Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Bondscoach
Of als je kijkt op tv ivm het kijkgeld. Verder inderdaad niet. Tenzij je af en toe in het stadion zit waarbij je een kaartje koopt. Want ook daarmee wordt een sporter betaald.
Bedankt voor de aanvulling, die leken mij zo duidelijk dat ik die buiten beschouwing liet.

Mohr

Routinier
Bedankt voor de aanvulling, die leken mij zo duidelijk dat ik die buiten beschouwing liet.
Ik bedoelde mijn post ook licht sarcastisch.Voor mij was het duidelijk dat er een duidelijke overeenkomst is tussen de sporter die teveel verdient tov een directeur die teveel verdient. Je geeft zelf aan dat je een directeur van de NS betaald door een product af te nemen, maar mijn punt is dus dat je dit bij een speler van PSV ook doet. Dan is in mijn ogen het nog 'erger' om op die manier een speler te sponseren, dat is puur hobby. Een kaartje voor de NS moet je misschien afnemen vanwege werk en de alternatieven zijn misschien niet beter ivm het milieu.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Ik betaal de sporter niet direct, hooguit als ik producten van een sponsor afneem. Als ik met de trein ga, zal ik met de NS reizen en betaal ik mee aan t salaris van v Boxtel. Zelfde geldt voor Post NL, om nog maar te zwijgen over hoe dat bedrijf met pakketbezorgers omgaat, als ik dan de beloning van de topman zie vindt ik dat pervers.
Err is een directe relatie met de inkomsten van een voetbalclub (sponsoren, supporters, TV gelden) en de salarissen. Die berekenen de donaties braaf door aan...je raadt he al, jou en mij.

Der Jaufe

Bondscoach
Err is een directe relatie met de inkomsten van een voetbalclub (sponsoren, supporters, TV gelden) en de salarissen. Die berekenen de donaties braaf door aan...je raadt he al, jou en mij.
Joh echt. En daarom kan ik er voor kiezen om niet naar het stadion te gaan.
Overigens, volledig eens dat de sport net zo erg is, en dan niet alleen de 'lonen' daar kan ik nog ergens vraag en aanbod in zien. Maar de transfersommen...

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Joh echt. En daarom kan ik er voor kiezen om niet naar het stadion te gaan.
Overigens, volledig eens dat de sport net zo erg is, en dan niet alleen de 'lonen' daar kan ik nog ergens vraag en aanbod in zien. Maar de transfersommen...
Yep, die transfersommen zijn te zot voor woorden (en veel va de salarissen ook).

Der Jaufe

Bondscoach

Ja joh, en dan straks janken als de gemeente stopt met de mogelijkheid om je bezoek goedkoop te laten parkeren.

Met al t gedoe van die oranje verplasser is het gewoon neerstorten van een vliegtuig in Teheren een beetje naar de achtergrond geschoven. Vandaag kwam dit naar voren. Dit is zo beroerd dat n scriptschrijver t niet zou verzinnen. :sad:

Vedette

Arthur Shelby Jr.

Ja joh, en dan straks janken als de gemeente stopt met de mogelijkheid om je bezoek goedkoop te laten parkeren.

Met al t gedoe van die oranje verplasser is het gewoon neerstorten van een vliegtuig in Teheren een beetje naar de achtergrond geschoven. Vandaag kwam dit naar voren. Dit is zo beroerd dat n scriptschrijver t niet zou verzinnen. :sad:
En inmiddels, wat ik zelf eigenlijk ook al dacht, komen er steeds meer geluiden dat een Iraanse raket - tijdens hun symbolische, slachtofferloze aanval op de Amerikaanse bases - per abuis dat vliegtuig heeft geraakt..

Der Jaufe

Bondscoach
En inmiddels, wat ik zelf eigenlijk ook al dacht, komen er steeds meer geluiden dat een Iraanse raket - tijdens hun symbolische, slachtofferloze aanval op de Amerikaanse bases - per abuis dat vliegtuig heeft geraakt..
Heb beelden van de crash gezien, daarin was te zien dat t vliegtuig vloog terwijl iets (motor) in de brand stond. Verloor langzaam hoogte, klapte op de grond. Gevoelsmatig is het anders als een raket een vliegtuig raakt. Zal eens kijken of ik die beelden nog kan vinden.

Gevonden:

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Trudeau: er is bewijs dat Iran passagiersvliegtuig met afweerraket neerhaalde

link

Het Oekraïense passagiersvliegtuig dat gisternacht neerstortte in Iran, is geraakt door een Iraanse raketafweerinstallatie, zei de Canadese premier Trudeau op een persconferentie. De premier baseert zich op informatie van verschillende inlichtingendiensten. Bij de vliegramp kwamen 63 Canadezen om het leven.

:sad:
Tja was wel te verwachten... en wat nu? :cautious:

-040-

Trainer Coach
Trudeau: er is bewijs dat Iran passagiersvliegtuig met afweerraket neerhaalde

link

Het Oekraïense passagiersvliegtuig dat gisternacht neerstortte in Iran, is geraakt door een Iraanse raketafweerinstallatie, zei de Canadese premier Trudeau op een persconferentie. De premier baseert zich op informatie van verschillende inlichtingendiensten. Bij de vliegramp kwamen 63 Canadezen om het leven.

:sad:
Tja was wel te verwachten... en wat nu? :cautious:
Nou ja zeg, Russische raketten raken toch nooit passagiersvliegtuigen? :unsure:

Der Jaufe

Bondscoach
Bovenaan Onderaan