Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Clubicoon
Verhaal van de doodgeschoten Bas is echt te droevig, 5 kogels op een klaarlichte dag voor het aanspreken van een fucking dief :/
Voor een zwarte crimineel uit USA stroomt de dam vol, en Bas zal dinsdag alweer vergeten.. :FP:
De situatie van Bas gelijkstellen aan het gebeuren in Amerika (zoals nu gebeurt met #gerechtigheidvoorbas) geeft wederom aan dat men d'r helegaar niks van snapt waar het in Amerika om draaide.

Nep Scout

Routinier
Verhaal van de doodgeschoten Bas is echt te droevig, 5 kogels op een klaarlichte dag voor het aanspreken van een fucking dief :/
Voor een zwarte crimineel uit USA stroomt de dam vol, en Bas zal dinsdag alweer vergeten zijn.. :FP:
Je bedoelt net als die Breonna Taylor die pas 2 maanden na haar onterechte dood in het nieuws kwam? En zo waren er meerdere donkere slachtoffers die maandenlang niet in het nieuws kwamen..

Dit is echt iets wat heel lang speelt, en je laat hier wel heel erg zien hoe weinig je van de situatie snapt.

Quagmire

Aanvoerder
Dit is echt iets wat heel lang speelt, en je laat hier wel heel erg zien hoe weinig je van de situatie snapt.

Laten we dingen proberen te fixen waar we wel wat aan kunnen doen, die dicht bij huis zijn. Ipv op commando gediscrimineerd te raken ineens door gebeurtenissen op 7000km. Hoe 80% van meelopers en dramaqueens ineens hard moest denken en redenen bedenken hoe ook zij slecht behandeld en gediscrimineerd werden.. Puh puh :mask:

Hoe preventief fouilleren werd verboden, omdat de zelfde jankerts het op racisme gooiden, terwijl bij alle aangetroffen zaken 70% de donkere/allochtonen waren.. En dan op het eind winnen zij het met de racismekaart bullshit van de feiten en is het verboden. Zo krijg je dat mensen met wapens op klaarlichte dag lopen en 5x knallen op een overvol strandje.

Al die BLM en overige meelopers die met de racismekaart veel spelen zijn de grootste gevaar, niks zielig of racistisch aan maar ze gebruiken en misbruiken de situatie optimaal. De 20% wat echt rake klappen vangt qua racisme is hier het meeste de lul door, maar daar hebben de overige 80% van meelopers/donkere schijt aan omdat ze zelf er profijt van halen. Sick fucking world maar het werkt, voor hun :)

Nep Scout

Routinier
Laten we dingen proberen te fixen waar we wel wat aan kunnen doen, die dicht bij huis zijn. Ipv op commando gediscrimineerd te raken ineens door gebeurtenissen op 7000km. Hoe 80% van meelopers en dramaqueens ineens hard moest denken en redenen bedenken hoe ook zij slecht behandeld en gediscrimineerd werden.. Puh puh
Maar 'Het westen' bemoeit zich altijd met anderen. Gaat het niet over zwart-wit discriminatie, dan gaat het over vermoorde/gevangen genomen journalisten, Oeigoeren en Hong Kong, Syrië, en nog van alles. Daar zijn er ook protesten voor, dat gaat niet stoppen (wat ik wel fijn vind).

Hoe preventief fouilleren werd verboden, omdat de zelfde jankerts het op racisme gooiden, terwijl bij alle aangetroffen zaken 70% de donkere/allochtonen waren.. En dan op het eind winnen zij het met de racismekaart bullshit van de feiten en is het verboden. Zo krijg je dat mensen met wapens op klaarlichte dag lopen en 5x knallen op een overvol strandje

Ik zeg je eerlijk, hier weet ik niet genoeg over. Maar als je wilt fouilleren, en je haalt telkens de niet blanke mensen eruit, dan ben je gewoon slecht bezig. Hoe de percentages er ook uit zien, als je de blanke man vaker met rust laat, gaat het hoe dan ook slecht aflopen.

Al die BLM en overige meelopers die met de racismekaart veel spelen zijn de grootste gevaar, niks zielig of racistisch aan maar ze gebruiken en misbruiken de situatie optimaal. De 20% wat echt rake klappen vangt qua racisme is hier het meeste de lul door, maar daar hebben de overige 80% van meelopers/donkere schijt aan omdat ze zelf er profijt van halen. Sick fucking world maar het werkt, voor hun

Dat is een heel negatief beeld dat je hier schetst. Stel dat daadwerkelijk 20% van de zwarten echt racisme meemaken, dan is volgens jou de rest alleen uit op gewin? Je hoeft dingen niet persoonlijk mee te maken om te protesteren. Als jij van een neef zulke dingen hoort die jijzelf niet meemaakt, dan krijg je er nog steeds een slecht gevoel bij neem ik aan.

