Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Internationale Legende
Maar helaas Wappie-talk blijft er ook. Typische is dat in de diverse vrijheidsstrijdersgroepen ook openlijk nazi-gedachtengoed vrij geuit kan worden, van ontkenning holocaust tot Hitler-adoratie. T zijn kleine groepen, maar toch, t gif sijpelt de groepen in en kan de eenvoudige wappie die slechts gelooft dat Corona door 5G komt meesleuren in ander fout gedachtengoed.

Gelukkig zijn er ook nog wappies die je laten schaterlachen met hun ideeën

E0Obu19WEAkS7Z0

We gaan t meemaken in juni, en die verbinding tussen marsmannetjes (waarom zijn dat geen marsmensen in het kader van genderinclusiviteit?!) en gevallen engelen was mij nooit zo opgevallen.

Overigens wel een laf idee, als t niet gebeurt kan je altijd zeggen dat Gates het wilde maar het niet kon.

Grappige is dat dit waarschijnlijk weer een geval klok-klepel is, gezien dit bericht aangaande zonlichtvermindering teneinde opwarming te verminderen.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Maar helaas Wappie-talk blijft er ook. Typische is dat in de diverse vrijheidsstrijdersgroepen ook openlijk nazi-gedachtengoed vrij geuit kan worden, van ontkenning holocaust tot Hitler-adoratie. T zijn kleine groepen, maar toch, t gif sijpelt de groepen in en kan de eenvoudige wappie die slechts gelooft dat Corona door 5G komt meesleuren in ander fout gedachtengoed.

Gelukkig zijn er ook nog wappies die je laten schaterlachen met hun ideeën

E0Obu19WEAkS7Z0

We gaan t meemaken in juni, en die verbinding tussen marsmannetjes (waarom zijn dat geen marsmensen in het kader van genderinclusiviteit?!) en gevallen engelen was mij nooit zo opgevallen.

Overigens wel een laf idee, als t niet gebeurt kan je altijd zeggen dat Gates het wilde maar het niet kon.

Grappige is dat dit waarschijnlijk weer een geval klok-klepel is, gezien dit bericht aangaande zonlichtvermindering teneinde opwarming te verminderen.
Wat volg jij allemaal? :D

Der Jaufe

Internationale Legende
Wat volg jij allemaal? :D
primair volgers/infiltranten t is serieus schrikken bij sommige screenshots uit de WA/telegram en andere groepen. Ik hoop echt dat het maar een kleine groep is, maar dat t ook zo blijft, juist door de overlap met vrijheid/anti-covid/5g en ander geneuzel is t een potentieel risico dat mensen meegezogen worden Heb je een vrijheidsstrijder in je omgeving, let op of ie niet nog een stapje verder gaat

Phillip Cocu

Assistent Coach
primair volgers/infiltranten t is serieus schrikken bij sommige screenshots uit de WA/telegram en andere groepen. Ik hoop echt dat het maar een kleine groep is, maar dat t ook zo blijft, juist door de overlap met vrijheid/anti-covid/5g en ander geneuzel is t een potentieel risico dat mensen meegezogen worden Heb je een vrijheidsstrijder in je omgeving, let op of ie niet nog een stapje verder gaat
Ja vrijheid volgens de Engel figuren.. maar ook ten koste van anderen🤔

Mikasa

Internationale Legende

Der Jaufe

Internationale Legende

Hier draait mijn maar van om. Echt ziek om te lezen. Hoop dat ze allemaal kapot gemarteld worden in de gevangenis.
400.000 leden, en nu slechts 4 in beeld bij de politie :( hoop dat er nog flink wat meer mogen volgen, maar aangezien t als ik het goed begrijp op t darkweb is zal dat lastig zijn. Slechts een topje van de ijsberg dus :(

J.B.

Aanvoerder
Ik vind dit dus echt heel treurig. Grote kans dat dit doodnormale mensen zijn die volledig geïndoctrineerd zijn door de algoritmes van hun sociale media.

En dit gaat een keer écht fout.
Ze worden in de gaten gehouden. Deze week 2 gekken gearresteerd die Van Dissel hebben bedreigd.. Op Twitter zijn ook accounts die het spul in de gaten houdt.. Zodra geweld wordt gebruikt (of eerder) markeren als terrorisme.. er zijn middelen genoeg als het echt uit de hand loopt.

Bovenaan Onderaan