Algemene Nieuwsberichten

Er is een nieuwe trend gaande:

Geef iedereen die dit flikt maar gewoon een overdosis GHB terug ofzo. Gadverdamme wat een walgelijk figuur ben je dan zeg.
Ik snap nog niet zo goed het doel van de daders. Testen hoe een drug werkt? Misbruik maken van de gedrogeerde persoon op financieel of seksueel gebied? Het gewoon grappig vinden? Ik kan mij voorstellen dat het niet een goedkope hobby is.

Ik snap nog niet zo goed het doel van de daders. Testen hoe een drug werkt? Misbruik maken van de gedrogeerde persoon op financieel of seksueel gebied? Het gewoon grappig vinden? Ik kan mij voorstellen dat het niet een goedkope hobby is.
Ik ben bang dat de insteek op seksueel misbruik moet worden gezocht. Slachtoffer zal zich niet lekker voelen en wel even naar buiten/huis worden geholpen door een omstander/dader . De rest mag je zelf invullen.
Ben blij dat mijn dochters nog te jong zijn om uit te gaan maar ik word hier niet erg vrolijk van.

Het is gewoon een andere, slimmere, vorm van iets in iemands drankje flikkeren. Dus het komt neer op zowel beroven als eventueel verdere bedoelingen. Het schijnt ook bij mannen te gebeuren.

De man van alle markten heeft gesproken :cool:
Zal hem straks ff twitteren of die ook weet welke beste autoband ik kan nemen, weet hij vast en zeker ook

2ef09e8e777078509e6edd84ace8f579.png

Man man man. Verhoog het bedrag dan niet. Van 19 naar 21. Maak er gewoon minimaal 30 van. Dat kost toch niks? Meeste mensen krijgen toch alleen die 19ct.

Onbelaste reiskostenvergoeding eindelijk omhoog: 21 cent per kilometer in 2023

Man man man. Verhoog het bedrag dan niet. Van 19 naar 21. Maak er gewoon minimaal 30 van. Dat kost toch niks? Meeste mensen krijgen toch alleen die 19ct.

In 2023, WOW! Krijgen we ook nog gratis koffie bij het tankstation?

Het feit dat we al sinds 2006 met die 19 cent zitten, toen de benzineprijs nog 1,33 was. De prijzen stijgen, maar de vergoedingen blijven hetzelfde.

Is meer dat 10%, zo is het dan ook wel weer.

Als je nou wilt dat mensen minder auto rijden, schaf dan die benzinevergoeding als eerste af.

Ja, dat is een top idee. Als je in de stad woont. Er zijn ook veel mensen die blij moeten zijn als er om het half uur een buurtbus rijdt in hun woonplaats.
Van het uitgespaarde vergoedingengeld kan je dat dan verbeteren. Die heilige kutkoe moet het land maar eens uitgeschopt.

In 2023, WOW! Krijgen we ook nog gratis koffie bij het tankstation?

Het feit dat we al sinds 2006 met die 19 cent zitten, toen de benzineprijs nog 1,33 was. De prijzen stijgen, maar de vergoedingen blijven hetzelfde.
Auto's zijn ook zuiniger geworden :sneaky:

Van het uitgespaarde vergoedingengeld kan je dat dan verbeteren. Die heilige kutkoe moet het land maar eens uitgeschopt.
Wellicht wel wat makkelijker praten als je zelf ooit het geluk gehad hebt een huis te kunnen vinden (wat je je kon veroorloven) in de stad waar je werkt en wil wonen? Al ben ik het met je eens dat er andere investeringen zijn die ik liever zou zien: denk bijvoorbeeld aan remote offices waarbij je ook in kleinere plaatsen ruimte krijgt om naar kantoor te gaan (met goed internet, beeld faciliteiten, ICT ondersteuning, drukkers etc; zeg bij voorkeur op fietsafstand van waar men woont). Creëer je daarmee ook gelijk meer werkgelegenheid buiten de grote steden voor de kringen eromheen (kleinere horeca, kappers, kinderopvang, winkelcentra etc. Er staat genoeg leeg in de meeste kleinere plaatsen wat voorheen horeca of retail was waar ook genoeg mensen juist geen baan meer kunnen vinden (waardoor ze verder van huis gaan werken), laten we dan gelijk meerdere vliegen in een klap proberen te slaan (of ben ik te naief/gelukkig dat die flexibiliteit voor mij makkelijk is door te voeren?).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan