Algemene Nieuwsberichten

Dit is toch echt niet meer normaal:

’Hongerige roofdieren’ storten zich met zwaar geweld op 19-jarige jongen in Groningen​


Dit is heel normaal wanneer je zulke beesten je land binnen laat komen. Pitbulls worden afgeslacht maar dit soort volk moet je met fluwelen handschoenen behandelen. Ja het hadden ook Nederlanders kunnen zijn geweest maar wat je niet binnenhaalt kan zich ook niet misdragen. Dit gaat het nieuwe normaal worden. Ze nemen ook hun klimaat mee dus prima toch.
Maar het grootste deel van het rijke volk, dus ook het rijke PSV forum vindt het super dat ze er zijn. Op het Feyenoord forum waar de inkomens lager zijn ga je weer een heel ander geluid horen.

Nog meer van die leuke mensen. Het is een Amsterdammer en een Uitgeestenaar op papier. Nederland is net zo geworden als jouw Molenbeek.

 
Laatst bewerkt:

’Hongerige roofdieren’ storten zich met zwaar geweld op 19-jarige jongen in Groningen​


Zonder te klikken, wist ik al wat ik zou zien of waar het over zou gaan...
#racisme uiteraard want we mogen het niet benoemen maar we weten het allemaal wel :sleep:
 
Maar het grootste deel van het rijke volk, dus ook het rijke PSV forum vindt het super dat ze er zijn.
Ik zie anders nooit mensen juichen voor asielzoekers. Dat is wat anders dan voor opvang zijn. Al hebben we soms aan immigratie nodig met alle tekorten op de arbeidsmarkt.
 
Ik zie anders nooit mensen juichen voor asielzoekers. Dat is wat anders dan voor opvang zijn. Al hebben we soms aan immigratie nodig met alle tekorten op de arbeidsmarkt.
Die tekorten moet je dan halen uit landen waar de cultuur wat hetzelfde is als bij ons. Denen bijvoorbeeld passen zich heel makkelijk aan. Spreken zelfs de taal binnen een jaar. Opvang eens maar als het gaat om arbeid dan zoveel mogelijk eigen soort cultuur.
 
Die tekorten moet je dan halen uit landen waar de cultuur wat hetzelfde is als bij ons. Denen bijvoorbeeld passen zich heel makkelijk aan. Spreken zelfs de taal binnen een jaar. Opvang eens maar als het gaat om arbeid dan zoveel mogelijk eigen soort cultuur.
Denen doen niet het shitwerk voor 11 euro per uur.
 
Zonder te klikken, wist ik al wat ik zou zien of waar het over zou gaan...
#racisme uiteraard want we mogen het niet benoemen maar we weten het allemaal wel :sleep:
Wat wil je eraan doen dan? Zonder dat we de racisme kaart trekken. We zijn het er denk ik wel mee eens dat deze gasten berecht moeten worden. Maar wat nog meer.. aangezien bij dit soort beelden meteen de alles over één kam kaart getrokken wordt. En nee... geen nekschot... vuurpeleloton of wat dan ook. Ik kan hier ook artikelen plaatsen van de witte medemens die alles en iedereen aan het afrossen is maar dat is niet interessant kennelijk. Wat wil je er concreet aan doen zonder de wetten die er zijn te overtreden.
 
Denen doen niet het shitwerk voor 11 euro per uur.
Maar een heel groot gedeelte van asielzoekers en vluchtelingen die hierheen komen werken ook niet. Probeer me nooit echt te mengen in deze discussie verder hoor, want ik vind linkse mensen vaak naïef en rechtse mensen soms racistisch, maar dit soort uitspattingen (zoals van de Syrische jongens) lijken steeds vaker voor te komen (of komen vaker in het nieuws of op mijn algoritme; who knows) en baren mij grote zorgen.
 
Maar een heel groot gedeelte van asielzoekers en vluchtelingen die hierheen komen werken ook niet. Probeer me nooit echt te mengen in deze discussie verder hoor, want ik vind linkse mensen vaak naïef en rechtse mensen soms racistisch, maar dit soort uitspattingen (zoals van de Syrische jongens) lijken steeds vaker voor te komen (of komen vaker in het nieuws of op mijn algoritme; who knows) en baren mij grote zorgen.
Deze jongens zijn ook misschien getraumatiseerd. Zou jij dat niet zijn, als je uit Syrië komt. Ze hebben net begeleiding nodig en moeten beter gediend worden over de locaties.
 
