Algemene Nieuwsberichten

Mikasa

Internationale Legende

Der Jaufe

Internationale Legende
Wat nog een vakantie erbij ook?! :eek:
Ja, volledig op kosten van de staat, alleen geen uitstapjes.

Zit nu het verslag van @SaskiaBelleman (verslaggever van een krantje ;)) op twitter te lezen die de zaak vanmiddag gevolgd heeft. T is gewoon een trieste vertoning van personen die aardig de weg kwijt zijn.

Overigens ook bijzondere sujetten in de reacties op de tweets, compleet los van de werkelijkheid.

Laatst bewerkt:

-040-

Assistent Bondscoach
Sjezus, nee dat staat zover van mijn leefwereld af dat ik daar nooit opgekomen was. Nog nooit een aflevering gezien. Als ik pulp kijk dan is het tenminste nog cult pulk. Ik heb zo'n 8 jaar geleden de stekker uit mijn televee getrokken en nooit meer teruggestopt. Een half jaar geleden heb ik 'm dan ook maar weggegeven. Ik kijk nog wel wat via Ziggogo op mijn notebook. Onlangs heb ik mijn abonnement aangepast naar het uitgeklede pakket tv zenders. Daar zitten helaas nog steeds SBS6, RTL4 en soortgelijken in.
De kids keken hier televisie, maar dat is nu ook verleden. Onlangs hield de tv er mee op. Zal wel een “upgrade” zijn van de kabelaar waar de tv niet mee kan omgaan. Dus wordt de sport via de telefoon gekeken. En dat is het hier dan ook wel zo’n beetje.

robpsv11

Grammatifaler
Quag is een beetje het gevolg van de verrotte maatschappij, niet hij persoonlijk maar zijn denkwijze in deze wel. Mede doordat ze, vooral in de USA, die hele #metoo discussie tot op het bot hebben uitgemelkt en er gevallen zijn van mensen die iedere bekendheid wilde aanklagen omdat hij naar haar kont heeft gekeken. Iedereen was ineens een verkrachtiger. Ik snap Quag zijn twijfels daarom ook wel, maar aan de andere kant heb je ook weer het goede tegenargument wat hier wordt gegeven. Zoiets zul je niet meteen naar buiten gooien. Maar toch blijft ergens dat wantrouwen in de eerlijkheid van de mens wel wat hangen.

Ben benieuwd naar morgen. Ben dat gejank overal van al die sterretjes in talkshows wel beu, morgen krijgen we de feiten.

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Quag is een beetje het gevolg van de verrotte maatschappij, niet hij persoonlijk maar zijn denkwijze in deze wel. Mede doordat ze, vooral in de USA, die hele #metoo discussie tot op het bot hebben uitgemelkt en er gevallen zijn van mensen die iedere bekendheid wilde aanklagen omdat hij naar haar kont heeft gekeken. Iedereen was ineens een verkrachtiger. Ik snap Quag zijn twijfels daarom ook wel, maar aan de andere kant heb je ook weer het goede tegenargument wat hier wordt gegeven. Zoiets zul je niet meteen naar buiten gooien. Maar toch blijft ergens dat wantrouwen in de eerlijkheid van de mens wel wat hangen.

Ben benieuwd naar morgen. Ben dat gejank overal van al die sterretjes in talkshows wel beu, morgen krijgen we de feiten.
Er zit een knop op je tv.

Mikasa

Internationale Legende

27 uur! :eek:
Dan ben je wel een volhouder. Ook een langzame zwemmer. Of de stroming moet enorm geweest zijn.

Der Jaufe

Internationale Legende

Gemiddelde huur, bijna €1.200 per maand. Ik zit net boven de helft met de hypotheek van een eengezinswoning. Met HRA kom ik zeker onder de helft. Kort gezegd, er groeit iets behoorlijk scheef.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021

Gemiddelde huur, bijna €1.200 per maand. Ik zit net boven de helft met de hypotheek van een eengezinswoning. Met HRA kom ik zeker onder de helft. Kort gezegd, er groeit iets behoorlijk scheef.
En als je nu 1200 huur betaalt en je wil een huis kopen, dan mag je niet meer dan 600 (voorbeeld) per maand aan hypotheek betalen. Het slaat echt nergens op.

Der Jaufe

Internationale Legende
En als je nu 1200 huur betaalt en je wil een huis kopen, dan mag je niet meer dan 600 (voorbeeld) per maand aan hypotheek betalen. Het slaat echt nergens op.
Tja, je loopt als woningeigenaar tegen extra kosten aan, maar dat is geen €7.200 per jaar lijkt mij.

Andersom nog even gekeken wat voor hypotheek wij nu zouden kunnen krijgen. Snap nu dat we wat geld overhouden en dat we voor de aanstaande verbouwing ws. niet hoeven te lenen.

Mikasa

Internationale Legende
Tja, je loopt als woningeigenaar tegen extra kosten aan, maar dat is geen €7.200 per jaar lijkt mij.

Andersom nog even gekeken wat voor hypotheek wij nu zouden kunnen krijgen. Snap nu dat we wat geld overhouden en dat we voor de aanstaande verbouwing ws. niet hoeven te lenen.
Met oversluiten krijg je wel een boete of loopt je renteperiode af?

Der Jaufe

Internationale Legende
Met oversluiten krijg je wel een boete of loopt je renteperiode af?
Ging mij niet om oversluiten, gaat om wat mijn hypotheek nu is en welk bedrag ik maximaal zou kunnen krijgen als ik nu een hypotheek afsluit. Neem ik nog niet in mee dat mijn woningwaarde sterk gestegen is en ik de bestaande hypotheek al deels heb afgelost waardoor dat ws. nog hoger kan zijn.

Der Jaufe

Internationale Legende
Krijg via twitter wat mee, heeft John de Mol echt gezegd dat ie een werkgroep met vrouwen heeft ingesteld die samen met vrouwen moet kijken wat ze moeten doen bij seksuele intimidatie??

Als dit klopt is die vent onderdeel van het probleem, de oplossing voor een onveilige werkomgeving is niet het zorgen dat mensen zich sneller uitspreken maar dat je de OORZAAK wegneemt. Nu leg je indirect de schuld bij de vrouwen neer die zich pas later hebben uitgesproken.

Ah, en John was op de hoogte van de misstappen van zijn zwager, heeft hem stevig toegesproken om hem lekker in zijn functie te laten zitten :FP: :FP:

Luc de Jong

Aanvoerder
Krijg via twitter wat mee, heeft John de Mol echt gezegd dat ie een werkgroep met vrouwen heeft ingesteld die samen met vrouwen moet kijken wat ze moeten doen bij seksuele intimidatie??

Als dit klopt is die vent onderdeel van het probleem, de oplossing voor een onveilige werkomgeving is niet het zorgen dat mensen zich sneller uitspreken maar dat je de OORZAAK wegneemt. Nu leg je indirect de schuld bij de vrouwen neer die zich pas later hebben uitgesproken.

Ah, en John was op de hoogte van de misstappen van zijn zwager, heeft hem stevig toegesproken om hem lekker in zijn functie te laten zitten :FP: :FP:
Kijk de video en oordeel zelf zou ik zeggen.

Bovenaan Onderaan