Algemene Nieuwsberichten

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Als we nou eens de even weken gaan gebruiken om te protesteren en de staat te verwijten dat het volkomen ruk is dat sector X pijn moet leiden van maatregel Y (die de planeet een beetje moeten beschermen), dan kunnen we in de oneven weken gezamelijk de straat op gaan uit protest dat de overheid te weinig maatregelen treft om vervuiling terug te dringen en de klimaatdoelstellingen te halen. Dan hebben we wekelijks iets te doen..
Kan het ergens anders dan in Den Haag? Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Mikasa

Jaja, in de hofstad gaan wonen en dan klagen over de stakingen. Klinkt als iemand die in vijfhuizen gaat wonen en dan zeurt over Schiphol ;)
Ik woon niet in Den Haag :maniac: Maar ergens heb je een punt natuurlijk. Desondanks heb ik dit in al die jaren niet meegemaakt. Ik kon gisteren eigenlijk niet eens thuiskomen. Ik wilde graag de voetbalwedstrijd van junior kijken. Ik heb mijn auto bij begin file geparkeerd en ben de laatste km gaan lopen. Dan had ik nog geluk, denk ik. Mensen die verder in Den Haag (en randgemeenten ;)) moesten zijn, hebben nog langer moeten wachten.

Teamspirit

Routinier
'Oude auto's verantwoordelijk voor een derde stikstofuitstoot in het verkeer' - https://nos.nl/l/2309938

En wanneer gaan we naar de totale lifecycle kijken voir de milieuimpact. Nu wordt er weer maar 1klein deel uit gehaald ipv de totale belasting door te rekenen.

Teamspirit

Routinier
Gemeente worstelt met opvang migrantengezinnen die terugkeren naar Nederland - https://nos.nl/l/2312634

Dit snap ik echt niet. Hoe kan het dat als je terug wil komen niet bedenkt dat je eerst een woning en als het lukt werk moet regelen? En als dat niet lukt dan moet je niet terug komen tot het je wel lukt. Of ben ik nu echt te simpel aan het denken?

Mikasa

Lekker gratis werken en met de dag minder goed voelen. Niemand die naar je omkijkt. Ik word zo ziek van zulke systemen en de personen die zogenaamd toezicht hierover moeten hebben.
Mag ik hier over het algemeen iets over zeggen? Doe ik gewoon. Ik vind dit een irritante manier van artikelen plaatsen. Het linkje "privacy settings" doet mij in ieder geval niet willen klikken op de link. Ik zie dat de laatste tijd vaker in posts. Een ergernis.

@Mods: deze mag anders ook naar ergernissen of zo.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Mag ik hier over het algemeen iets over zeggen? Doe ik gewoon. Ik vind dit een irritante manier van artikelen plaatsen. Het linkje "privacy settings" doet mij in ieder geval niet willen klikken op de link. Ik zie dat de laatste tijd vaker in posts. Een ergernis.

@Mods: deze mag anders ook naar ergernissen of zo.
Ik kan in het Admin panel niet zo snel vinden waar dit aan te passen zou zijn, wellicht dat onze wizard (Bacchus) iets weet?

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Ik denk dat dat te maken heeft met de site waarvandaan gelinkt wordt? Anders zou het bij alle links voorkomen.
Ja, lijkt bij bijvoorbeeld AD en VI zo te zijn, omdat je bij het beginscherm een privacy- / cookiescherm krijgt. Op zich zit je bij hooveren op de link wel wat het is...

Mikasa

Ja, lijkt bij bijvoorbeeld AD en VI zo te zijn, omdat je bij het beginscherm een privacy- / cookiescherm krijgt. Op zich zit je bij hooveren op de link wel wat het is...
Mijn artikel over die eikelige Amerikaan komt toch ook van AD? Ik zie daar alleen maar tekst en niks over privacy o.i.d.

Bovenaan Onderaan