Algemene Nieuwsberichten

Mwoah, het schijnt dat de meeste overtreders van de "twee-nationaliteiten regel" het per ongeluk doen. Die weten niet dat het van Nederland niet mag.

Dan letten ze niet op in het leven. Sorry maar 'per ongeluk' geloof ik echt verdomd weinig van bij zo iets belangrijks als een paspoort.

Verder met de discussies in de politiek hierover en vooral brulaap Wilders, zou iedereen en zelfs alle domme mensen dit ondertussen wel moeten weten.

Dan letten ze niet op in het leven. Sorry maar 'per ongeluk' geloof ik echt verdomd weinig van bij zo iets belangrijks als een paspoort.

Verder met de discussies in de politiek hierover en vooral brulaap Wilders, zou iedereen en zelfs alle domme mensen dit ondertussen wel moeten weten.
Ja, want jij denkt dat iedereen de politiek volgt? 80% van de mensen interesseert het helemaal geen reet wat er in Den Haag gebeurt, laat staan dat ze iets van debatten gaan kijken.
Ik vind het niet zo gek dat men niet weet dat je automatisch je Nederlandse paspoort verliest hoor, het is niet alsof die informatie je aangereikt wordt. Mee eens dat je zelf de consequenties moet bekijken, maar jij weet net zo goed als ik dat het gros van de mensen daar totaal niet over nadenkt.

Ja, want jij denkt dat iedereen de politiek volgt? 80% van de mensen interesseert het helemaal geen reet wat er in Den Haag gebeurt, laat staan dat ze iets van debatten gaan kijken.
Ik vind het niet zo gek dat men niet weet dat je automatisch je Nederlandse paspoort verliest hoor, het is niet alsof die informatie je aangereikt wordt. Mee eens dat je zelf de consequenties moet bekijken, maar jij weet net zo goed als ik dat het gros van de mensen daar totaal niet over nadenkt.

Ik meen toch echt verrekte serieus wat ik zeg. Je hoeft de politiek niet te volgen, als je brulaap Wilders maar op twitter volgt, of een van de vele afvalligen van de PVV. Het onderwerp is dusdanig belangrijk binnen Nederland, dat ik echt heel serieus ben met wat ik schrijf.

En als je een andere nationaliteit aanneemt, ga je mij niet vertellen dat je niet even google of gemini aanslingert, als je dat niet doet, ben je wat mij betreft ook te dom om te poepen.

Ik meen toch echt verrekte serieus wat ik zeg. Je hoeft de politiek niet te volgen, als je brulaap Wilders maar op twitter volgt, of een van de vele afvalligen van de PVV. Het onderwerp is dusdanig belangrijk binnen Nederland, dat ik echt heel serieus ben met wat ik schrijf.

En als je een andere nationaliteit aanneemt, ga je mij niet vertellen dat je niet even google of gemini aanslingert, als je dat niet doet, ben je wat mij betreft ook te dom om te poepen.
Alsof iedereen Wilders of de PVV volgt of überhaupt gebruik maakt van Twitter?
Het onderwerp asiel is belangrijk in Nederland (maar ook niet voor iedereen), niet het eigen paspoort.

Ik vind je heel naïef over hoeveel en goed de gemiddelde mens goed nadenkt over zaken.

Alsof iedereen Wilders of de PVV volgt of überhaupt gebruik maakt van Twitter?
Het onderwerp asiel is belangrijk in Nederland (maar ook niet voor iedereen), niet het eigen paspoort.

Ik vind je heel naïef over hoeveel en goed de gemiddelde mens goed nadenkt over zaken.

Degenen met een dubbel paspoort zullen over t algemeen juist niet de volgers zijn van Wilders, lijkt me.

De PM van Australië heeft net in een toespraak aan het volk gevraagd of we wat vaker met bus of trein kunnen reizen de komende maanden…

Wat is er naief aan het logisch vinden dat je over dit soort belangrijke zaken wat beter nadenkt dan een biertje pakken op het terras. Ik ben zelf ook maar een simpele ziel, maar als je een ander paspoort krijgt om international te worden van een ander land, dan moet je zelf ook wel verder kijken dan je neus breed is. Dit heeft echt niets met naief zijn te maken, maar gewoon logisch nadenken en 1+1=2 geldt hierbij ook gewoon.

Degenen met een dubbel paspoort zullen over t algemeen juist niet de volgers zijn van Wilders, lijkt me.

Ik ken meer mensen dan ik op 1 hand kan tellen die met een buitenlandse/buitenlander getrouwd zijn en toch vol trots op Wilders stemmen.

De PM van Australië heeft net in een toespraak aan het volk gevraagd of we wat vaker met bus of trein kunnen reizen de komende maanden…

Ach, debielen heb je niet in Australie alleen, ook in de EU top volop
En dan heb je andere debielen in DH, die gaan nu de accijnzen nog meer omhoog doen om de automobilist te dwingen om de (duurste van EU) ov te gebruiken of te dure electrische troep te gaan kopen op 4 wielen. En dan zijn er nog steeds mensen hier die niet inzien dat de normale burger/automobilist constant genaaid en uitgeknepen word of in de electrische hoek geduwd word :sick: Ik en 73kvan mijn collega's gaan voor ons plezier om 04:15 van huis naar werk, zoek voor mij maar ff een treinmachinist die dan nog wakker is :FP:

5c45a83ed5a43c1b9c0a03ce2f954321.png

Ik ken meer mensen dan ik op 1 hand kan tellen die met een buitenlandse/buitenlander getrouwd zijn en toch vol trots op Wilders stemmen.

Ik ook, meer dan genoeg op werk. En ook Moslims, die dan zeggen we zijn het niet eens met zijn gelul over geloof, maar overige punten zeker wel. Die willen ook een huis, minder criminaliteit en minder soortgenoten of überhaupt andere genoten in een nu al te volle land. 19 Zetels haal je echt niet met Piet, Kees en Jan alleen.

Laatst bewerkt:
En dan heb je andere debielen in DH, die gaan nu de accijnzen nog meer omhoog doen om de automobilist te dwingen om de (duurste van EU) ov te gebruiken of te dure electrische troep te gaan kopen op 4 wielen. En dan zijn er nog steeds mensen hier die niet inzien dat de normale burger/automobilist constant genaaid en uitgeknepen word of in de electrische hoek geduwd word :sick: Ik en 73kvan mijn collega's gaan voor ons plezier om 04:15 van huis naar werk, zoek voor mij maar ff een treinmachinist die dan nog wakker is :FP:

De accijns op brandstof is eerder deze week gehalveerd in Australië.

De accijns op brandstof is eerder deze week gehalveerd in Australië.

Genoeg andere landen die de burger helpen in deze crisis, maar die ******* van ons gaan het nog een paar maanden aankijken, om dan te beslissen in september wanneer alle drama voorbij is en de burger al maanden onnodig hard gebloedt heeft. Om dan te zeggen ow ik zie dat alles voorbij is hihi, nee we doen niks meer want meeste van jullie hebben het overleeft, denk ik..

Smerige honden zijn het. Wel constant nemen, en in extreme crisis de burger nergens tegemoet komen. En kom aub niet met bullshit van ja maar is niet ons schuld blabla, is het mijn of de schuld van mijn buurman dan wel? Wij als burgers zijn de lul en zitten er in ongeacht of je Trump als tattoo of wc-papier hebt.

Als we nu al veer eerder hadden ingezet heb duurzaamheid, dan hadden we nu al goedkope 2de hands elektrische autos gehad, die in mijn beleving veel beter rijden dan een benzine auto. Als we nu al veel meer zon, wind en kernenergie hadden waren we niet afhankelijk van discutabele landen als Saudi Arabië of Qatar. Als we dat toch eens hadden gedaan, hadden we zoveel ellende kunnen voorkomen. Maar ja rechtse partijen hebben liever dat wel geld geven aan Saudi Arabië in plaats van Nederlandse bedrijven die kunnen helpen de verduurzaaming mogelijk te maken.

Verduurzaaming is niet links of woke, maar is gewoon een manier om als land maar afhankelijk te zijn van andere landen.
En dat we het klimaat helpen is dan een leuke bijkomstigheid.

Het lijkt me logisch dat wanneer je een andere nationaliteit aanneemt dat je uitzoekt welke gevolgen zoiets heeft.

Het lijkt me logisch dat wanneer je een andere nationaliteit aanneemt dat je uitzoekt welke gevolgen zoiets heeft.
Ja, mij ook. ik wil ook helemaal niet anders beweren, ik zeg slechts dat een heel groot deel van de mensen daar helemaal niet aan denkt, hoe stom ik dat ook vind.

Mijn moeder woont in Florida, op ongeveer 150 km van Cape Canaveral. Ze stuurde net deze foto van de lancering van Artemis, genomen vanuit haar tuin.
raket.jpeg
Heb nog even getwijfeld om het in het Heelal & Buitenaards Leven topic te plaatsen, maar dat wil ik voor nu even schoon houden totdat de aliens landen.
Dat staat overigens gepland voor Koningsdag.

Mijn moeder woont in Florida, op ongeveer 150 km van Cape Canaveral. Ze stuurde net deze foto van de lancering van Artemis, genomen vanuit haar tuin.
Bekijk bijlage 8241
Heb nog even getwijfeld om het in het Heelal & Buitenaards Leven topic te plaatsen, maar dat wil ik voor nu even schoon houden totdat de aliens landen.
Dat staat overigens gepland voor Koningsdag.
Wat leuk dat je schoonmoeder op bezoek komt :)

Terug
Bovenaan Onderaan