Algemene Nieuwsberichten

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Een interessant getal lees ik vandaag in het ED in een artikel over de pas begonnen eindexamens.
Vorig jaar waren er ruim 185.000 leerlingen die examen deden.
Het LAKS ontving 220.000 klachten over die examens.
Ik denk nog steeds dat het laatste getal een drukfout is. Of klopt het toch?

Derksen

Aanvoerder
Ik kom nooit op terrassen, meest nutteloze ding ever, maar sinds wanneer kan iets wat niet verplicht is verdubbelen :shrug:

15e788632965d361f4539a641e3257ee.png

PEEL

Routinier
Haha prachtig, triest en wanhopig.
Als iemand vriendelijk is, beleefd en goed voor de gast/mij is dan is tip geven geen probleem, ik ga niet tippen aan een kneusje wat het standaard wilt of verplicht :fy:
In de VS geregeld gezien dat het op de rekening stond. Soms mocht je "kiezen" uit bv 10, 15 of 25 procent.

Kansloos inderdaad. Een tip is wat het is. Ik bepaal of ik 'm geef en hoeveel het is. Als het echt gewoon niks was, dan geef ik geen tip. Dan wacht ik gewoon netjes op het wisselgeld om dat allemaal van de tafel te pakken.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ik kom nooit op terrassen, meest nutteloze ding ever, maar sinds wanneer kan iets wat niet verplicht is verdubbelen :shrug:

15e788632965d361f4539a641e3257ee.png
Mijn hemel, trap jij ff in de evenknie van de Speld

Ik lig altijd in een deuk om mensen die serieus op die berichten ingaan op FB en twitter. Vroeg mij altijd af wat voor mensen dat zijn, heb er nu een beeld bij :maniac:

Laatst bewerkt:

Ex Libris

Routinier
Hoe kan dit? Iemand in zo’n positie zou zijn officiële communicatie toch nooit weg mogen gooien? Niet dat het meteen openbaar gemaakt hoeft te worden, maar wel gearchiveerd. Dat zou ( net zoals in de VS) wettelijk vastgelegd moeten worden. Volgens dit bericht bepaalde de premier dus wat belangrijk was en niet. Mijn vertrouwen is weer wat gedaald. Geen wonder dat het ambtenarenapparaat (waar hij de baas van is) op dezelfde manier handelt. Het is gewoon onwil om zaken structureel op te lossen volgens mij.

Ex Libris

Routinier
Volgens mij is dit ook in Nederland strafbaar volgens de archiefwet. Hij zal er wel weer mee weg komen en vervolgens wordt hij weer herkozen. Een land krijgt de leider die het verdiend…

Robbendinho

Supporter
Welke belangrijke informatie zou hij verstoppen in SMS dan? Sowieso SMS gebruiken voor communicatie met een MP slaat al nergens op. Het zijn vooral berichten als: "Pas op, de pers staat voor de deur", "Wij zijn alvast naar binnen gegaan", "Baudet is een Paardenlul"

Ex Libris

Routinier
Welke belangrijke informatie zou hij verstoppen in SMS dan? Sowieso SMS gebruiken voor communicatie met een MP slaat al nergens op. Het zijn vooral berichten als: "Pas op, de pers staat voor de deur", "Wij zijn alvast naar binnen gegaan", "Baudet is een Paardenlul"
Tja dat zullen we dus nooit weten. Veel berichten zullen idd totaal onbelangrijk zijn, maar wie bepaalt dat?

-040-

Assistent Bondscoach
“Moest behoorlijk wat druk uitoefenen, maar die 100 miljoen mondkapjesdeal is geregeld.”

Ex Libris

Routinier
“Moest behoorlijk wat druk uitoefenen, maar die 100 miljoen mondkapjesdeal is geregeld.”
Zo zijn er tientallen voorbeelden natuurlijk: Toeslagenwet, dividentbelasting, bonnetjes affaire, Groninger aardgas, enz, enz.

Dit is een deel van een artikel uit de Volkskrant over dit probleem, dat mijn mening onderschrijft.

F67F36DB-01E1-4454-8863-6F64CDBFA95E.jpeg

Bovenaan Onderaan