Die tekorten moet je dan halen uit landen waar de cultuur wat hetzelfde is als bij ons. Denen bijvoorbeeld passen zich heel makkelijk aan. Spreken zelfs de taal binnen een jaar. Opvang eens maar als het gaat om arbeid dan zoveel mogelijk eigen soort cultuur.
Waarom zouden Denen in grote getale naar Nederland komen?
 
Maar een heel groot gedeelte van asielzoekers en vluchtelingen die hierheen komen werken ook niet. Probeer me nooit echt te mengen in deze discussie verder hoor, want ik vind linkse mensen vaak naïef en rechtse mensen soms racistisch, maar dit soort uitspattingen (zoals van de Syrische jongens) lijken steeds vaker voor te komen (of komen vaker in het nieuws of op mijn algoritme; who knows) en baren mij grote zorgen.
Mogen asielzoekers werken? Heb je gezien onder welke voorwaarden? Dat kan niet zomaar. Ik werk in de arbeidswereld en lang voor een uitzendbureau gewerkt. Geloof me.. echt... het liefst willen ze werken maar dat gaat echt niet zomaar. Tevens klaagt iedereen over de asielzoekers maar niet over die kutlanden met die gekken aan het roer die oorlog voeren waardoor er asielzoekers zijn! Of het een asielzoeker is.. of Henkie van het kamp.. of Gerrit uit het dorp. Iedereen die dit doet moet berecht worden als men schuldig is. En het algoritme bepaalt wat jij ziet en zodra het een getinte met zwart haar is gaat men los. Als je leest dat een 60 jarige een huisgenoot neersteekt in relationere sfeer dan zijn het aantal reacties opeens maar een tiende van het aantal dat reageert bij criminele activiteiten of mishandelingen bij gekleurde mensen. Het algoritme is een groot kwaad.
 
Mogen asielzoekers werken? Heb je gezien onder welke voorwaarden? Dat kan niet zomaar. Ik werk in de arbeidswereld en lang voor een uitzendbureau gewerkt. Geloof me.. echt... het liefst willen ze werken maar dat gaat echt niet zomaar. Tevens klaagt iedereen over de asielzoekers maar niet over die kutlanden met die gekken aan het roer die oorlog voeren waardoor er asielzoekers zijn! Of het een asielzoeker is.. of Henkie van het kamp.. of Gerrit uit het dorp. Iedereen die dit doet moet berecht worden als men schuldig is. En het algoritme bepaalt wat jij ziet en zodra het een getinte met zwart haar is gaat men los. Als je leest dat een 60 jarige een huisgenoot neersteekt in relationere sfeer dan zijn het aantal reacties opeens maar een tiende van het aantal dat reageert bij criminele activiteiten of mishandelingen bij gekleurde mensen. Het algoritme is een groot kwaad.
Eens hoor. Punt is ook denk ik dat bijvoorbeeld met voetbal je uitsupporters kan weren omdat er ellende kan komen. De Nederlanders die er al zijn kan je moeilijk wegsturen. Waarom haal je de ellende binnen is denk ik de vraag. Andersom net zo goed met Nederlanders die agressie tonen in Spanje op vakantie. Laat die Nederlanders lekker buiten Spanje gaat net zo goed op. Dus gaat echt niet om de afkomst. Geldt net zo goed voor Belgen wat mij betreft. Wat je niet binnenhaalt kan zich ook niet misdragen.
 
