Algemene Nieuwsberichten

Bacchus

Ninja
Medewerker
Ik heb ooit iemand gezien die zelfmoord probeerde te plegen mbv medicijnen en door de kapitein geholpen werd om de medicijnen uit zijn maag te krijgen. Als je dat eenmaal gezien hebt dan ben je aardig snel genezen om ongelukken uitgebreid te gaan bekijken.
Ik heb twee jaar langs de weg gewerkt. Wat ik in die twee jaar heb gezien ziet menig mens niet in zijn hele leven. Filmen vind ik te onbeschoft voor woorden, maar om nou te zeggen dat ik dergelijk beelden niet meer kan handelen...Niet bepaald.

Ik heb twee jaar langs de weg gewerkt. Wat ik in die twee jaar heb gezien ziet menig mens niet in zijn hele leven. Filmen vind ik te onbeschoft voor woorden, maar om nou te zeggen dat ik dergelijk beelden niet meer kan handelen...Niet bepaald.
Ik kan het ook handelen, maar ik heb wel genoeg respect gekregen om niet bijna stil te staan naast een ongeluk en lekker te gaan kijken. Ik heb zelf ook een ehbo diploma gehaald en dus ook daarna nog wel wat gezien.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bi...lijk-in-examentijd/ar-AABU2Le?ocid=spartanntp

Mooi man. Dan voel je je als NS medewerk toch ook echt geen dienstverlener meer hè. De generatie voor het pensioen aanstaande is, heeft vermoedelijk geen kinderen meer in die leeftijdscategorie.

Misschien oproep starten onder reizigers dat wij ook een dag gaan staken en allemaal weigeren ons vervoersbewijs te laten zien?

Egoïsme viert hoogtij in Nederland.

Bah, bah, bah.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bi...lijk-in-examentijd/ar-AABU2Le?ocid=spartanntp

Mooi man. Dan voel je je als NS medewerk toch ook echt geen dienstverlener meer hè. De generatie voor het pensioen aanstaande is, heeft vermoedelijk geen kinderen meer in die leeftijdscategorie.

Misschien oproep starten onder reizigers dat wij ook een dag gaan staken en allemaal weigeren ons vervoersbewijs te laten zien?

Bah, bah, bah.
Ja zo kan ik m ook de andere kant op redeneren. Overigens zijn de examens al voorbij. Zal om tentamens gaan, aantal hogescholen heeft deze verzet ivm de staking.

Bah, bah, bah.
Het aantal stakingen in Nederland is nog relatief klein vergeleken met Frankrijk.

Bah, bah, bah.
Dit is tochde bedoeling van een staking, zorgen dat iedereen er last van heeft. Anders heeft het geen zin om te gaan staken?

En hoe zou het personeel van de NS dat moeten doen? Staken door mensen gratis te laten reizen is bij wet verboden, en tegenwoordig al knap lastig door de poortjes.
Werkweigering is ook bij wet verboden, maar stakingsrecht overruled dat.
Zou toch wonderlijk zijn dat gratis laten reizen zwaarder weegt, want daarmee zou ieder zinvol stakingsinstrument uit handen zijn geslagen.
Politie mag ook staken door geen boetes uit te schrijven, dan zal NS personeel dat toch ook wel mogen lijkt me.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Werkweigering is ook bij wet verboden, maar stakingsrecht overruled dat.
Zou toch wonderlijk zijn dat gratis laten reizen zwaarder weegt, want daarmee zou ieder zinvol stakingsinstrument uit handen zijn geslagen.
Politie mag ook staken door geen boetes uit te schrijven, dan zal NS personeel dat toch ook wel mogen lijkt me.
Is n paar jaar geleden een zaak over geweest. Overigens is geen bonnen uitschrijven van een andere orde dan mensen gratis laten reizen.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Behalve dat de koning voor ajaks is laat hij zich hier van zijn slechtste kant zien. Trump uitnodigen voor een die oorlogsherdenking is als Kim Jong-un uitnodigen voor de viering van persvrijheid. :braak:
Of Trump voor de viering van persvrijheid.

Ik hoorde vanmorgen op BNR dat Trump denkt dat Boris Johnson een geschikte premier voor het VK zou zijn. Beide heren verzinnen graag hun eigen feiten, zo begrijp ik. Dus dat klinkt wel logisch.

Of Trump voor de viering van persvrijheid.

Ik hoorde vanmorgen op BNR dat Trump denkt dat Boris Johnson een geschikte premier voor het VK zou zijn. Beide heren verzinnen graag hun eigen feiten, zo begrijp ik. Dus dat klinkt wel logisch.
Zet Trump en Boris eens naast elkaar en zie de overeenkomsten... lijken ergens af te stammen van dezelfde hillbilly...