Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Internationale Legende
Na de verontwaardiging over kamerlid Smeets neem ik aan dat Dré nu ook aan de publieke schandpaal gaat, dook als 34 jarige de koffer in met de 15 jarige Rachel.

Maar blijf vooral roepen dat bepaalde culturen van buiten pedofilie importeren...

-040-

Assistent Bondscoach
Na de verontwaardiging over kamerlid Smeets neem ik aan dat Dré nu ook aan de publieke schandpaal gaat, dook als 34 jarige de koffer in met de 15 jarige Rachel.

Maar blijf vooral roepen dat bepaalde culturen van buiten pedofilie importeren...
Maar dat was toen met de NVSH gewoon kultuur. Parenklubs en seks met jongeren was toen "gewoon". Alleen burgerlijke fatsoensrakkers waren toen preuts.

Bacchus

Ninja
Administrator

Lijkt een behoorlijk serieus probleem. Na het debacle met de dijken die gebouwd zijn met vervuilde grond (worden nu gesaneerd) lijkt dit op het volgende urgente probleem.
Die dijk is inderdaad slecht. Al jaren zijn ze 'm aan het verbeteren, maar de problemen kruipen gewoon achter de werkzaamheden aan...
Da's bij de dijken hier in de directe omgeving trouwens ook.

Als 'ie bij Groot ammers breekt, krijg ik ws ook gewoon natte voeten. Da's hier niet heel ver vandaan.

Bovenaan Onderaan