Algemene Nieuwsberichten

Ondertussen in NL:

Geert Wilders, vriend en aanhanger van Orbán, reageert op X. "Orbán was de enige leider met ballen in de EU. Streng op migratie en anti-woke. Boedapest is dankzij hem een oase van veiligheid vergeleken met Amsterdam, Brussel of Parijs. Nu zitten we met zwakkelingen als Jetten, Macron, Sanchez en Merz. Een trieste dag. Maar we blijven vechten!"

Mag ik een teiltje? :braak:
Misschien kan Geertje gezellig met zijn Hongaarse vrouwtje naar Hongarije verhuizen om zich daar in te zetten voor de lokale politiek!

Be The Ball gefeliciteerd!

Sommige media in Hongarije zijn zich aan het verdiepen in de Fidesz corruptie en andere zaken. Dan komen er soms vrij grappige zaken naar boven.

We stuitten bij toeval op de aankoop van het decennium bij V-Híd(bekend om zijn spoorwegbouw), een bedrijf dat gelieerd is aan Mészáros Lőrincz – zij het niet op de gebruikelijke manier. Volgens een factuur en interne correspondentie die we ontvingen, kocht een medewerker daar een dubbele strap-on dildo, glijmiddel en een bondage-set op rekening van het bedrijf – voor meer dan zestigduizend forint.

Zouden ze gedacht hebben dat het aftrekbaar was?

(bron: https://atlatszo.hu/kozpenz/2026/04...tt-ceges-szamlara-vasarolt-a-v-hid-dolgozoja/)

Laatst bewerkt:
Ondertussen in NL:

Geert Wilders, vriend en aanhanger van Orbán, reageert op X. "Orbán was de enige leider met ballen in de EU. Streng op migratie en anti-woke. Boedapest is dankzij hem een oase van veiligheid vergeleken met Amsterdam, Brussel of Parijs. Nu zitten we met zwakkelingen als Jetten, Macron, Sanchez en Merz. Een trieste dag. Maar we blijven vechten!"

Mag ik een teiltje? :braak:

Tja, pijnlijk voor velen, maar Geertje heeft toch echt gelijk hier. Orban was een mannetje die graag zijn eigen gang ging, in alle opzichten en ten koste van alles. Als iets van de EU dictatuur hem niet beviel dan had die wel de ballen om nee te zeggen, en dat siert hem wel en op dat punt is hij een eindbaas. En dribbelen tussen EU en Rusland om zo van beide walletjes te profiteren... Alleen heeft die ook helaas 23 andere punten die hem doen falen en waardoor zijn geheel als ongeschikt bestempelt mag worden. En Boedapest behoort tot de veiligste steden van europa, en verslaat Parijs en Brussel ook. En ja Jetten, Canches en Merz zijn ook figuren zonder een ruggengraat, Mag dan zijn vriendje zijn, maar Geertje benoemd wel de feiten wederom.

Tja, pijnlijk voor velen, maar Geertje heeft toch echt gelijk hier. Orban was een mannetje die graag zijn eigen gang ging, in alle opzichten en ten koste van alles. Als iets van de EU dictatuur hem niet beviel dan had die wel de ballen om nee te zeggen, en dat siert hem wel en op dat punt is hij een eindbaas. En dribbelen tussen EU en Rusland om zo van beide walletjes te profiteren... Alleen heeft die ook helaas 23 andere punten die hem doen falen en waardoor zijn geheel als ongeschikt bestempelt mag worden. En Boedapest behoort tot de veiligste steden van europa, en verslaat Parijs en Brussel ook. En ja Jetten, Canches en Merz zijn ook figuren zonder een ruggengraat, Mag dan zijn vriendje zijn, maar Geertje benoemd wel de feiten wederom.

Je bent een mening enorm aan t verwarren met feiten.

Orban die geheimen liet lekken naar Risland is gewoon een pisvinger en eenieder in NL die m bewonderd een leeghoofdige landverrader.

Orban die geheimen liet lekken naar Risland is gewoon een pisvinger en eenieder in NL die m bewonderd een leeghoofdige landverrader.

Ja absoluut, dat zeg ik ook, hij heeft enkele punten die zeer sterk zijn waardoor ik hem mag, ruggengraat, die nee durrft te zeggen en niet met alle bullshit hype's meegaat. maar hij heeft ook tig punten die hem totaal verpesten waardoor hij tuig en gevaarlijk is zelfs. Naast de meest corrupte politicus als toetje er bovenop..

Misschien dit even kijken en dan zien hoe goed Orban was voor Hongarije.

Ja absoluut, dat zeg ik ook, hij heeft enkele punten die zeer sterk zijn waardoor ik hem mag, ruggengraat, die nee durrft te zeggen en niet met alle bullshit hype's meegaat. maar hij heeft ook tig punten die hem totaal verpesten waardoor hij tuig en gevaarlijk is zelfs. Naast de meest corrupte politicus als toetje er bovenop..
Heulen met de vijand, je eigen bevolking in de kou zetten en je vriendjes EU-gelden toespelen ruggengraat noemen, snap nu ook dat je fan bent van Wilders, die zich meer bekommert over Israël dan Henk en Ingrid

Waar zeg ik dat hij goed was voor Hongarije? Pagina terug zie je dat ik hem al afbrand voor alle corruptie waar hij zich aan schuldig maakt. Het is een van de grootste ratten in EU, maar wel een rat met ballen, die niet aan EU dictatuur doet, ja nogmaals EU dictatuur want dat is het, het word je opgelegd en gaat boven je eigen regels, geloof of tradities, en daar had hij schijt aan. Dat maakte hem wel een topper en uniek. Helaas had die ook teveel nare en corrupte kanten waardoor het totaalplaatje Orban gewoon ruk is.

Waar zeg ik dat hij goed was voor Hongarije? Pagina terug zie je dat ik hem al afbrand voor alle corruptie waar hij zich aan schuldig maakt. Het is een van de grootste ratten in EU, maar wel een rat met ballen, die niet aan EU dictatuur doet, ja nogmaals EU dictatuur want dat is het, het word je opgelegd en gaat boven je eigen regels, geloof of tradities, en daar had hij schijt aan. Dat maakte hem wel een topper en uniek. Helaas had die ook teveel nare en corrupte kanten waardoor het totaalplaatje Orban gewoon ruk is.
Je laat vooral zien dat je geen reet snapt van hoe de EU werkt.

Je weet dat Nederland een onderdeel is van de EU? En dus ook van het Europese beleid?

Ja, en weet jij ook dat eu-recht boven nationaal recht staat? Maar dat moet ik Der Jaufe nog ff uitleggen vrees ik..
En dan heb je de zijtakken en richtlijnen waar je soms wat kan buigen, maar het onderdeel van zijn is dan bijzaak want dingen kunnen nog steeds door je strot gedouwd worden.

Ja, en weet jij ook dat eu-recht boven nationaal recht staat? Maar dat moet ik Der Jaufe nog ff uitleggen vrees ik..
En dan heb je de zijtakken en richtlijnen waar je soms wat kan buigen, maar het onderdeel van zijn is dan bijzaak want dingen kunnen nog steeds door je strot gedouwd worden.
Daar heeft Nederland toch zelf voor gekozen. Nederland is mede-opsteller van dat recht. Al eens nagedacht hoeveel voordelen de EU biedt? En in Hongarije nog bijzonderder, want ik ga ervan uit dat Hongarije netto-ontvanger is.

mompelt iets over hoe EU-recht tot stand komt....

Wordt een beetje moe van mensen die de EU als een veelkoppig monster voorstellen en de lidstaten als hulpeloze slachtoffers. Snap dat de slachtofferrol voor sommigen prettig is omdat het eigen verantwoordelijkheid wegschuift, maar met de realiteit heeft t bitter weinig te maken.

verkiezingen.PNG
Yahoo... 99,95% van de stemmen geteld. 141 van de 199 zetels voor Tisza. Nu is het zaak om de president met de staart tussen de benen te laten vertrekken. Die zit er officieel nog tot 2029. Er moet zoveel gebeuren om alles in orde te krijgen. Binnen nu en 3 weken moet de nieuwe regering plaatsnemen. In de tussentijd is Fidesz bezig alle bewijzen van corruptie te vernietigen. De nationale "Fidesz" media zal waarschijnlijk direct na de wisseling op zwart gaan. Er gaat een bezem door. Van mij mag het morgen al gebeurd zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan