Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Clubicoon
Was de woede aangaande de toeslagen-affaire net een beetje gekalmeerd in den lande, komt dit bericht naar boven.
Toevallig te vroeg vernietigd.
Onvoorstelbaar hoe hier fout op fout op fout gestapeld lijkt te zijn.
Alsof men nooit gehoord heeft van "beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald" of "al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Was de woede aangaande de toeslagen-affaire net een beetje gekalmeerd in den lande, komt dit bericht naar boven.
Toevallig te vroeg vernietigd.
Onvoorstelbaar hoe hier fout op fout op fout gestapeld lijkt te zijn.
Alsof men nooit gehoord heeft van "beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald" of "al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"
Wel heel toevallig......

Mikasa

Dan ben je wel dom hoor. :lmao:

Wat mij betreft krijgt hij dat rijbewijs ook niet meer terug de komende 5 jaar. Als je zó onverantwoordelijk bent, moet je eerst maar even goed volwassen worden voor je weer zoiets belangrijks mag doen.
De straffen bij “verkeersongevallen” liggen vaak veel te laag inderdaad.

Relix

Aanvoerder
Het was even wennen maar zo'n puntensysteem is wel echt goed om mensen beter te laten nadenken tijdens t rijden. Niet alleen door rijontzeggingen bij teveel punten maar ook voor de consequenties van "flensburg punkte" op de hoogte van je autoverzekering.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Pfoe, t gebrek aan goed onderwijs wordt in dit artikel wel weer duidelijk.
Schorriemorrie, wat ik je brom.

Het vervelende is dat die mensen zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze niet meer kijken naar wetenschappelijk bewijs.
Aan de andere kant denk ik niet dat ze het zouden weten te interpreteren, als het uitgeschreven voor hun neus zou liggen.

ELPSV

Supporter
hahah, de ene gaat van 'jaren op Groen Links gestemd' naar de fvd, en de ander van PvdD naar pvv/fvd.
Iets zegt me dat deze mensen geen idee hebben wie ze zijn en waar ze voor staan. :unsure:
Nu hebben ze een soort van anti-5G sekte. Veiligheid van een groep. Ergens bij horen. Eindelijk een 'wij' gevoel in hun leven. En dan natuurlijk met gestrekt been tegen alles en iedereen die 'zij' zijn.

Der Jaufe

Clubicoon
hahah, de ene gaat van 'jaren op Groen Links gestemd' naar de fvd, en de ander van PvdD naar pvv/fvd.
Iets zegt me dat deze mensen geen idee hebben wie ze zijn en waar ze voor staan. :unsure:
Nu hebben ze een soort van anti-5G sekte. Veiligheid van een groep. Ergens bij horen. Eindelijk een 'wij' gevoel in hun leven. En dan natuurlijk met gestrekt been tegen alles en iedereen die 'zij' zijn.
Wat dat betreft heeft de ontzuiling uiteindelijk ook schade aangericht doordat mensen toch graag bij een groep willen horen en deze uitwassen daar goed op inspelen.

-040-

Trainer Coach
Wat dat betreft heeft de ontzuiling uiteindelijk ook schade aangericht doordat mensen toch graag bij een groep willen horen en deze uitwassen daar goed op inspelen.
Je kunt bij elke groep horen die je wilt. Ik denk vooral dat de ontzuiling heeft gezorgd dat een groep mensen die behoefte heeft aan „een/de verklaring voor...“ het nu niet zoekt in een God, maar in vult-u-maar-in-samenzwering“ Een groot verschil is dan wel dat het geloof in een God meestal positief van aard was (zwaar fundamentalistische protestanten daargelaten) en de samenzweringsgelovigen meestal negatief georiënteerd zijn.

Mikasa

In België is ondertussen een soortgelijke zaak tegen de staat geweest zoals hier viruswaanzin heeft gedaan.

De uitspraak is duidelijk

Tja. Vind het niet een sterk onderbouw vonnis. Laat dan zien waarom het onzin is wat die gekkies zeggen.

Der Jaufe

Clubicoon
Tja. Vind het niet een sterk onderbouw vonnis. Laat dan zien waarom het onzin is wat die gekkies zeggen.
Dit is slechts een uitsnede uit het totale vonnis. Daarbij het is lastig onderbouwen als je tegen een n wappie groep in gaat die iets roept zonder te onderbouwen.

Hier wat meer over het vonnis, rechter is wel op punten ingegaan.

Laatst bewerkt:

Hoetierick

Administrator
Medewerker
Pfoe, t gebrek aan goed onderwijs wordt in dit artikel wel weer duidelijk.
Poeh.
Sommige kreten komen altijd terug. Ze zijn zichzelf gaan informeren, zijn wakker geworden en iedereen die anders denkt is eigenlijk een beetje onnozel. Bewijs dat niet in hun straatje past is verzonnen.
Ik heb er ook een paar in mijn kennissenkring, en die blok ik op social media. Ben een beetje klaar met die onzin.
En als ze zich niet willen vaccineren...dan sterf toch lekker.

Bovenaan Onderaan