Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Bondscoach
Vindt moet zonder t. Gebruik een hulpwerkwoord om te bepalen hoe het geschreven moet worden, bijvoorbeeld 'lezen' en dan zie je dat de t in dit geval niet gebruikt wordt. Zomaar een tip op deze dinsdagmorgen.
Ik gebruik over het algemeen 'lopen' voor deze methode. Helaas glipt er wel eens eentje tussendoor.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Is vooral rot voor diegene die de rotzooi moeten opruimen. Verder bedankt voor t stuk, uit beroepsdeformatie zal ik de PDF even doorlezen ;P
Ook voor familie en vrienden. Het leed is al onmenselijk groot, maar als je dan hoort dat bijvoorbeeld je partner geen gordel droeg, word je toch wel heel erg geconfronteerd.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ook voor familie en vrienden. Het leed is al onmenselijk groot, maar als je dan hoort dat bijvoorbeeld je partner geen gordel droeg, word je toch wel heel erg geconfronteerd.
Ik verbaasde me er ook over. Wist niet dat er nog zulke mensen bestaan.

Der Jaufe

Bondscoach
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/4812991/undercoveragent-journalist-woedende-menigte-hongkong-bindt-man-vast-en

Ziet er nogal geënsceneerd uit (?).

Zou op zich een goed communistisch gebruik zijn: dergelijke acties zijn ook bekend van de Praagse lente, waarbij undercover agenten de boel moesten laten escaleren om zodoende ingrijpen te rechtvaardigen, en recente is op de Krim in de basis hetzelfde gedaan.
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Begreep dat er vanuit Amerika geluiden komen dat China troepen aan het verplaatsen is richting de grens. T is daar een zooi, en hier krijgen we maar mondjesmaat wat door.

Der Jaufe

Bondscoach

rico

Assistent Coach
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Begreep dat er vanuit Amerika geluiden komen dat China troepen aan het verplaatsen is richting de grens. T is daar een zooi, en hier krijgen we maar mondjesmaat wat door.
Houden zo, laten we ons er zo min mogelijk mee bemoeien. Laat de VS lekker zelf aankloten.

Bovenaan Onderaan