Der Jaufe
Internationale Legende
It wasn't meTja, ik weet niet of je in je schrijfsels met die mensen rekening moet houden. Wie heeft trouwens het woord wappie bedacht?
It wasn't meTja, ik weet niet of je in je schrijfsels met die mensen rekening moet houden. Wie heeft trouwens het woord wappie bedacht?
Willem Holleder, over zijn zus Astrid die volgens hem complottheorien in haar hoofd haalde.Tja, ik weet niet of je in je schrijfsels met die mensen rekening moet houden. Wie heeft trouwens het woord wappie bedacht?
Echt nooit van gehoord. Loco betekent gewoon gek in het Spaans.Willem Holleder, over zijn zus Astrid die volgens hem complottheorien in haar hoofd haalde.
Verder kende ik de term als sinds een jaartje of tien, als in buiten zinnen zijn, vaak in combi met alcohol de controlle verliezen. Net als "loco". Kan ook door agressie of drugs komen.
Toen hij zag dat iemand n peuk op t zadel van zijn scooter uitdrukte ging hij helemaal "wappie". Of, hij was zo "wappie" na t stappen dat hij met zijn fiets de stationstrap afreed. Maar weet niet of deze term iets Noordelijks was?
Zo'n 15 jaar terug zong 'De Jeugd' reeds 'ook al was mamma altijd wappie'.Willem Holleder, over zijn zus Astrid die volgens hem complottheorien in haar hoofd haalde.
Verder kende ik de term als sinds een jaartje of tien, als in buiten zinnen zijn, vaak in combi met alcohol de controlle verliezen. Net als "loco". Kan ook door agressie of drugs komen.
Toen hij zag dat iemand n peuk op t zadel van zijn scooter uitdrukte ging hij helemaal "wappie". Of, hij was zo "wappie" na t stappen dat hij met zijn fiets de stationstrap afreed. Maar weet niet of deze term iets Noordelijks was?
En t konijn van Youp heette ook zo, komt er wat raar uit door zijn aardappel accent.Zo'n 15 jaar terug zong 'De Jeugd' reeds 'ook al was mamma altijd wappie'.
Zo'n 15 jaar terug zong 'De Jeugd' reeds 'ook al was mamma altijd wappie'.
Oh, 11 het valt mee. eerste hitje waskebeurt is zo'n 15 jaar oud.
Of Waku Waku met Rob Fruithof, veel beterRustig aan ouwe, is niet goed voor je hart. Ff kijken of je nog n oude lingo aflevering met Francois Boulangér kan vinden om te bedaren.![]()
Nah, das met die drukke kinderen toch?Of Waku Waku met Rob Fruithof, veel beter
En voor welke stichting speel jijOf Waku Waku met Rob Fruithof, veel beter
Of Waku Waku met Rob Fruithof, veel beter
Heet n olifant.Ja, maar dit is gewoon vet.
Of de Ted show, met de vallende stokken. Met als hoofdprijs: de kleurentelevisie met maar liefst een diameter van 66 cm! (26" dusOf Waku Waku met Rob Fruithof, veel beter
Ok, dat ze dan een echte olifant de studio inbrengen is dan een stuk minder...En voor welke stichting speel jij
Snap je punt, blijft altijd lastig om een balans te zoeken tussen mensen enthousiasmeren voor natuur en goed met dieren omgaan. Denk idd dat dit nu niet meer zou gebeuren.Ok, dat ze dan een echte olifant de studio inbrengen is dan een stuk minder...
Maar destijds zag ik daar t kwaad nog niet van in, dus ik doe net of ik t niet gezien heb.
Waku Waku maar mee!!![]()
Wij hadden hier vroeger het bordspel van, inclusief videobanden voor de beeldvragen!En voor welke stichting speel jij
Snap je punt, blijft altijd lastig om een balans te zoeken tussen mensen enthousiasmeren voor natuur en goed met dieren omgaan. Denk idd dat dit nu niet meer zou gebeuren.