Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Internationale Legende
Die kunnen straks andere etiketten op de zakken plakken. Mensenvoer als er geen vee meer is. :rolleyes:
Tja dat er behoorlijk wat voedsel aan dieren op gaat terwijl er nog mensen te weinig te eten hebben is nog een heel andere discussie, net zoals de hoeveelheid water die nodig is voor het voeden van de dieren in een tijd waarin waterzekerheid in droge tijden in NL wel een dingetje begint te worden. Maar daar hadden we het dus niet over.

Derksen

Aanvoerder
Tja, het softe politie gedoe in NL altijd, ze hebben kogels genoeg dus gebruik het lekker in bedreigde situaties. ME op af sturen en op los laten beuken is ook prima.

Hier ook, agenten worden met mes bedreigd + lossen waarschuwingsschoten + knallen de man dan neer, in mijn wereld verdienen ze een lintje en standbeeld maar de huidige wereld kraakt ze af dat ze te onervaren zijn door zo'n handeling, dus eerst moet je een mes tussen je ribben voelen en dan mag je pas handelen :love:
https://www.ad.nl/delft/onervaren-a...-in-den-hoorn-dit-had-nooit-gemogen~a2213299/

Maar ja politie kan en mag niks hier, + neemt iedereen nu aan. Wij hebben ontslagen collega's die te dom op te poepen waren, die ons simpel werk niet eens aan konden en nu lopen ze rond als agenten.. Dan krijg je dit..
https://www.dumpert.nl/item/100033296_de0f1e84

Mijn pa was het een flink poosje in Yugoslavia, 70's tot begin 90's, iedereen die met een agent praat was altijd ja meneer of nee meneer gesprekken.

Laatst bewerkt:

Teamspirit

Assistent Coach
Meer van dit graag.

‘Jager die graag pronkte met jachttrofeeën doodgeschoten in Zuid-Afrika’
https://www.ad.nl/buitenland/jager-...ofeeen-doodgeschoten-in-zuid-afrika~afd440ed/

Dit is geen jagen, maar puur ziek zijn. Als je kaart dan denk je altijd aan als eerste dat je niet tebeel jaagt, zodat de dierenstand goed blijft en als tweede dat het eetbaar is of ten deride een gevaar voor jezelf.

Dit jagen op grote dieren voldoet hier nooit aan en is dus gewoon een zieke gedestilleerd die dit jagen noemt.

JPdeJager

Routinier
In de Amerikaanse stad Kopenhagen in de staat Denemarken, zijn meerdere mensen omgekomen bij een schietpartij. De dader gebruikte een jachtgeweer en maakt een verwarde indruk volgens ooggetuigen. Het aantal slachtoffers is nog niet bekend. Zoals gewoonlijk weer een massaschietpartij in de USA.

Ik probeer hier echt niet grappig over te doen, want het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar het geeft maar weer eens aan dat zieke geesten overal te vinden zijn.

Kruspe

Administrator
Administrator
In de Amerikaanse stad Kopenhagen in de staat Denemarken, zijn meerdere mensen omgekomen bij een schietpartij. De dader gebruikte een jachtgeweer en maakt een verwarde indruk volgens ooggetuigen. Het aantal slachtoffers is nog niet bekend. Zoals gewoonlijk weer een massaschietpartij in de USA.

Ik probeer hier echt niet grappig over te doen, want het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar het geeft maar weer eens aan dat zieke geesten overal te vinden zijn.
Deze post doet me denken aan de reactie van Trump na de aanslagen in Parijs.

Man, wat sla je de plank hier mis, zeg.

JPdeJager

Routinier
Deze post doet me denken aan de reactie van Trump na de aanslagen in Parijs.

Man, wat sla je de plank hier mis, zeg.

Ten eerste gaf ik al aan dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd. Ik wil alleen aangeven dat dit soort dingen overal kunnen gebeuren en niet alleen maar in Amerika zoals vaak wordt gesuggereerd door velen.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Wellicht dat er door kansenongelijkheid, slechte zorg, diepgewortelde haat wantrouwen en racisme, korte lontjes, slecht onderwijs en veel polariserend nieuws er nogal wat "verwarde mensen" (=vrijwel altijd mannen) zijn, plus meer US wapens per inwoner dan fietsen per Nederlander - en daar dus nogal vaak incidenten zijn. Bij mijn weten krijgen buiten de US in zeer weinig landen kleuters les in hoe ze moeten omgaan met n gewapende gek die ze wil doodschieten, en durft men nog enigszins elkaar aan t spreken op ongewenst en asociaal gedrag.

Als je die kritiek niet fair vInd heb je of veel geluk met je staat of/en geen besef met hoe groot t probleem in veel plaatsen is. Dat er buiten de VS ook gekken met kwade bedoelingen zijn staat en stond nooit ter discussie. Het accepteren of promoten van wapenbezit maakt de kans op dit soort incidenten stukken groter dat die gekken een wapen bemachtigen? Dat zonder die wapen"vrijheid" de kans dat zo iemand een wapen krijgt niet nul is vind ik een kul tegenargument.

Verder vind ik t verrassend zwak en uitermate egocentrisch hoe je reageert op dit Deens bericht, waarbij weer levens zinloos door n gek met een wapen zijn verwoest en ontnomen, om t aan te grijpen om blijkbaar een sneertje uit te delen aan hen die walgen van die pro gun opvattingen. Plaat voor je kop imo. :braak:

Laatst bewerkt:

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach
Onze geuzennaam maar aanpassen. Je wilt toch geen boeren boeren meer horen vanaf de tribunes?
Nu vind ik het niet verstandig om dit te scanderen. Maar als het weer wat rustiger is dan moet het toch kunnen. Dat is onze geschiedenis, zo staan wij bekend en in het beginsel is het eerlijk werk?
Laten we niet alle boeren over een kam scheren.
Niet naar jou hoor maar minachting richting de boer zoals in het binnenland topic "de boer moet oprotten" ik heb daar niks mee.

Vedette

Eid al Fitr-expert

PSV wint 33 wedstrijden in 22/23. Ajax verliest 33 wedstrijden in 22/23. PSV verliest de 34e, net als Ajax.
Citaat van JPdeJager: ja, zo zie je maar, het is verschrikkelijk wat er met Ajax is gebeurd, maar zoals je kunt zien gebeurt het bij PSV ook.
Einde citaat.
Op zichzelf klopt z'n citaat, maar wel volledig zonder context en nuances.

Bovenaan Onderaan