Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Internationale Legende
4 maart, de dag voor de Trump-adepten waarop Trump alsnog president wordt. Het gepeupel ziet er naar uit en gilt dat het corona-tribunaal er aan komt en dat de hele top van NL berecht zal worden...

Zal wel weer overwaaien.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Als je alleen de eerste kolom meeneemt, zijn er wel meer opties. Of ook groene vakken meeneemt.

Laten we eerst gewoon een aantal kwalificatie-eisen opstellen, voordat je een bod mag indienen. Democratie, vrijheid van meningsuiting/godsdienst/sexuele voorkeur, gelijkheid voor alle inwoners, arbo wetgeving, ik noem maar wat.
En wat dacht je van al fatsoenlijke stadions? Ik vind het echt van de zotten dat in al die landen (Zuid-Afrika, Brazilië, Qatar) allemaal stadions gebouwd worden die vervolgens nooit meer gebruikt worden. En als je het dan toch in Zuid-Afrika gaat organiseren, speel dan ook maar gewoon in de stadions die er al zijn. Dan maar spelen voor 5000 man, dat is waar je voor gekozen hebt.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Ik weet dat onderzoek aantoont dat lage straffen en allerlei vormen van rehabilitatie het beste resultaat hebben op de lange termijn, met oog op recidivisten etc., maar dit is toch een hopeloos geval? Verschrikkelijk zeg.
Flink straffen maar tijdens de straf wel focussen op rehabilitatie. Ben toch wel benieuwd waar zoiets dan mis gaat bij zo'n kind, want ik geloof er niet in dat mensen goed of slecht worden geboren

Hoetierick

Administrator
Administrator
Ik weet dat onderzoek aantoont dat lage straffen en allerlei vormen van rehabilitatie het beste resultaat hebben op de lange termijn, met oog op recidivisten etc., maar dit is toch een hopeloos geval? Verschrikkelijk zeg.
Een kind doodt een ander kind. Maar wat moet je ermee? Een 15-jarige die iemand halfdood schopt en de rivier ingooit. Daar komt toch nooit meer wat van terecht...

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Flink straffen maar tijdens de straf wel focussen op rehabilitatie. Ben toch wel benieuwd waar zoiets dan mis gaat bij zo'n kind, want ik geloof er niet in dat mensen goed of slecht worden geboren

Ik geloof van harte dat bepaalde genetische aanleg dit soort escalaties kan veroorzaken.

Mikasa

Internationale Legende
Ik geloof van harte dat bepaalde genetische aanleg dit soort escalaties kan veroorzaken.
Ben ik ook van overtuigd. Nurture and nature. Het kan beiden. Er zijn mensen die geboren worden met een gebrek/tekort aan mededogen en overzicht over de gevolgen of juist een teveel aan egoïsme. Mensen die geen onderscheid kennen tussen goed en kwaad.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Een kind doodt een ander kind. Maar wat moet je ermee? Een 15-jarige die iemand halfdood schopt en de rivier ingooit. Daar komt toch nooit meer wat van terecht...
Heel erg triest wat er gebeurd is. In het artikel staat trouwens dat hij samen met zijn nieuwe vriendin verdacht zijn voor de moord op zijn ex.

ELPSV

Routinier

Hier word ik dus echt pisnijdig van.
En natuurlijk, ik weet ergens wel dat die honden mishandelt worden. Anders zijn ze nooit zo agressief. Maar de mate waarop schrik ik toch nog van (harde klappen, stroomstoten, schoppen).

Kappen met politiehonden gebruiken voor geweldincidenten (idem voor paarden), enkel nog voor opsporing.
Ben er ontzettend klaar mee hoe de mens dieren misbruikt voor eigen gewin. :mad:

Mikasa

Internationale Legende

Hier word ik dus echt pisnijdig van.
En natuurlijk, ik weet ergens wel dat die honden mishandelt worden. Anders zijn ze nooit zo agressief. Maar de mate waarop schrik ik toch nog van (harde klappen, stroomstoten, schoppen).

Kappen met politiehonden gebruiken voor geweldincidenten (idem voor paarden), enkel nog voor opsporing.
Ben er ontzettend klaar mee hoe de mens dieren misbruikt voor eigen gewin. :mad:
Kan dat niet anders dan? Een hond africhten om een inbreker te pakken oid lijkt mij wel een goede toevoeging aan een gewone agent?

-040-

Assistent Bondscoach
Kan dat niet anders dan? Een hond africhten om een inbreker te pakken oid lijkt mij wel een goede toevoeging aan een gewone agent?
Een hond is vooral handig omdat die, ongeacht zijn gewelddadigheid, natuurlijk niet vervolgd kan worden. Dat is ook het afschrikwekkende, met een agent die op je af komt kun je nog gaan praten. Als de hond op je afkomt kun je alleen nog maar hopen.
Het moge duidelijk zijn dat de politie zo'n wapen niet zou mogen gebruiken.

Bovenaan Onderaan