Mikasa
Internationale Legende
Nou. Gelukkig zijn die dus gewist.Met Mark!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nou. Gelukkig zijn die dus gewist.Met Mark!![]()
Met m'n ouders. Op leeftijd en gebruiken sms. Ook sommige klanten overigensSerieus? Met wie dan?![]()
Die van mij appen gewoon. Maar goed, prima zo.Met m'n ouders. Op leeftijd en gebruiken sms. Ook sommige klanten overigens![]()
Remi.. helemaal alleen op de wereld en niemand vind 'm meer lief..Die van mij appen gewoon. Maar goed, prima zo.
Overigens is Rutten wees, dus die vlieger gaat niet op![]()
En ook geen tijd voor een hond….Remi.. helemaal alleen op de wereld en niemand vind 'm meer lief..
![]()
Dat is inderdaad wel treurig.Er is een nieuwe trend gaande:
![]()
‘Needle spiking’: dit weten we van drogeren met injectienaalden
Afgelopen weken waren er meldingen van een nieuwe dreiging in het uitgaansleven: stiekem gedrogeerd worden met een injectienaald, ‘needle spiking’....www.parool.nl
Geef iedereen die dit flikt maar gewoon een overdosis GHB terug ofzo. Gadverdamme wat een walgelijk figuur ben je dan zeg.
Ik snap nog niet zo goed het doel van de daders. Testen hoe een drug werkt? Misbruik maken van de gedrogeerde persoon op financieel of seksueel gebied? Het gewoon grappig vinden? Ik kan mij voorstellen dat het niet een goedkope hobby is.Er is een nieuwe trend gaande:
![]()
‘Needle spiking’: dit weten we van drogeren met injectienaalden
Afgelopen weken waren er meldingen van een nieuwe dreiging in het uitgaansleven: stiekem gedrogeerd worden met een injectienaald, ‘needle spiking’....www.parool.nl
Geef iedereen die dit flikt maar gewoon een overdosis GHB terug ofzo. Gadverdamme wat een walgelijk figuur ben je dan zeg.
Ik ben bang dat de insteek op seksueel misbruik moet worden gezocht. Slachtoffer zal zich niet lekker voelen en wel even naar buiten/huis worden geholpen door een omstander/dader . De rest mag je zelf invullen.Ik snap nog niet zo goed het doel van de daders. Testen hoe een drug werkt? Misbruik maken van de gedrogeerde persoon op financieel of seksueel gebied? Het gewoon grappig vinden? Ik kan mij voorstellen dat het niet een goedkope hobby is.
Ik snap nog niet zo goed het doel van de daders. Testen hoe een drug werkt? Misbruik maken van de gedrogeerde persoon op financieel of seksueel gebied? Het gewoon grappig vinden? Ik kan mij voorstellen dat het niet een goedkope hobby is.
Man man man. Verhoog het bedrag dan niet. Van 19 naar 21. Maak er gewoon minimaal 30 van. Dat kost toch niks? Meeste mensen krijgen toch alleen die 19ct.
Onbelaste reiskostenvergoeding eindelijk omhoog: 21 cent per kilometer in 2023
![]()
Voor het eerst sinds 2006 gaat de onbelaste kilometervergoeding omhoog. Vanaf 1 januari mogen werkgevers aan hun personeel niet 19 cent, maar 21 cent per kilometer belastingvrij uitbetalen. In 2024 stijgt dit bedrag naar 23 cent.www.ad.nl
Man man man. Verhoog het bedrag dan niet. Van 19 naar 21. Maak er gewoon minimaal 30 van. Dat kost toch niks? Meeste mensen krijgen toch alleen die 19ct.
![]()
Voor het eerst sinds 2006 gaat de onbelaste kilometervergoeding omhoog. Vanaf 1 januari mogen werkgevers aan hun personeel niet 19 cent, maar 21 cent per kilometer belastingvrij uitbetalen. In 2024 stijgt dit bedrag naar 23 cent.www.ad.nl
Als je nou wilt dat mensen minder auto rijden, schaf dan die benzinevergoeding als eerste af.
Van het uitgespaarde vergoedingengeld kan je dat dan verbeteren. Die heilige kutkoe moet het land maar eens uitgeschopt.Ja, dat is een top idee. Als je in de stad woont. Er zijn ook veel mensen die blij moeten zijn als er om het half uur een buurtbus rijdt in hun woonplaats.
Auto's zijn ook zuiniger gewordenIn 2023, WOW! Krijgen we ook nog gratis koffie bij het tankstation?
Het feit dat we al sinds 2006 met die 19 cent zitten, toen de benzineprijs nog 1,33 was. De prijzen stijgen, maar de vergoedingen blijven hetzelfde.
Wellicht wel wat makkelijker praten als je zelf ooit het geluk gehad hebt een huis te kunnen vinden (wat je je kon veroorloven) in de stad waar je werkt en wil wonen? Al ben ik het met je eens dat er andere investeringen zijn die ik liever zou zien: denk bijvoorbeeld aan remote offices waarbij je ook in kleinere plaatsen ruimte krijgt om naar kantoor te gaan (met goed internet, beeld faciliteiten, ICT ondersteuning, drukkers etc; zeg bij voorkeur op fietsafstand van waar men woont). Creëer je daarmee ook gelijk meer werkgelegenheid buiten de grote steden voor de kringen eromheen (kleinere horeca, kappers, kinderopvang, winkelcentra etc. Er staat genoeg leeg in de meeste kleinere plaatsen wat voorheen horeca of retail was waar ook genoeg mensen juist geen baan meer kunnen vinden (waardoor ze verder van huis gaan werken), laten we dan gelijk meerdere vliegen in een klap proberen te slaan (of ben ik te naief/gelukkig dat die flexibiliteit voor mij makkelijk is door te voeren?).Van het uitgespaarde vergoedingengeld kan je dat dan verbeteren. Die heilige kutkoe moet het land maar eens uitgeschopt.