Algemene Nieuwsberichten

Spontane acties, bestuurders van tractoren die op de snelweg bevinden gewoon t rijbewijs afnemen obv artikel 5, zijn die grappen snel over.

Spontane acties, bestuurders van tractoren die op de snelweg bevinden gewoon t rijbewijs afnemen obv artikel 5, zijn die grappen snel over.
Nee hoor. Worden met zachte handschoenen aangepakt dit tuig .

Je mist het punt over de grote kloof tussen wetgever en werkvloer. Die ook opgaat voor "gasten en dames" die heel weinig verdienen.
In Den Haag maken ze er in menig opzicht een potje van.
Rutte en de zijnen denken nog steeds dat geld en groeiende economie belangrijker zijn dan mensen.
Het zou niet moeten draaien om welvaart maar om welzijn. Een groot verschil in mijn ogen.
Eens.

In een snoepwinkel je niet zoet gedragen is ook niet handig. Onbekend welke voetballer het betreft.

Overigens doet de rechtsspraak een KNVB-tje, de verachte had tijdens het trappen de schoenen niet meer aan dus is de straf lager dan wanneer hij zijn schoenen nog aan had gehad...

'Profvoetballer A. T.' aan onze detectives om uit te zoeken wie het is

EDIT:
Dit zal hem zijn denk ik. 26 jaar, afkomstig uit Oss. AT als initialen

Laatst bewerkt:
'Profvoetballer A. T.' aan onze detectives om uit te zoeken wie het is
Dit zal hem zijn denk ik. 26 jaar, afkomstig uit Oss. AT als initialen

Deed nooit een vlieg kwaad, haalde goede cijfers, voorbeeld voor alle importelingen, kortom pure racisme en misverstand natuurlijk :cry:

Er is weer een bericht over een buitenlander in het nieuws en onze eigen Johan is weer wakker hoor :maniac:

No shit, bij na het lezen er van + A.T was het eerste wat ik dacht Ali, zat er totaal niet ver vanaf. Een Alexander zal zo het nieuws niet snel halen met zulke voorvallen. Maar ja racisme allemaal he :)

No shit, bij na het lezen er van + A.T was het eerste wat ik dacht Ali, zat er totaal niet ver vanaf. Een Alexander zal zo het nieuws niet snel halen met zulke voorvallen. Maar ja racisme allemaal he :)
Er aan denken is alsnog iets heel anders dan het in het openbaar roepen ;) Maar goed ik heb nu ff geen zin om deze discussie aan te gaan met je

Er aan denken is alsnog iets heel anders dan het in het openbaar roepen ;) Maar goed ik heb nu ff geen zin om deze discussie aan te gaan met je

Dat zulke berichten gedomineerd worden ( 9/10x ) door buitenlanders mag je idd niet zeggen, maar we weten het wel maar zeggen er niks van nee.. we zijn allemaal lievvvv (K)
Oja ik ben een buitenlander, maar mag er natuurlijk ook niets over zeggen ook racisme

Dat zulke berichten gedomineerd worden ( 9/10x ) door buitenlanders mag je idd niet zeggen, maar we weten het wel maar zeggen er niks van nee.. we zijn allemaal lievvvv (K)
Ach berichten over snelwegblokkades worden (99/100x) door de blanke Nederlander gedaan, maar daar hebben we het dan weer niet over. Kutvolk is er onder alle lagen van de bevolking, arm/rijk jong/oud etc.etc.

Oja ik ben een buitenlander, maar mag er natuurlijk ook niets over zeggen ook racisme
Er zijn nou eenmaal meer buitenlanders op de wereld dan Nederlanders

Ach berichten over snelwegblokkades worden (99/100x) door de blanke Nederlander gedaan, maar daar hebben we het dan weer niet over. Kutvolk is er onder alle lagen van de bevolking, arm/rijk jong/oud etc.etc.

Boer Ayoub is de 1% die er bij is, weet ik zeker
65d3b8cbaf10ecdabee78288d8f2287f.png

Terug
Bovenaan Onderaan