Algemene Nieuwsberichten

De kracht van Facebook. Iedereen deelt een foto, zonder te weten of het echt zo is.
Levensgevaarlijk.
Herinner die jongen waarbij het leek alsof hij op de voetbaltribune de Hitler groet deed.
Meerdere malen zwaar bedreigd en er was zelfs een poging hem ergens in de val te lokken. N.a.w. om hem een flink pak slaag te geven.

Voordat de lynchers op stap gaan voor die Donny, ik begrijp dat dat niet de gearresteerde verdachte is?

Verder vind ik chemische castraties een prima oplossing bij ernstige zedendelicten.
Ik heb altijd gedacht dat Volkert vd G ooit weleens een verdacht ongeluk zou krijgen. Niet gebeurd. Zal dus wel meevallen met het lynchen.

Gebroeders de Witt zijn gelyncht ergens eind 17e eeuw, maar zelfs dat was vooropgezet door de politieke tegenhangers.

Ik heb op het internet eigenlijk geen andere naam dan die van Donny gezien. Zag zelfs een filmpje van zijn arrestatie. PSV-fan, maar hij heeft nog niets ingevuld in de seizoenspoll voor komend seizoen, zag ik.

Ik heb altijd gedacht dat Volkert vd G ooit weleens een verdacht ongeluk zou krijgen. Niet gebeurd. Zal dus wel meevallen met het lynchen.

Gebroeders de Witt zijn gelyncht ergens eind 17e eeuw, maar zelfs dat was vooropgezet door de politieke tegenhangers.

Ik heb op het internet eigenlijk geen andere naam dan die van Donny gezien. Zag zelfs een filmpje van zijn arrestatie. PSV-fan, maar hij heeft nog niets ingevuld in de seizoenspoll voor komend seizoen, zag ik.

Zie de latere posts. ;)

Wat het nieuws nooit haalt, KLM die gister om 18:00 uur gewoon de transferbalie sluit met dik 80/100 man wachtende, zonder het te melden. Dus mensen stonden al eeuw in de rij en zien na poosje dat het gewoon totaal niet beweegt, toen brak de pleuris en oorlog uit toen ze achter kwamen dat de KLM dames gewoon weg zijn gegaan :lmao:

En dan denk je kan niet gekker, KLM die je adviseert neem de trein gewoon.. Unieke tijden dit :geek:

Bekijk bijlage 4630
Vluchten van Amsterdam naar Brussel zouden verboden moeten worden, dus prima maatregel dit.

Vluchten van Amsterdam naar Brussel zouden verboden moeten worden, dus prima maatregel dit.

En waar zijn de meeste vluchten naar per dag... London/Parijs, zit om de hoek en je kan er elke kwartier heen vliegen bijna. Van mij mag je ook alles binnen 500km scrappen, alleen gaan dan 100den mensen hun baan kwijtraken op Schiphol :lmao:

En waar zijn de meeste vluchten naar per dag... London/Parijs, zit om de hoek en je kan er elke kwartier heen vliegen bijna. Van mij mag je ook alles binnen 500km scrappen, alleen gaan dan 100den mensen hun baan kwijtraken op Schiphol :lmao:
Kunnen die mooi ingezet worden op stations en internationale treinen. En daarnaast: ze komen mensen tekort, dus dat banen kwijtraken is nog maar de vraag.

Kunnen die mooi ingezet worden op stations en internationale treinen. En daarnaast: ze komen mensen tekort, dus dat banen kwijtraken is nog maar de vraag.

Ik zit mijn hele leven op Schiphol en ken alle bedrijven daar alleen, dus weet niet hoe de rest van de maatschappij functioneert. Maar bij ons is het altijd zo geweest van al heb je te weinig mensen, als je dure werknemers kan lozen is dat alleen maar goed en meteen doen, de min word nog erger maaaaaaaaar je bespaart geld en doe je het dus goed als bedrijf/leidinggevende.

Als je London/Parijs cancelt hebben de afhandelaars van KLM mensen teveel ineens, dan gaan de uitzendkrachten sneuvelen of de dure mensen.

Lekker boeiend, die hebben zo een nieuwe baan met alle tekorten die er overal zijn. De winst qua milieuaspecten is 100x groter.

Lekker boeiend, die hebben zo een nieuwe baan met alle tekorten die er overal zijn.
Easy jobs of persoonlijke tragedies..

Deze heeft zo ander baan, verdient rond 1900 netto.
b97b71a888e0d368ca6c8d3ef1695f65.png

Deze zit rond 3600/3900 netto, die blijft tot zijn dood werken, (natuurlijke dood of door kerosine) die gaat nooit meer een baan vinden waar die zoveel casht, dus voor hem is het einde van de wereld.
48c9b956d7fe0068619f58360fc44b50.png

Deze zit rond 3600/3900 netto, die blijft tot zijn dood werken, (natuurlijke dood of door kerosine) die gaat nooit meer een baan vinden waar die zoveel casht, dus voor hem is het einde van de wereld.

3900 netto? Is dat met eventuele ploegentoeslag etc?

Lijkt me nog best mooi om te doen. Beetje vliegtuigjes slepen

3900 netto? Is dat met eventuele ploegentoeslag etc?

Zijn gasten die er uit de 90's nog zitten, de gouden jaren dat ze met toeslagen, uurlonen en bonussen smeten. Nachtdiensten hebben ze haast niet omdat er dan amper wat te 'trekken' is, avond/ochtend heel week door wel. Of ze het nu krijgen door dikke uurloon, bonussen of toeslagen weet ik niet, de 2 die ik ken vangen gewoon het zelfde bedrag elk maand, 3700 en de ander weet ik niet meer precies hoeveel die had. Ik gok dus dat ze niet per uur betaald worden dan, je werkt de afgesproken uren en je krijgt het afgesproken bedrag denk ik.

Ben het niet vaak met je landgenoten eens IPF maar dit keer wel, eerste x waarschuwing, 2de x vingertjes er af, 3de x zal het nooit meer gebeuren :love:
Ik irriteer me dood aan berichten waar je leest 'winkeldief aangehouden voor de 63te keer' :mask:

06362618e0b1d6ea02d55f135857f2aa.png

Ben het niet vaak met je landgenoten eens IPF maar dit keer wel, eerste x waarschuwing, 2de x vingertjes er af, 3de x zal het nooit meer gebeuren :love:
Ik irriteer me dood aan berichten waar je leest 'winkeldief aangehouden voor de 63te keer' :mask:

Je moet jezelf ook niet irriteren.

Ik vind het vrij barbaars anders..

Ik vind het vrij barbaars anders..

Criminelen zijn ook barbaars, en men pakt ze en behandeld ze lievvvv en laat ze hun gang gaan keer op keer. Met 4 vingers af doen ze het echt niet meer. Barbaars maar effectief dus. Leef je normaal heb je niks te vrezen en kan je rustig met je 10 vingers in de lucht zwaaien. Je zal zien dat opsporing verzocht binnen 3 weken van de buis gaat omdat ze geen zaken meer hebben.

Criminelen zijn ook barbaars, en men pakt ze en behandeld ze lievvvv en laat ze hun gang gaan keer op keer. Met 4 vingers af doen ze het echt niet meer. Barbaars maar effectief dus. Leef je normaal heb je niks te vrezen en kan je rustig met je 10 vingers in de lucht zwaaien. Je zal zien dat opsporing verzocht binnen 3 weken van de buis gaat omdat ze geen zaken meer hebben.
Zoals de doodstraf in de Verenigde Staten zorgen dat er niet meer gemoord wordt?

Terug
Bovenaan Onderaan