Algemene Nieuwsberichten

Tja, geen vreemde uitspraak, koopakte is gewoon bij volle verstand ondertekend. Zou wat worden als zelfs een getekende overeenkomst niet meer rechtsgeldig is. En ook de redenatie dat ze niet had verwacht dat het COA (centraal orgaan opvang asielzoekers) hier asielzoekers zou huisvesten was niet heel sterk, maar wel haar betoog om het onder de noemer 'misleiding' en daarmee niet rechtsgeldig te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Moest lachen, ondanks het leed.
NOS-journaal.
Iets van 55000 km2 staat onder water in Pakistan vanwege hevige regenval.
Hoeveel er normaal onder water staat, werd niet verteld.

Alle interviews en beelden waren in het zonnetje.
Het regende geen druppel.
Moest erom lachen.

NOS-journaal.

Moest erom lachen.
Das wel grappig ja, hoewel de echte situatie niet echt om te lachen is. Maar het is al winst dat de NOS er nu eindelijk over bericht terwijl het al een paar dagen niet echt jofel is.

NOS-journaal.

Moest erom lachen.

Nul km2 staat normaal onder water. Ik hoop dat je de gruwelijke beelden daar gezien hebt?

Nul km2 staat normaal onder water. Ik hoop dat je de gruwelijke beelden daar gezien hebt?
Er zijn dagelijks 1001 gruwelijke beelden te zien. Er zijn vooral ook 1001 gruwelijke beelden ergens in deze wereld op dit moment die niet te zien zijn, die eigenlijk wel uitgezonden moeten worden.

Asielzoekersprobleem in België is net zo groot en duurt al bijna een jaar, hoorde ik vanochtend op de radio een Vlaamse dame zeggen. Is verder geen item in de politiek aldaar en dus ook niet in de journaals. (Dus is er ook geen probleem?) Tsja.

Kan het groot leed, wat me subjectief voorgeschoteld wordt, in de wereld niet keren, klein leed in mijn nabije omgeving wel.

Laatst bewerkt:

Tja, geen vreemde uitspraak, koopakte is gewoon bij volle verstand ondertekend. Zou wat worden als zelfs een getekende overeenkomst niet meer rechtsgeldig is. En ook de redenatie dat ze niet had verwacht dat het COA (centraal orgaan opvang asielzoekers) hier asielzoekers zou huisvesten was niet heel sterk, maar wel haar betoog om het onder de noemer 'misleiding' en daarmee niet rechtsgeldig te plaatsen.
Ik denk dat het ook meer voor de bühne was. Dat hotel stond al jaren te koop en ze is blij dat het verkocht is.
Dus ze zal blij zijn met de uitspraak en voor anderen het gevoel hebben gegeven dat ze er alles aan gedaan heeft om de koop proberen alsnog teniet te doen.

Ik denk dat het ook meer voor de bühne was. Dat hotel stond al jaren te koop en ze is blij dat het verkocht is.
Dus ze zal blij zijn met de uitspraak en voor anderen het gevoel hebben gegeven dat ze er alles aan gedaan heeft om de koop proberen alsnog teniet te doen.
Zonde dat een zwaarbelast rechtssysteem met zulke onzin belast wordt.

Vanuit haar ergens wel te begrijpen, zij woont in die regio. Btw, best een leuk hotel, ruim 5 jaar geleden een leuk 40-jarig huwelijk van mijn ouders gevierd :proost::proost::proost::proost:

Wie weet hoeveel bedreigingen ze gehad heeft of ander soorten druk.

NOS-journaal.

Moest erom lachen.

Deze journalist snapte het beter.

Deze journalist snapte het beter.

Waarom noemt men het altijd een natuurramp? Is toch niks rampzaligs aan? De natuur heeft er niet op aangedrongen daar te bouwen of te leven. Is gewoon een natuurverschijnsel dat er gewoon bij hoort. De mensheid is een ramp voor de natuur is een betere zin.

Waarom noemt men het altijd een natuurramp? Is toch niks rampzaligs aan? De natuur heeft er niet op aangedrongen daar te bouwen of te leven. Is gewoon een natuurverschijnsel dat er gewoon bij hoort. De mensheid is een ramp voor de natuur is een betere zin.
Dus als er ik weet niet hoeveel slachtoffers zijn gewoon zeggen “he jammer, hoort erbij”.

Terug
Bovenaan Onderaan