Algemene Nieuwsberichten

The Joker

Assistent Coach
Verschrikkelijk nieuws over the Voice. Waar zware aantijgingen zijn zijn ook vaak slachtoffers met een verschrikkelijke ervaring. Hoop dat ‘t snel goed met ze gaat, en dat de daders worden berecht.

psverinamsterdam

International
Verschrikkelijk nieuws over the Voice. Waar zware aantijgingen zijn zijn ook vaak slachtoffers met een verschrikkelijke ervaring. Hoop dat ‘t snel goed met ze gaat, en dat de daders worden berecht.
Als we genuanceerd gaan doen over de Gooise Matras zul je in dit stadium ook moeten spreken over vermeende daders of eventueel (bekentenis bandleider) dader.

Der Jaufe

Internationale Legende
Is het ook niet zodat er objectief uitgezocht kan worden wat er aan de hand is? Ivm immuniteit etc.
Nu word de burger berecht en niet een koninklijk iemand.
Van wat ik begrijp maakt dat niet uit in dit geval. Overigens kan deze zaak niet uitmonden in gevangenisstraf, betreft een zaak tussen twee personen, niet tussen de staat en een persoon.

PSVkanalles

International
Allemaal het handje boven elkaars hoofd houden in bekend Nederland

Ik vind het toch naar dat er nog zoveel mannen zijn die hun macht misbruiken. Eerder hadden wel al de vreselijke verhalen uit de turnwereld. En nu ook in de tv wereld. En ik kan me zo voorstellen dat het op meer werkvloeren gebeurd. Het lijkt wel alsof er nooit wat veranderd aan het gedrag van sommige mannen.

Macht en tegenmacht is wat de betreft niet alleen belangrijk in de tweede kamer, maar op alle werkvloeren.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ik vind het toch naar dat er nog zoveel mannen zijn die hun macht misbruiken. Eerder hadden wel al de vreselijke verhalen uit de turnwereld. En nu ook in de tv wereld. En ik kan me zo voorstellen dat het op meer werkvloeren gebeurd. Het lijkt wel alsof er nooit wat veranderd aan het gedrag van sommige mannen.

Macht en tegenmacht is wat de betreft niet alleen belangrijk in de tweede kamer, maar op alle werkvloeren.
FJQfpcRWQAIZr9P

Bovenaan Onderaan