Ja, er is een groep die er misbruik van maakt, maar dat geeft niet het recht aan de mensen die er 'buiten' staan om de hele groep protesteerders weg te wuiven.

Quagmire

Aanvoerder
Ik zeg je eerlijk, hier weet ik niet genoeg over. Maar als je wilt fouilleren, en je haalt telkens de niet blanke mensen eruit, dan ben je gewoon slecht bezig. Hoe de percentages er ook uit zien, als je de blanke man vaker met rust laat, gaat het hoe dan ook slecht aflopen.

Zoek ff mee naar de logica, de groep die het meeste gepakt word en meeste shit veroorzaakt, klaagt over racisme en krijgt hun zin dat ze dan minder vaak gepakt mogen/kunnen worden :FP: :FP: :FP:

Preventief fouilleren is een garantie dat er meer gepakt gaat worden, of op z'n minst een sterke afschrikmiddel in de preventieve zin. Al word ik zelf 2x per jaar gefouilleerd zeg ik nog prima, met mij zijn ze zo klaar, maar de gasten die wel wat hebben vinden een kans van 2x per jaar fouilleren wel tricky.

Ik zal me er nooit bij neerleggen dat de zielige mensen en criminelen zo hun zin krijgen, als jij 50 Marokkanen fouilleert en je vind shit bij 36, dat men dan gaat roepen discriminatie ipv stil te staan bij het hoge succesratio :FP:

Brainz niet droevig zijn maar vertel.. je mag het gerust totaal niet mee eens zijn :D

Laatst bewerkt:

robpsv11

Grammatifaler
Vind het overigens wel een ontzettend bizar verhaal. Je zou bijna je bek houden als je zoiets ziet gebeuren, want stel je hebt met zo'n achterlijke idioot te maken die even 5 kogels in je knalt.

Als er onrecht is en je zegt er iets van, dan kun je doodgeschoten worden. Leg dat maar uit aan je kind wat het heeft zien gebeuren.

Brainz

Routinier
Brainz niet droevig zijn maar vertel.. je mag het gerust totaal niet mee eens zijn :D

Haha, we hebben al eerder gediscussieerd over dit soort topics dus ik dacht laat ik het af doen met een smiley:sneaky:

Ik zal niet in herhaling vallen, maar laat me dan in elk geval zeggen dat dergelijke comments van jou mij "droevig" stemmen doordat ik dan moet terug denken aan al die welwillende, intelligente Marokkanen die bij mij op de universiteit zaten en waarvan een groot deel simpelweg een meer dan prima "bijdrage aan de maatschappij" levert en zich keurig gedraagt. Veel meer en beter dan een hoop mede-"autochtonen" in mijn huidige en vroegere omgeving. De VU in Amsterdam is de universiteit in Nederland met de grootste Marokkanenpopulatie volgens mij. Duizenden. Welk verhaal heb je voor hen? Ook de getallen die je gebruikt zijn misleidende statistieken ("36 van de 50", come on...).

Mikasa

Internationale Legende
Haha, we hebben al eerder gediscussieerd over dit soort topics dus ik dacht laat ik het af doen met een smiley:sneaky:

Ik zal niet in herhaling vallen, maar laat me dan in elk geval zeggen dat dergelijke comments van jou mij "droevig" stemmen doordat ik dan moet terug denken aan al die welwillende, intelligente Marokkanen die bij mij op de universiteit zaten en waarvan een groot deel simpelweg een meer dan prima "bijdrage aan de maatschappij" levert en zich keurig gedraagt. Veel meer en beter dan een hoop mede-"autochtonen" in mijn huidige en vroegere omgeving. De VU in Amsterdam is de universiteit in Nederland met de grootste Marokkanenpopulatie volgens mij. Duizenden. Welk verhaal heb je voor hen? Ook de getallen die je gebruikt zijn misleidende statistieken ("36 van de 50", come on...).
De Mocromaffia (krant, boek en film) werkt natuurlijk wel stigmatiserend en werkt discriminatie in de hand.

Der Jaufe

Clubicoon
Hmmm, t burgernetbericht spreekt nu over een blanke jongeman. En alle racisten gingen alweer los op t 'het zijn de buitenlanders'-orgel.

