Algemene Nieuwsberichten

-040-

Trainer Coach
Een legende, Arnol Kox, neemt afscheid:

Zolang ik in Eindhoven rondliep was hij er ook. Veel veranderde er in het Eindhoven, jarenlang was hij de constante. Soms vermoeiend, soms grappig, maar altijd oprecht en met een goed humeur. Ik ga hem toch wel missen.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Pfoe, t gebrek aan goed onderwijs wordt in dit artikel wel weer duidelijk.
Dit stukje uit het artikel van de VK:
.....Op een vrijwel verlaten parkeerplaats langs de Lek stapt Antoine met uitgestoken hand zijn auto uit. ‘Kom op’, zegt hij lachend. Het is eind mei, de lockdownmaatregelen zijn nog volop van kracht, maar de 32-jarige Brabantse scheepsbouwer is niet van plan zich eraan te houden. ‘Wie heeft ooit verzonnen dat je dan ineens corona krijgt? Het is allemaal bangmakerij.’ Zijn vader werkt weliswaar als lijkwagenchauffeur – ‘hij heeft ik weet niet hoeveel coronadoden in de auto gehad’ – en zijn moeder in een verpleeghuis met kwetsbare ouderen, maar hem krijgen ze niet bang....

MN223

Routinier
Kom kom, een beetje buiten het doosje denken. Op 1 hand kun je makkelijk tot 10 tellen, doventolken doen niet anders.

Je zou zelfs tot 32 kunnen tellen maar dat vereist oefening.

Der Jaufe

Clubicoon
Kom kom, een beetje buiten het doosje denken. Op 1 hand kun je makkelijk tot 10 tellen, doventolken doen niet anders.

Je zou zelfs tot 32 kunnen tellen maar dat vereist oefening.
Binair kom ik slechts tot 31 op 1 hand? 00000 -> 0, 11111 -> 31

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
8 maanden celstraf na veroorzaken ongeluk door appen bericht.

Igg niet 'gewoon' een taakstraf maar een duidelijk signaal dat appen en verkeer niet samengaan.
Ik vind appen achter het stuur al belachelijk, maar dan ook nog eens foto's en filmpjes doorsturen. Niet eens een "belangrijk" bericht. Daar sterft dan iemand voor. Lekker dan.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik vind appen achter het stuur al belachelijk, maar dan ook nog eens foto's en filmpjes doorsturen. Niet eens een "belangrijk" bericht. Daar sterft dan iemand voor. Lekker dan.
Stevige claim mijnerzijds, maar die 'altijd aan'-cultuur is grotendeels veroorzaakt door WhatsApp en de blauwe vinkjes. Men verwacht tegenwoordig (niet iedereen, maar veel wel) dat iedereen altijd bereikbaar voor ze is. En als je dan toch op je telefoon bezig bent en er gebeuren geen ongelukken, blijf je doorzoeken naar prikkels.

Ik heb mezelf er ook te vaak op betrapt dat ik telkens m'n telefoon ging checken en ik luister tegenwoordig bewust naar een podcast die minimaal zo lang duurt als m'n rit om op die manier niet in de verleiding te komen.

Mikasa

Stevige claim mijnerzijds, maar die 'altijd aan'-cultuur is grotendeels veroorzaakt door WhatsApp en de blauwe vinkjes. Men verwacht tegenwoordig (niet iedereen, maar veel wel) dat iedereen altijd bereikbaar voor ze is. En als je dan toch op je telefoon bezig bent en er gebeuren geen ongelukken, blijf je doorzoeken naar prikkels.

Ik heb mezelf er ook te vaak op betrapt dat ik telkens m'n telefoon ging checken en ik luister tegenwoordig bewust naar een podcast die minimaal zo lang duurt als m'n rit om op die manier niet in de verleiding te komen.
Telefoon in je broekzak of achterbak?

Ik bel wel veel in de auto, maar app nooit. Al moet ik zeggen dat ik mijn auto's van de zaak natuurlijk altijd fantastische telefoon- en navigatiefaciliteiten had. Nu rij ik een oudere auto zonder bluetooth en navigatie en heb ik ook mijn telefoon aan het dashboard hangen. Dan wordt de verleiding wel groter.

Vedette

Arthur Shelby Jr.

Ik bel wel veel in de auto, maar app nooit. Al moet ik zeggen dat ik mijn auto's van de zaak natuurlijk altijd fantastische telefoon- en navigatiefaciliteiten had. Nu rij ik een oudere auto zonder bluetooth en navigatie en heb ik ook mijn telefoon aan het dashboard hangen. Dan wordt de verleiding wel groter.
Broekzak werkte bij mij niet om er niet naar te pakken, achterbak zou eventueel nog kunnen. De bluetooth zal er toch wel op reageren om de telefoon te kunnen opnemen als iemand me belt.

Mikasa

Broekzak werkte bij mij niet om er niet naar te pakken, achterbak zou eventueel nog kunnen. De bluetooth zal er toch wel op reageren om de telefoon te kunnen opnemen als iemand me belt.
Dat denk ik wel.

Je wil toch ook veilig thuiskomen bij die kleine? (a)

Hoetierick

Administrator
Medewerker

Ik bel dan wel eens handsfree, of citeer een berichtje. Maar ga nooit tikken.

Bovenaan Onderaan