Ik ben net als jij fan van VI. Heerlijk gebabbel om niks. Volgens mij hebben de heren in hun contract staan dat ze ook alles mogen zeggen over de Molletjes, dus ontslag zal moeilijk worden.De VI heren gaan vanavond hun eigen ontslag veroorzaken als ze familie de Mol en alles omheen afbranden, ik kan niet wachten..
Ik ben net als jij fan van VI. Heerlijk gebabbel om niks. Volgens mij hebben de heren in hun contract staan dat ze ook alles mogen zeggen over de Molletjes, dus ontslag zal moeilijk worden.
Kijk jij shownieuws?Humberto doet aangifte tegen Verlinde wegens smaad. Goed dat die domrechtse Shownieuws-pannenkoeken eens worden aangepakt op hun onbeschrijfelijke domheden. Hun aflevering over The Voice was te gênant voor woorden.
Ja dat roept Johan altijd, of dat echt waar is geen idee, ontslagen gaan ze heus niet worden maar zij met hun grote bek kunnen wel weer voor wat verse opbeuring zorgen![]()
Vennegoor of Hesselink achtige kijkcijfers?Die aflevering gaat echt VOH achtige kijkcijfers opleveren voor BOOS.![]()
Dat dacht ik dus ook. Geen idee wattie bedoelt anders.Vennegoor of Hesselink achtige kijkcijfers?![]()
Zpesiaal foor de amschterdammer: Voice Of Holland.Dat dacht ik dus ook. Geen idee wattie bedoelt anders.
Sjezus, nee dat staat zover van mijn leefwereld af dat ik daar nooit opgekomen was. Nog nooit een aflevering gezien. Als ik pulp kijk dan is het tenminste nog cult pulp. Ik heb zo'n 8 jaar geleden de stekker uit mijn televee getrokken en nooit meer teruggestopt. Een half jaar geleden heb ik 'm dan ook maar weggegeven. Ik kijk nog wel wat via Ziggogo op mijn notebook. Onlangs heb ik mijn abonnement aangepast naar het uitgeklede pakket tv zenders. Daar zitten helaas nog steeds SBS6, RTL4 en soortgelijken in.Zpesiaal foor de amschterdammer: Voice Of Holland.
(Dat ik dit weet zonder het programma ooit gezien te hebben.)
Genoeg redenen waarom dit later gebeurt, bijvoorbeeld omdat ervaringen gebagatelliseerd worden, zoals in de post die ik quote.En toch blijft het me verbazen dat mensen 5 jaar later aangifte van dingen gaan doen, in de tussen tijd gewoon (normaal) leven hebben geleidt waar niks van hun incident te merken was, puur omdat de hype begint en men dan ineens denkt van oja laat ik het nu maar doen.. Als jij echt getraumatiseerd of benadeeld bent met iets kan je geen 5 jaar mooi weer spelen om dan met de hypetrain mee te liften.Niet om Ali en zijn vriendjes te verdedigen, zij zullen vast wel vunzige dingen hebben geprobeerd of gedaan, maar als je velen jaren later over iets gaat klagen dan neem ik het al stukke minder serieus.
Wel lekker alles doen om je carrière te redden in de tussentijd, als die strand en deze hype begint en je dankt van oja ..
En toch blijft het me verbazen dat mensen 5 jaar later aangifte van dingen gaan doen, in de tussen tijd gewoon (normaal) leven hebben geleidt waar niks van hun incident te merken was, puur omdat de hype begint en men dan ineens denkt van oja laat ik het nu maar doen.. Als jij echt getraumatiseerd of benadeeld bent met iets kan je geen 5 jaar mooi weer spelen om dan met de hypetrain mee te liften.Niet om Ali en zijn vriendjes te verdedigen, zij zullen vast wel vunzige dingen hebben geprobeerd of gedaan, maar als je velen jaren later over iets gaat klagen dan neem ik het al stukke minder serieus.
Wel lekker alles doen om je carrière te redden in de tussentijd, als die strand en deze hype begint en je dankt van oja ..
Als je uitspraken van meiden en vrouwen hoort die aangerand of verkracht zijn dan is het dus juist zo dat ze pas jaren later ermee naar buiten durven komen. In dit geval waarschijnlijk ook geholpen door het feit dat 1 dame hen al voor was gegaan. Verdiep je er eens in. Er is in de meeste van die gevallen ook zeker geen sprake van een "normaal leven waarin niks te merken was. Psychische trauma's, Stockholm syndroom, schaamte, angst komt er allemaal bij kijken. Een uitspraak als "de hype begint en men dan ineens denkt van oja laat ik het nu maar doen" getuigt ook wel echt van een hele dikke plaat voor je kop.En toch blijft het me verbazen dat mensen 5 jaar later aangifte van dingen gaan doen, in de tussen tijd gewoon (normaal) leven hebben geleidt waar niks van hun incident te merken was, puur omdat de hype begint en men dan ineens denkt van oja laat ik het nu maar doen.. Als jij echt getraumatiseerd of benadeeld bent met iets kan je geen 5 jaar mooi weer spelen om dan met de hypetrain mee te liften.Niet om Ali en zijn vriendjes te verdedigen, zij zullen vast wel vunzige dingen hebben geprobeerd of gedaan, maar als je velen jaren later over iets gaat klagen dan neem ik het al stukke minder serieus.