Algemene Nieuwsberichten

Mikasa

Internationale Legende
In een maand ruim 100 meldingen grensoverschrijdend gedrag binnen turnsport

Tja, dan beslist de turnbond dat de bondscoaches, over wie ook klachten zijn binnengekomen, gewoon weer op actief gesteld worden. Topsport gaat boven fatsoen en medeleven met de slachtoffers.

PSVkanalles

Aanvoerder
Och heden, men is wel teleurgesteld dat het niet tot een coup is gekomen. En er zijn tegenstanders die de politie een coup verwijten omdat ze optraden tegen mensen die zich niet aan de reglementen hielden. Ondertussen blijkt het aantal mensen ruim onder de 50.000 te zijn geweest, een zeer klein groepje roeptoeters op de bevolking van Duitsland, echter kwam er ook volk uit o.a. NL en Polen, wat de groep nog een afspiegeling maakt van het totaal.

Ondertussen heeft een vooralsnog anoniem persoon het domein viruswaarheid_com (maar dan met punt) geclaimd en deze direct doorgelinkt naar de site van het RIVM :grin:.

Er zijn mensen (mijn neef :eek:) die denken dat de media liegen en er wel degelijk miljoenen mensen waren.

Mikasa

Internationale Legende
Schandelijk dat je zoveel geld kunt hebben. Hij heeft pas overigens een deel (de helft?) moeten afstaan aan zijn ex.

Mohr

Routinier
Schandelijk dat je zoveel geld kunt hebben. Hij heeft pas overigens een deel (de helft?) moeten afstaan aan zijn ex.

Hij heeft het geld niet... dit is hij waard. Het meeste van zijn vermogen is geïnvesteerd in zijn bedrijven. Dat is het lastige met vermogensbelasting van de superrijken. Als je dat gaat doen heb je kans dat ze een gedeelte van het geld uit de economie moeten trekken. (daar moet wel iets voor te verzinnen zijn en ik ben erg voor dit soort gasten zwaar te belasten)

-040-

Trainer Coach
Hij heeft het geld niet... dit is hij waard. Het meeste van zijn vermogen is geïnvesteerd in zijn bedrijven. Dat is het lastige met vermogensbelasting van de superrijken. Als je dat gaat doen heb je kans dat ze een gedeelte van het geld uit de economie moeten trekken. (daar moet wel iets voor te verzinnen zijn en ik ben erg voor dit soort gasten zwaar te belasten)
Een groot deel is natuurlijk wel zijn aandelen. Die kan hij verkopen (wat eigenlijk het idee achter aandelen is) De winst daarop is weer te belasten.
Maar laten we het vergelijken met de belastingen op een eigen woning. Dat zijn ook belastingen op vermogen wat vast zit. En dan moet je er gewoon voor zorgen dat je liquide middelen hebt om die belastingen te betalen.

Mikasa

Internationale Legende
Haha, zie je. Ik zat te tikken en dacht dat er nog wat bij moest. Inderdaad, zijn aandelen e.d. zijn zoveel geld waard en dat moet je er nog maar eens zien te halen. Desondanks heeft hij vast te veel geld om uit te geven.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Poetin hoorde ik ook op die manier de rijkste ter wereld te zijn, ook de Rothschilds worden genoemd als de rijkste familie op aarde, nu.nl is het er niet mee eens

Der Jaufe

Clubicoon
Poetin hoorde ik ook op die manier de rijkste ter wereld te zijn, ook de Rothschilds worden genoemd als de rijkste familie op aarde, nu.nl is het er niet mee eens
Heb je die Rothschilds weer, zal wel een complottheorie zijn :maniac: :ROFL:

Hoetierick

Administrator
Administrator
Ik had wel eens wat over die familie gelezen, maar ik geloof niet zo in de complottheorieën.

Dit is een interessant stukje over complottheorieën: https://www.volkskrant.nl/nieuws-ac...t-u-dat-die-theorieen-vandaan-komen~bd94dad3/
Dat klopt wel. Tuurlijk worden er plannen gesmeed, maar hoe meer betrokkenen, des te groter de kans dat het uit komt.
Zag laatst een leuke meme dat deze theorieën vooral in moeilijke tijden naar voren komen, als “coping mechanism”, omdat mensen moeite hebben met tegenslag. Daar “moet” iets of iemand achter zitten.
in vroeger tijden offerden we dan iets of iemand om de goden gunstiger te stemmen, wat later gooiden we dames op de brandstapel die ons vervloekt hadden, tegenwoordig geven we een schaduwregering de schuld. Immers, een grotere macht moet achter dit soort zaken zitten, dat kan niet zomaar. Mensen schijnen behoefte te hebben aan een allesbesturend iets. Zo hebben ze ooit goden verzonnen, in minder gelovige landen is dat vervangen door een consortium van geheime, onbereikbare wereldleiders.

-040-

Trainer Coach
Dat klopt wel. Tuurlijk worden er plannen gesmeed, maar hoe meer betrokkenen, des te groter de kans dat het uit komt.
Zag laatst een leuke meme dat deze theorieën vooral in moeilijke tijden naar voren komen, als “coping mechanism”, omdat mensen moeite hebben met tegenslag. Daar “moet” iets of iemand achter zitten.
in vroeger tijden offerden we dan iets of iemand om de goden gunstiger te stemmen, wat later gooiden we dames op de brandstapel die ons vervloekt hadden, tegenwoordig geven we een schaduwregering de schuld. Immers, een grotere macht moet achter dit soort zaken zitten, dat kan niet zomaar. Mensen schijnen behoefte te hebben aan een allesbesturend iets. Zo hebben ze ooit goden verzonnen, in minder gelovige landen is dat vervangen door een consortium van geheime, onbereikbare wereldleiders.
Precies, aan een wereldomvattende schaduwmacht is nog iets te doen. Maar toeval en vette pech...:eek: daar kun je niets tegen doen! Help!

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Wolven in Noord-Brabant. Dat klopt niet in mijn hoofd. Grens met Duitsland kon ik nog wel plaatsen, maar wolven in 'mijn' Noord-Brabant? Gek. Wel mooi.

Ik vind overigens de kop 'valt steeds vaker schapen aan' onnodig sensationeel, al klopt het wel als je de cijfers bekijkt. Alsnog waren het slechts 66 wolven-aanvallen tegenover de duizenden aanslagen van vossen en honden.

Bovenaan Onderaan