Quagmire

Aanvoerder
Hmmm, t burgernetbericht spreekt nu over een blanke jongeman. En alle racisten gingen alweer los op t 'het zijn de buitenlanders'-orgel.

Getinte huidskleur, word door Politie zelf verteld dus geen idee waar jij blanke mannen ziet ?

Laatst bewerkt:

Der Jaufe

Clubicoon
Getinte huidskleur, word door Politie zelf verteld dus geen idee waar jij blanke mannen ziet ?
Burgernet Noord Holland. Zou gewoon ff wachten om ras/achtergrond in de strijd te gooien voordat zaken zeker zijn. EN ook daarna is het afrekenen van groepen op individuen niet echt logisch, maar aangezien ik daar al meerdere keren over gepost heb zal dat jou niet interesseren.

PSVNEC

Basisspeler
De situatie van Bas gelijkstellen aan het gebeuren in Amerika (zoals nu gebeurt met #gerechtigheidvoorbas) geeft wederom aan dat men d'r helegaar niks van snapt waar het in Amerika om draaide.
Het klopt niet wat je zegt, aangezien er een aanvraag voor een mars ligt voor Bas op zondag. Daarnaast sla jij wel even heel pijnlijk de plank mis. Ik heb eigenlijk totaal geen zin in een discussie met jou. Dus bij deze ga ik verder niet meer reageren op dit topic

Hoetierick

Administrator
Administrator
Burgernet Noord Holland. Zou gewoon ff wachten om ras/achtergrond in de strijd te gooien voordat zaken zeker zijn. EN ook daarna is het afrekenen van groepen op individuen niet echt logisch, maar aangezien ik daar al meerdere keren over gepost heb zal dat jou niet interesseren.
Ik heb ook al wat “boze” berichten gelezen. Die berichten heb ik gemist toen Koen Everink werd vermoord, of toen Thijs H. kortsluiting kreeg.

Brainz

Routinier
Het klopt niet wat je zegt, aangezien er een aanvraag voor een mars ligt voor Bas op zondag. Daarnaast sla jij wel even heel pijnlijk de plank mis. Ik heb eigenlijk totaal geen zin in een discussie met jou. Dus bij deze ga ik verder niet meer reageren op dit topic

🤔 Quote je hier niet de verkeerde?

Bacchus

Godfather
Administrator
Maar als je wilt fouilleren, en je haalt telkens de niet blanke mensen eruit, dan ben je gewoon slecht bezig.
Je bent je ervan bewust dat er in die probleemwijken nou eenmaal bijna geen blanke mensen meer te vinden zijn? Weggepest uit hun eigen wijk. Of moet de politie dan voor hun kleurquotum even naar een andere wijk rijden waar weinig of geen problemen zijn? Er is nou eenmaal sprake van een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen mensen in de criminaliteit, maar als je dat aanhaalt ben je een racist en 'verkeerd bezig'. Toch spreken de cijfers voor zich.
Rijd voor de lol eens 's avonds in Kanaleneiland, Utrecht. Lachen man.

De Bouterbaas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Je bent je ervan bewust dat er in die probleemwijken nou eenmaal bijna geen blanke mensen meer te vinden zijn? Weggepest uit hun eigen wijk. Of moet de politie dan voor hun kleurquotum even naar een andere wijk rijden waar weinig of geen problemen zijn? Er is nou eenmaal sprake van een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen mensen in de criminaliteit, maar als je dat aanhaalt ben je een racist en 'verkeerd bezig'. Toch spreken de cijfers voor zich.
Rijd voor de lol eens 's avonds in Kanaleneiland, Utrecht. Lachen man.

Eens. Toch worstel ik met het probleem. Je wilt geen racist zijn, maar tegelijkertijd gaan we wellicht kapot aan té politiek correct te willen zijn. De oplossing ligt m.i. bij betere scholing en integratie en niet bij verdere escalatie, maar ik heb geen idee hoe je dat succesvol organiseert. Het is niet alsof het niet geprobeerd is.

Teamspirit

Aanvoerder
Rijd voor de lol eens 's avonds in Kanaleneiland, Utrecht

Ik het zo 2 jaar in spangen (rotterdam) gewoond en daar meer gezien dan in mijn hele leven waar ik ergens anders gewoond heb. Van familie uitzettingen, schietpartij, drugshandel, wapenhandel, pijpende hoertjes op de stoep en nog wat meer. Ik had geluk dat ik in een afgesloten complex woonde in de avond, maar veilig nee. Ik ben er zo snel mogelijk vertrokken toen mijn dochter was geboren.

Bovenaan Onderaan