Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Internationale Legende
Wederom 'nieuws' van het 'front'

Screenshot_194.png

Dat je het maar even weet....

• Hahaha!
Reactions: Bas

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Wederom 'nieuws' van het 'front'

Screenshot_194.png

Dat je het maar even weet....

Ja, ik zie het al. Van Dissel heeft een kind vermoord. Jeetje. Man. Dat dat zo lang verborgen is gebleven. Nou, ik ben overstag. Vieze kindermoordenaar...

Der Jaufe

Internationale Legende
Ja, ik zie het al. Van Dissel heeft een kind vermoord. Jeetje. Man. Dat dat zo lang verborgen is gebleven. Nou, ik ben overstag. Vieze kindermoordenaar...
Ja, jij hebt dus je eigen onderzoek gedaan :maniac:. Ik kom slechts op obscure websites met dubieuze verdachtmakingen. Waarbij gesteld wordt dat er aangifte zou zijn gedaan. Dat we er niks van horen is natuurlijk het bewijs dat we slaven zijn...

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ja, jij hebt dus je eigen onderzoek gedaan :maniac:. Ik kom slechts op obscure websites met dubieuze verdachtmakingen. Waarbij gesteld wordt dat er aangifte zou zijn gedaan. Dat we er niks van horen is natuurlijk het bewijs dat we slaven zijn...

Uiteraard, uiteraard...

rico

Trainer Coach
Ondertussen in het januari geweest en zijn wij nog niet bevrijd door de Amerikanen zoals wel voorspeld was.

Zal wel vertraging hebben opgelopen, maar er is nieuws aan het front
EtL6aXkXAAITPSb
EtL6bBeXcAEfq_0
We gaan het allemaal zien mensen, vermoedelijk dat je zulks makkelijker ziet met een flinke dosis paddo's in je mik.
Dat was hier inderdaad groot nieuws, en een lichtpuntje in alle Corona ellende. 2,500 kinderen gered, we schrokken alleen wel wat van de exploderende tunnels. Raar dat dat nieuws in Nederland en de rest van de wereld volkomen genegeerd is. Klote MSM. ;)

Laatst bewerkt:

-040-

Assistent Bondscoach
Dat was hier inderdaad groot nieuws, en een lichtpuntje in alle Corona ellende. 2,500 kinderen gered, we schrokken alleen wel wat van de exploderende tunnels. Raar dat dat nieuws in Nederland en de rest van de wereld volkomen genegeerd is. Klote MSM. ;)
Zal wel komen omdat stiekem alle journalisten al hun 5G-Bill Gates-Chip-Vaccinatie hebben gekregen.
Maar daar hoor je ook niets over!

Bovenaan Onderaan