Deze jongens zijn ook misschien getraumatiseerd. Zou jij dat niet zijn, als je uit Syrië komt. Ze hebben net begeleiding nodig en moeten beter gediend worden over de locaties.
Tja, Oekraïners ook. Toch zijn die niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Joegoslaven hebben zich ook probleemloos aangepast.
Mogen asielzoekers werken? Heb je gezien onder welke voorwaarden? Dat kan niet zomaar. Ik werk in de arbeidswereld en lang voor een uitzendbureau gewerkt. Geloof me.. echt... het liefst willen ze werken maar dat gaat echt niet zomaar. Tevens klaagt iedereen over de asielzoekers maar niet over die kutlanden met die gekken aan het roer die oorlog voeren waardoor er asielzoekers zijn! Of het een asielzoeker is.. of Henkie van het kamp.. of Gerrit uit het dorp. Iedereen die dit doet moet berecht worden als men schuldig is. En het algoritme bepaalt wat jij ziet en zodra het een getinte met zwart haar is gaat men los. Als je leest dat een 60 jarige een huisgenoot neersteekt in relationere sfeer dan zijn het aantal reacties opeens maar een tiende van het aantal dat reageert bij criminele activiteiten of mishandelingen bij gekleurde mensen. Het algoritme is een groot kwaad.
Ik snap je punt, en algoritmes van Musk en Zuckerberg zijn inderdaad gevaarlijk, maar ik vraag me wel af of de culturen en gebruiken van Syriërs, Eritreëers (die nog echt een stammensamenleving hebben), en eventueel in de toekomst Palestijnen wel goed passen in Nederland. Dat maakt het gelijk ook heel lastig, want je wil niemand weigeren die voor oorlog en geweld vlucht, maar een groot deel lijkt zich heel moeilijk aan te passen in Nederland en dat is een serieus probleem.
 
Tja, Oekraïners ook. Toch zijn die niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Joegoslaven hebben zich ook probleemloos aangepast.

Het ligt een stuk genuanceerder dan dat. Deze longread van CBS geeft een werkelijk beeld weer. En dat geeft ook aan dat de mensen van buiten de EU uit de landen waar veel asielzoekers vandaan komen dus heel weinig voorkomen in de cijfers.

maar ik vraag me wel af of de culturen en gebruiken van Syriërs, Eritreëers (die nog echt een stammensamenleving hebben), en eventueel in de toekomst Palestijnen wel goed passen in Nederland. Dat maakt het gelijk ook heel lastig, want je wil niemand weigeren die voor oorlog en geweld vlucht, maar een groot deel lijkt zich heel moeilijk aan te passen in Nederland en dat is een serieus probleem.

Zolang het westen verantwoordelijk is voor het maken van de vluchtelingen, vind ik niet dat we eisen kunnen stellen. Alle oorlogen met veel vluchtelingen richting Europa komen zijn de afgelopen 25 jaar door het westen gestart. Dus waarom deze eisen stellen als westen zijn?
 
Tja, Oekraïners ook. Toch zijn die niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Joegoslaven hebben zich ook probleemloos aangepast.

Ik snap je punt, en algoritmes van Musk en Zuckerberg zijn inderdaad gevaarlijk, maar ik vraag me wel af of de culturen en gebruiken van Syriërs, Eritreëers (die nog echt een stammensamenleving hebben), en eventueel in de toekomst Palestijnen wel goed passen in Nederland. Dat maakt het gelijk ook heel lastig, want je wil niemand weigeren die voor oorlog en geweld vlucht, maar een groot deel lijkt zich heel moeilijk aan te passen in Nederland en dat is een serieus probleem.
Oekraïners heb ik ook werken. Die kwamen hier en kregen meteen een werkvergunning. Die kregen vrijstelling van bijna alle regels. Joegoslaven aangepast? Die waren juist over vertegenwoordigd in de harde criminaliteit in mijn omgeving en nog steeds. Betekent niet dat ik alle Bosniërs, Serviërs en Kroaten over één kam scheer en elke uitwas van hen meteen drop op de socials. Ik stoor me juist daaraan. We zijn het echt allemaal eens dat het aangepakt moet worden.

Ook ik heb feestboek. Ongevraagd krijg ik alleen maar artikelen te zien van Nederland eerst, FVD, PVV, Eigen volk eerst, Ongehoord Nederland en nog meer van die kansloze teringzooi. Alleen maar inzoomend op de buitenlander. Als je dan de reacties leest dan zie je pas hoe een gedeelte van Nederland denkt. Wat een armoede en regelrechte haat. De verrechtsing heeft ervoor gezorgd dat het naratief racisme gewoon normaal is geworden. Volsstrekt normaal zelfs. Ook in mijn vriendengroep hoor ik steeds vaker dingen over buitenlanders vanuit de onderbuik. Ook ik word daardoor in een hoek gedreven waar ik niet hoor en ga daarom om mij heen slaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan