Algemene Nieuwsberichten

Hoetierick

Administrator
Medewerker
5G:
G is de zevende letter. 5+7=12, wat twee maal 6 is. Plus het ontbrekende getal tussen 5 en 7 maakt 666.
5G is een instrument van de duivel!
Lucifer heeft 7 letters. De 7e letter van het alfabet is...G. Zijn nummer is 666,
the number of the beast.

number of the beast, zie je deze albumcover:

3FFF719A-52C0-403D-AAEC-AE4B37BDB269.jpeg

boven de duivel zie je duidelijk straling! In de linkerhand van Eddie vuur, wat een teken is dat de masten in brand gezet moeten worden.
Het album kwam uit in 1982. 4 getallen, waarvan de som 20 is. Gedeeld door 4....is 5!

incombinatie met de eerder gevonden G...

kan geen toeval zijn!

Teamspirit

Routinier
waarom zou je delen door 5 als het vier getallen betreft? Vrees dat jij al aangestraald bent en niet meer helder kan denken..
Omdat het 5G betreft, dan is het toch logisch dat je door 5 gaat delen en niet door 4, de 4 getallen zijn al gebruikt, dus nogmaals dat getal gebruiken zorgt voor een dubbeling in het geheel die niet hoort. En je zo de mooie reeks van 4-5-6-7 krijgt die gebruikt worden in deze berekening, die anders niet zal kloppen. 4 getallen, delen door 5, 6 in 666 en 7 als letter G...

En gooi dan niet het getal i in de strijd, want dan gaat alles weer anders stralen.

Hoetierick

Administrator
Medewerker
Omdat het 5G betreft, dan is het toch logisch dat je door 5 gaat delen en niet door 4, de 4 getallen zijn al gebruikt, dus nogmaals dat getal gebruiken zorgt voor een dubbeling in het geheel die niet hoort. En je zo de mooie reeks van 4-5-6-7 krijgt die gebruikt worden in deze berekening, die anders niet zal kloppen. 4 getallen, delen door 5, 6 in 666 en 7 als letter G...

En gooi dan niet het getal i in de strijd, want dan gaat alles weer anders stralen.
Nee, als je het gaat delen door 5 (vanwege 5g) dan ga je naar iets toerekenen! Door alleen feiten te gebruiken kun je laten zien dat 5G duivelswerk is!

Teamspirit

Routinier
Nee, als je het gaat delen door 5 (vanwege 5g) dan ga je naar iets toerekenen! Door alleen feiten te gebruiken kun je laten zien dat 5G duivelswerk is!
Dan nog kan het hooguit de buurman van de duivel zijn. Maar wel leuk om te lezen dat je in de duivel geloofd en dus ook in god :maniac:

Quagmire

Aanvoerder
Barbie is weer zwanger.. vorig week dood verklaard, toen uit de dood herrezen en nu is ze zwanger.. Na corona is dit shock #2 van 2020

Quagmire

Aanvoerder
Note to self: Barbie moet een plekje krijgen in de eregalerij van Ergernissen.
Samen met AliB figuur, ik ga over me nek heen dat hij in elke programma zit, Kijk mij lievvv en goed zijn, voor alles en iedereen, maar allemaal met een camera achter zich want stel je voor dat de mensheid niet ziet hoe goed hij is.. :sick:

minder minder minder minder echt, van knuffelmarokkaan naar kneusmarokkaan

ELPSV

Supporter

Vlak langs bootjes met vluchtelingen scheren met hoge snelheid, zodat ze flinke golven over zich heen krijgen. Dat alles om ze flink af te schrikken. Bootjes met daarop ook doodsbange kinderen. Wat een helden hè?
Goed bezig, EU (Y):clap::fy:

• Droevig
Reactions: IPF

-040-

Trainer Coach

Vlak langs bootjes met vluchtelingen scheren met hoge snelheid, zodat ze flinke golven over zich heen krijgen. Dat alles om ze flink af te schrikken. Bootjes met daarop ook doodsbange kinderen. Wat een helden hè?
Goed bezig, EU (Y):clap::fy:
Was dat een EU-boot dan?

IPF

Forummer van het jaar 2015
Samen met AliB figuur, ik ga over me nek heen dat hij in elke programma zit, Kijk mij lievvv en goed zijn, voor alles en iedereen, maar allemaal met een camera achter zich want stel je voor dat de mensheid niet ziet hoe goed hij is.. :sick:

minder minder minder minder echt, van knuffelmarokkaan naar kneusmarokkaan
Heb je weer naar jouw held Johan zitten kijken? Dat herhaalt hij ook telkens. Want Johan zelf mag wel bij Eva of Op1 aanschuiven plus dat we hem wekelijks 2x keer zien. Maar een artist die wat vaker aanschuift? Foei foei.

Quagmire

Aanvoerder
Heb je weer naar jouw held Johan zitten kijken? Dat herhaalt hij ook telkens. Want Johan zelf mag wel bij Eva of Op1 aanschuiven plus dat we hem wekelijks 2x keer zien. Maar een artist die wat vaker aanschuift? Foei foei.
Absoluut, Johan D. heeft weer eens 200% gelijk, Ali is hinderlijk, Ali is er alleen voor Ali, als er geen eigen belang bij zit is Ali er ook niet, om te kotsen gewoon :sick:

Bovenaan Onderaan