Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Er zit overigens nog wel een gevalletje fraude in de poststemmen. Althans.. zo zie ik het. Als je het vergelijkt met de normale stemmen is het een "beetje" off...
Bekijk bijlage 8275
Of juist wel en in de reguliere stemmen wordt flink gefraudeerd...In Nederland stemt het overgrote deel van de briefstemmers op PRO, ook verre van representatief voor Nederland.
mompelt iets over hoe EU-recht tot stand komt....
Wordt een beetje moe van mensen die de EU als een veelkoppig monster voorstellen en de lidstaten als hulpeloze slachtoffers. Snap dat de slachtofferrol voor sommigen prettig is omdat het eigen verantwoordelijkheid wegschuift, maar met de realiteit heeft t bitter weinig te maken.

Wederom praat je over de EU als een losse entiteit die volledig naast de lidstaten werkt, wat gewoon bullshit is.Het is een monster, waar we veel profijt van hebben en waar we ook kei en kei hard mee genaaid worden. Het hele EU en shengen idee was prachtig, als men het zakelijk ging runnen, dus in overleg onderling allemaal profiteren, maar geen bullshit van alles runnen als 1 land met 1 regel en basis. Ieder land voor zich, met open grenzen, maar men behoudt zijn eigen regels en tradities. Dus nee Brussel kan dan niet voor ons allemaal beslissen dat we vanaf morgen geen fanta meer mogen drinken, dat bepalen we zelf wel![]()
maar 84% tov 15%? Ik kan mij voorstellen dat het dan mogelijk wat dichterbij elkaar ligt. Maar 70% in de kamer hebben en 15% bij de poststemmers?In Nederland stemt het overgrote deel van de briefstemmers op PRO, ook verre van representatief voor Nederland.
1-0 voor de natuur, kan dr niet rouwig om zijnHij had blijkbaar ook hele menselijke kanten maar toch hang ik iets meer naar prima.
![]()
Amerikaanse miljonair (75) jaagt in Afrika op zeldzame antilope, maar wordt vertrapt door olifanten
Een rijke Amerikaanse trofeejager is diep in de Afrikaanse jungle vertrapt door een kudde olifanten. Ernie Dosio (75) was op zoek naar een zeldzame antilopesoort, maar werd plotseling verrast door de aanwezigheid van de dikhuiden. Hij overleefde het niet.www.ad.nl
Hij had blijkbaar ook hele menselijke kanten maar toch hang ik iets meer naar prima.
Soms denk ik dat we een beschaving in verval zijn. Andere momenten, zoals deze, weet ik het eigenlijk wel zeker...https://www.nu.nl/325971/video/hoe-jonge-jongens-zichzelf-transformeren-voor-perfect-uiterlijk.html
Ja rare sfeer en dit is weer een vreemde hype, punt. Ik zat al vol verbazing naar die nieuwe Louis T doc te kijken waarin bizarre denkbeelden te zien zijn.
Het is logisch dat op je kin slaan met een hamer niet zo gezond is. Maar als je een explainer maakt over waarom het zo gevaarlijk is, leg dan ook goed uit wat het kan doen en waarom het zo gevaarlijk is.
Als je dat zonder uitleg niet snapt dan heb je al een klap van de hamer gehad.https://www.nu.nl/325971/video/hoe-jonge-jongens-zichzelf-transformeren-voor-perfect-uiterlijk.html
Ja rare sfeer en dit is weer een vreemde hype, punt. Ik zat al vol verbazing naar die nieuwe Louis T doc te kijken waarin bizarre denkbeelden te zien zijn.
Het is logisch dat op je kin slaan met een hamer niet zo gezond is. Maar als je een explainer maakt over waarom het zo gevaarlijk is, leg dan ook goed uit wat het kan doen en waarom het zo gevaarlijk is.

En ik maar denken dat t adagium 'wie mooi wil gaan, moet pijn doorstaan' niet meer van deze tijd wasAls je dat zonder uitleg niet snapt dan heb je al een klap van de hamer gehad.![]()
![]()
Zeg dat maar tegen dat hele netwerk. Nu is het nog net geen reclame.Als je dat zonder uitleg niet snapt dan heb je al een klap van de hamer gehad.![]()
![]()
Dat er een netwerk is en er geld uit slaat vind ik niet vreemd, eikels heb je altijd. Maak mij meer zorgen om de vatbaarheid van tieners voor dergelijke denkbeelden, net zoals dat hele manosphere gebeuren. Dat is niet iets wat ineens in de tienerjaren ontstaat, welke weeffout zit er achter.https://www.nu.nl/325971/video/hoe-jonge-jongens-zichzelf-transformeren-voor-perfect-uiterlijk.html
Pak daarbij ook de afnemende tolerantie voor LHBTQ, pas toch ook ff de oudste bevraagt hoe hij in de race zit, als ouder tracht ik toch voor te leven dat ieder mens waardevol is (muv ajcieden natuurlijkDat er een netwerk is en er geld uit slaat vind ik niet vreemd, eikels heb je altijd. Maak mij meer zorgen om de vatbaarheid van tieners voor dergelijke denkbeelden, net zoals dat hele manosphere gebeuren. Dat is niet iets wat ineens in de tienerjaren ontstaat, welke weeffout zit er achter.
) maar ze krijgen zat andere denkbeelden mee via vrienden en sociale media.Die zorgen blijven bestaan maar waren niet nieuw, nieuw voor mij is dit met hamertje tik dus vandaar dat ik hier specifiek over poste, maar ook dat het een slechte video is.Dat er een netwerk is en er geld uit slaat vind ik niet vreemd, eikels heb je altijd. Maak mij meer zorgen om de vatbaarheid van tieners voor dergelijke denkbeelden, net zoals dat hele manosphere gebeuren. Dat is niet iets wat ineens in de tienerjaren ontstaat, welke weeffout zit er achter.
Hij had blijkbaar ook hele menselijke kanten maar toch hang ik iets meer naar prima.
![]()
Amerikaanse miljonair (75) jaagt in Afrika op zeldzame antilope, maar wordt vertrapt door olifanten
Een rijke Amerikaanse trofeejager is diep in de Afrikaanse jungle vertrapt door een kudde olifanten. Ernie Dosio (75) was op zoek naar een zeldzame antilopesoort, maar werd plotseling verrast door de aanwezigheid van de dikhuiden. Hij overleefde het niet.www.ad.nl

Hij beschermde de nyala's impala's en gnoes door leeuwen af te schieten ofzo"Ernie was een zeer bekende en populaire jager in de VS en in Afrika en een fervent natuurbeschermer"
Dat gaat dus absoluut niet samen.
Jager en natuurbeschermer
Karma.
Het zal me echt een zorg zijn dat ze dat doen.Zeg dat maar tegen dat hele netwerk. Nu is het nog net geen reclame.
Ik wist eigenlijk al tijdens het typen dat zo'n grap er zou komen, dat het zo voorspelbaar is maakt het gewoon klote