Algemene Nieuwsberichten

Derksen

Aanvoerder
Zoals de doodstraf in de Verenigde Staten zorgen dat er niet meer gemoord wordt?

Op een land van 330 miljoen logisch, genoeg die domme dingen blijven doen, maar ook genoeg die 2x nadenken als ze weten dat ze opgehangen worden. Had je onze nette brave systeem in USA dan zou elke burger daar 3x per avond overvallen worden.

Derksen

Aanvoerder
Ben benieuwd wat de straf dan moet zijn voor mannen die iets met kaarsen doen. Maar die zijn natuurlijk lieeeeevvvvv.

Je kan een kaars gerust tussen de benen van je vriendin doen vanaaf, ga je in geen enkel land straf krijgen dus leef je uit. Ga je het lopen insteken dan is het tricky..

Luc de Jong

International
Je kan een kaars gerust tussen de benen van je vriendin doen vanaaf, ga je in geen enkel land straf krijgen dus leef je uit. Ga je het lopen insteken dan is het tricky..
Oja dat werd er uiteindelijk van gemaakt toen het ome Johan te heet onder de voeten werd dat was het inderdaad. Vooral pleitten voor het afhakken van vingers voor een winkeldiefstal, maar iemand die ''verkrachting'' opbiecht en het later weer intrekt wanneer het toch niet zo handig is is natuurlijk niks, logica. Laten we anders gewoon niemands vingers er af hakken en het gewoon oplossen met normale straffen die bij die tijdperk passen.

Ralf Edström

International
Criminelen zijn ook barbaars, en men pakt ze en behandeld ze lievvvv en laat ze hun gang gaan keer op keer. Met 4 vingers af doen ze het echt niet meer. Barbaars maar effectief dus. Leef je normaal heb je niks te vrezen en kan je rustig met je 10 vingers in de lucht zwaaien. Je zal zien dat opsporing verzocht binnen 3 weken van de buis gaat omdat ze geen zaken meer hebben.
En vinger aan de pols ook.

Derksen

Aanvoerder
Oja dat werd er uiteindelijk van gemaakt toen het ome Johan te heet onder de voeten werd dat was het inderdaad. Vooral pleitten voor het afhakken van vingers voor een winkeldiefstal, maar iemand die ''verkrachting'' opbiecht en het later weer intrekt wanneer het toch niet zo handig is is natuurlijk niks, logica. Laten we anders gewoon niemands vingers er af hakken en het gewoon oplossen met normale straffen die bij die tijdperk passen.

Tuurlijk jochie, blijf jij maar je eigen versie geloven, maar zet je zelf niet voor lul door het hardop te typen :lmao: Google eens ff goed het woordje 'entertainment' en ga dan paar jaar VI terugkijken eerst dan praten we verder over wie wie verkracht heeft.

Ralf Edström

International
Tuurlijk jochie, blijf jij maar je eigen versie geloven, maar zet je zelf niet voor lul door het hardop te typen :lmao: Google eens ff goed het woordje 'entertainment' en ga dan paar jaar VI terugkijken eerst dan praten we verder over wie wie verkracht heeft.
Merk wel dat wanneer ik kijk ik baal dat Wilfred Job Knoester onderbreekt om de visie van Derksen en Gijp te vragen.

Luc de Jong

International
Is goed kwakkie zolang het jou maar uitkomt:grin:

Kira

Aanvoerder
Criminelen zijn ook barbaars, en men pakt ze en behandeld ze lievvvv en laat ze hun gang gaan keer op keer. Met 4 vingers af doen ze het echt niet meer. Barbaars maar effectief dus. Leef je normaal heb je niks te vrezen en kan je rustig met je 10 vingers in de lucht zwaaien. Je zal zien dat opsporing verzocht binnen 3 weken van de buis gaat omdat ze geen zaken meer hebben.
Is het wel echt effectief? Vraag ik me eerlijk gezegd af.

Daarnaast vind ik het wel erg extreem. Dat iemand iets slechts doet wil niet zeggen dat de regering ook iets slechts terug mag dan.

De gevangenis in Iran lijkt me trouwens ook geen pretje. Dus waarom de vingers eraf moeten vraag ik me wel af.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
VI verkracht enkel het entertainment. Staat daar geen celstraf op?

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Ik vind dit toch altijd wonderlijke artikelen: https://www.ad.nl/geld/jeroen-heeft...ga-kan-ik-over-10-jaar-met-pensioen~ad34ba78/

Leuk die spaarpotjes en besparing en je daardoor dan over 10 jaar met pensioen kan. Maar een gezamelijk nettoinkomen van 7.000 euro per maand helpt ook wel...
Ja, en geen koters. Als je dan niet kan sparen dan ben je ook wel een knuppel. Wij zitten duidelijk lager qua inkomen, hebben 3 koters maar sparen lukt nog steeds eenvoudig.

-040-

Bondscoach
Ik vind dit toch altijd wonderlijke artikelen: https://www.ad.nl/geld/jeroen-heeft...ga-kan-ik-over-10-jaar-met-pensioen~ad34ba78/

Leuk die spaarpotjes en besparing en je daardoor dan over 10 jaar met pensioen kan. Maar een gezamelijk nettoinkomen van 7.000 euro per maand helpt ook wel...
Nogal ja. Met 6000 euro aan vakanties per jaar is er wat mij betreft geen sprake van superbespaarders. Evenmin als je een hond en kat hebt en de woonlasten ruim 1000 euro per maand bedragen.

Vedette

Eid al Fitr-expert
Slechts 1 koter dan :maniac: Overigens zou ik energie gewoon onder wonen scharen. Punt blijft staan, hier meer kinderen, minder inkomen, maar sta niet te kijken van de €1.500 die ze maandelijks overhouden.

Oh ze barsten van het geld, als de hypotheek slechts 1090 euro is. Maar ik moet je scherp houden.

Bovenaan Onderaan