Algemene Nieuwsberichten

Penalty

Internationale Legende
Zo is Money For Nothing ooit in 1985 aangepast omdat het woordje faggot werd gebruikt.

Some things never change..
volgens mij hoorde ik dat woord vandaag toch nog echt voorkomen in dat nummer?
Dat komt zelfs 3 x voor in Money for Nothing.

See the little faggot with the earring and the make up
Yeah, buddy, that's his own hair
That little faggot got his own jet airplane
That little faggot, he's a millionaire

robpsv11

Grammatifaler
Beyoncé past songtekst aan na kritiek op woord 'spastisch' - https://nos.nl/l/2439104

Man man man, wat een wereld... :rolleyes:

En ik vind het woord ass niet kunnen, wij zijn mannen wij kunnen niet zo snel trots zijn op onze kont. Ik voel me gekwetst. En misschien moet ze het nummer ook in het Nederlands gaan inzingen, want mijn Engels laat ook te wensen over. En doordat zij het zo goed kan, voel ik me ontzettend gekwetst. En ik vind ook dat ze vals moet zingen. Want ik voel me vernederd, ik wil zo graag kunnen zingen maar ik kan het niet.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Heftig zeg. ;)

Een goeie clickbait titel doet het zelfs jaren na dato nog blijkt wel.

Wou eigenlijk t topic oproepen om wat te postten over de zoveelste persoon die verdrinkt in Nederland.
Dit keer op de Maas. Uit een bootje gevallen. Ik snap daar echt maar weinig van.

Zelfs als matig zwemmer is de Maas toch niet dusdanig breed of wild dat je als volwassen vent niet je kop boven water kunt houden en een oever kunt bereiken?
Of vergis ik me dan in hoe verraderlijk sterk de (onder)stromen zijn bij een lage waterstand?

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Heftig zeg. ;)

Wou eigenlijk t topic oproepen om wat te postten over de zoveelste persoon die verdrinkt in Nederland.
Dit keer op de Maas. Uit een bootje gevallen. Ik snap daar echt maar weinig van.

Zelfs als matig zwemmer is de Maas toch niet dusdanig breed of wild dat je als volwassen vent niet je kop boven water kunt houden en een oever kunt bereiken?
Of vergis ik me dan in hoe verraderlijk sterk de (onder)stromen zijn bij een lage waterstand?
De crux lijkt mij meer te zitten dat men in paniek raakt en uit volle kracht tegen de stroom in gaat zwemmen of in ieder geval zsm aan de kant wil komen. Terwijl je het beste je door de stroom kan laten meevoeren en bij afzwakking proberen de juiste kant op te gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

Ik ben altijd weer geraakt door dit soort berichten: https://www.ad.nl/buitenland/nederl...gen-in-rooster-paddenstoel-waterval~a3dd9ea2/
Komt elk jaar wel weer terug, terwijl er al jaren een organisatie bestaat die vecht voor veilige zwembaden. Ongelooflijk verdrietig.

Mikasa

Internationale Legende
Heftig zeg. ;)

De meeste mensen kunnen sowieso nauwelijks zwemmen. Buitenwater is gewoon gevaarlijk en vraagt een aanzienlijke zwemvaardigheid, waar de meeste mensen niet over beschikken.

Mikasa

Internationale Legende
De crux lijkt mij meer te zitten dat men in paniek raakt en uit volle kracht tegen de stroom in gaat zwemmen of in ieder geval zsm aan de kant wil komen. Terwijl je het beste je door de stroom kan laten meevoeren en bij afzwakking proberen de juiste kant op te gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

Ik ben altijd weer geraakt door dit soort berichten: https://www.ad.nl/buitenland/nederl...gen-in-rooster-paddenstoel-waterval~a3dd9ea2/
Komt elk jaar wel weer terug, terwijl er al jaren een organisatie bestaat die vecht voor veilige zwembaden. Ongelooflijk verdrietig.
Ja, dan moet ik ook altijd even slikken.

Teamspirit

Assistent Coach

Je kan een topzwemmer zijn,maar als je kramp krijgt in het koude water is het gewoon gedaan met je.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan