Algemene Nieuwsberichten

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Wel bijzonder dat ze de eredivisie eruit gooien, maar het amateurvoetbal niet. Qua bezoekers (per wedstrijd) niet te vergelijken, maar elke week spelen er ruim 1,2 miljoen mensen een potje , reizen door de provincie en het land. Is dat geen potentieel gevaar...

Der Jaufe

Bondscoach
Wel bijzonder dat ze de eredivisie eruit gooien, maar het amateurvoetbal niet. Qua bezoekers (per wedstrijd) niet te vergelijken, maar elke week spelen er ruim 1,2 miljoen mensen een potje , reizen door de provincie en het land. Is dat geen potentieel gevaar...
Eensch, gewoon het reizen en onnodige groepsbijeenkomsten zo veel mogelijk beperken.

Teamspirit

Routinier
Ik ben eigenlijk nu alles plat wordt gelegd en het klauwen met geld kost wel heel benieuwd hoe dit virus is ontstaan, patient zero. Als het daadwerkelijk van het eten van Chinezen (als ik beelden zie van die markten in Wuhan sta er ik niet eens van te kijken, ranzige bedoeling) komt dan stel ik voor om gewoon de rekening daarheen te sturen.
Dat slaat nergens op natuurlijk. Elk land is vrij in wat ze doen, je kan ze niet verantwoordelijk houden voor het uitbreken van de ziekte. Dan wil ik ook graag dat de duitsers gaan betalen voor het vervuilde water wat Nederland instroomt in de rivieren, slaat ook als een koe op een varken.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Wat is de link naar duurzaam in dit artikel, ik mis die link. Volgens mij willen ze lekker vrij wonen.
Het staat er niet expliciet, maar ze geven die indruk wel met hun eigen verbouwde groente, en ze brengen het hebben van 2 auto's een beetje als een zonde.
Maar misschien interpreteer ik het verkeerd hoor.

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
Dat slaat nergens op natuurlijk. Elk land is vrij in wat ze doen, je kan ze niet verantwoordelijk houden voor het uitbreken van de ziekte. Dan wil ik ook graag dat de duitsers gaan betalen voor het vervuilde water wat Nederland instroomt in de rivieren, slaat ook als een koe op een varken.
Onzin.
Die Chinezen moet je verplicht castreren en wanneer de Chinezen op zijn dat land geven aan de asielzoekers en ander niet in te delen volk. Probleem opgelost.

-040-

Trainer Coach
Het staat er niet expliciet, maar ze geven die indruk wel met hun eigen verbouwde groente, en ze brengen het hebben van 2 auto's een beetje als een zonde.
Maar misschien interpreteer ik het verkeerd hoor.
Er rijzen wel wat vragen na lezen van het artikel. Zo kun je autorijden, motorrijden, schrijven, maar toch zit je in de WAO. Bouw je een houten „huisje“, kost dat 2 ton? En het houten tuinhuisie van mijn ouders stond op betonnen kantstenen, een caravan op een aantal steunen, en dit huis op een fundering van 18.500.

robpsv11

Grammatifaler
Er zat natuurlijk een sarcastische ondertoon in mijn bericht. Al ben ik wel heel benieuwd wat de exacte oorzaak is. Er mogen wat mij betreft zeker wel harde maatregelen worden genomen als blijkt dat dit uit onhygiënische leefomstandigheden komt, het legt namelijk wel even een deel van de wereld plat.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Onzin.
Die Chinezen moet je verplicht castreren en wanneer de Chinezen op zijn dat land geven aan de asielzoekers en ander niet in te delen volk. Probleem opgelost.
Zit het je zo diep, kerel?

Wil je die asielzoekers in Nieuw-Asielland ook maar meteen castreren, zijn we daar ook vanaf.. :maniac:

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
Zit het je zo diep, kerel?

Wil je die asielzoekers in Nieuw-Asielland ook maar meteen castreren, zijn we daar ook vanaf.. :maniac:
Wel verstandig ja. We kunnen het ook gewoon aan de natuur overlaten wanneer we weer met teveel zijn. Die gooit er wel weer een virusje tegenaan.

Bovenaan Onderaan