Algemene Nieuwsberichten

-040-

Trainer Coach
Ik vind dit toch wel erg schokkend. Die arrogante, dominante rol die dit soort (en vbele andere) mannen menen te mogen spelen met vrouwen en ze als vee behandelen. Zum kotzen.:braak::braak::braak:
Eikels
Combinatie Britse mannen met Britse vrouwen, je weet wel die dames die met een riem als rokje op staat rondlopen als het twintig graden vriest. You get what you deserve. Ik kan me hier niet druk over maken. In Nederland hebben we in Amsterdam "vermaak": kun je op de Wallen kijken naar vrouwen die 20 keer per dag seks moeten hebben om centen te verdienen voor hun pooier. Dat is pas walgelijk.

Ja, daar houd je toch ff geen rekening mee, als je ergens over een brug rijdt.

Alhoewel, een paar jaar geleden was er toch ook zoiets in Portugal gebeurd?
Bruggen uit de jaren 50/60 raken aan de eind van het levensduur. Duitsland kent ook grote problemen maar daar worden dan bv vrachtwagens geweerd totdat er groot onderhoud is gepleegd. Ik zou zeggen google op bruggenproblematiek en duitsland en je schrikt je rot hoe groot het probleem daar is.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Bruggen uit de jaren 50/60 raken aan de eind van het levensduur. Duitsland kent ook grote problemen maar daar worden dan bv vrachtwagens geweerd totdat er groot onderhoud is gepleegd. Ik zou zeggen google op bruggenproblematiek en duitsland en je schrikt je rot hoe groot het probleem daar is.
Dat weet ik eigenlijk wel. Dit speelt in Nederland ook. Maar dan nog denk je dat het zo'n vaart niet zal lopen. Toch?

Dat weet ik eigenlijk wel. Dit speelt in Nederland ook. Maar dan nog denk je dat het zo'n vaart niet zal lopen. Toch?
Ik kan niet overzien hoe goed onderhoud en controles in andere landen zijn. Hier heb ik er wel vertrouwen in dat we niet zulke toestanden krijgen. Duitsland idemdito, die lopen alleen risico op verkeersinfarcten ten gevolge van afsluitingen.

Van wat ik begreep was n blikseminslag en noodweer in Genua ook van invloed? Ik kan me voorstellen dat naast gebrekkig onderhoud deze combinatie ook vrij extreem is, zeker als de inslag niet de mast maar t wegdekdeel raakt waar de zijwaardse spanningen door de wind toch al maximaal zijn?

Ik denk dat het grote verschil tussen Nederland en Italië is, dat het onderhoud hier door Rijkswaterstaat wordt gedaan, en in Italië het beheer van de weg bij private partijen ligt. De kans op corruptie is daardoor dan ook groter.

Ik zag bij dit forum nog een interessante discussie over de brug. Er kunnen blijkbaar veel oorzaken zijn. Het is ook een oude brug.