Algemeen Directeur

Van Bommel is voor mij de grote faalhaas...,..zijn karakter zit hem in de weg om een grote trainer te worden. Kan niet tegen kritiek, stront eigenwijs, geen visie en kan niet met andere meningen omgaan. Van Bommel is voor mij het voorbeeld van een grote voetballer, maar een slechte trainer
Kan niet tegen kritiek, stronteigenwijs en kan niet met andere meningen omgaan. Dat is eigenlijk drie keer hetzelfde.
 
Eens over Van Bommel. Maar over Gerbrands niet helemaal. Voor mij niet te doorzien wat hij natuurlijk allemaal doet, maar ik heb niet het idee dat hij nu erg goed nagedacht heeft over het aanstellen/ontslaan van trainers en TD's.

Volgens mij doet Toon niets of nauwelijks iets zonder er goed bij nagedacht te hebben. Maar zijn - in de kern prima - uitgangspunt om belangrijke posities in te vullen op basis de interne successieplanning is denk ik onhaalbaar op de schaal waarop hij het graag zou inzetten. Ik geloof niet dat het mogelijk is om alle belangrijke voetbalposities (hoofdtrainer, technisch directeur, hoofd scouting) zelf intern op te leiden. Je moet het altijd proberen, maar in timing, niveau van de opties en de x jaren ervaring die je in ieder geval in een aantal van die plekken wil hebben zul je altijd tegen problemen aanlopen.
 
Volgens mij doet Toon niets of nauwelijks iets zonder er goed bij nagedacht te hebben. Maar zijn - in de kern prima - uitgangspunt om belangrijke posities in te vullen op basis de interne successieplanning is denk ik onhaalbaar op de schaal waarop hij het graag zou inzetten. Ik geloof niet dat het mogelijk is om alle belangrijke voetbalposities (hoofdtrainer, technisch directeur, hoofd scouting) zelf intern op te leiden. Je moet het altijd proberen, maar in timing, niveau van de opties en de x jaren ervaring die je in ieder geval in een aantal van die plekken wil hebben zul je altijd tegen problemen aanlopen.

En dus heeft hij er toch niet 'goed' over nagedacht :unsure: ;)

Ik las een rake opmerking over Toontje op het verschrikkelijke VP: "Toon maakte van AZ een subtopper en doet nu hetzelfde met PSV. Briljant"
 
Wat ik nu ga zeggen verwacht men misschien niet van mij maar vanaf nu heeft Gerbrands mijn volledige steun! Ik begreep uit zeer betrouwbare bronnen dat de beste man dagelijks wordt bedreigd en eigenlijk wil opstappen maar dat niet doet omdat mensen binnen PSV hem tegen houden. Men wil niet zwichten voor bedreigingen en verbaal geweld. Diegene die zich supporter noemen en dit doen, mogen wat mij betreft aan de schandpaal worden gehangen. Geef de foto’s van die 50 malloten vrij!
Gerbrands heeft in zijn naïeviteit vele fouten gemaakt maar het blijft een beschaafde man! En je blijft met je poten af van onze algemeen directeur! Stel criminelen die een beschaafde en bekwame man het leven gaan zuur maken? Niemand is groter dan de club, ook MvB niet. En mocht hij achter de schermen echt aan het stoken zijn, dan verliest hij mijn support voor altijd.
 
Wat ik nu ga zeggen verwacht men misschien niet van mij maar vanaf nu heeft Gerbrands mijn volledige steun! Ik begreep uit zeer betrouwbare bronnen dat de beste man dagelijks wordt bedreigd en eigenlijk wil opstappen maar dat niet doet omdat mensen binnen PSV hem tegen houden. Men wil niet zwichten voor bedreigingen en verbaal geweld. Diegene die zich supporter noemen en dit doen, mogen wat mij betreft aan de schandpaal worden gehangen. Geef de foto’s van die 50 malloten vrij!
Gerbrands heeft in zijn naïeviteit vele fouten gemaakt maar het blijft een beschaafde man! En je blijft met je poten af van onze algemeen directeur! Stel criminelen die een beschaafde en bekwame man het leven gaan zuur maken? Niemand is groter dan de club, ook MvB niet. En mocht hij achter de schermen echt aan het stoken zijn, dan verliest hij mijn support voor altijd.

Dat hij bedreigd wordt is toch niet echt verrassend? Zet 100 random mensen bij elkaar, en je hebt de garantie dat er een randdebiel tussen zit. En er zijn op het moment een stuk meer dan 100 PSV-supporters pissig op onze directie.

Prima natuurlijk om Toon verder te steunen (deed ik sowieso al), maar eigenlijk vind ik dit niet de juiste reden. :)
 
Dat hij bedreigd wordt is toch niet echt verrassend? Zet 100 random mensen bij elkaar, en je hebt de garantie dat er een randdebiel tussen zit. En er zijn op het moment een stuk meer dan 100 PSV-supporters pissig op onze directie.

Prima natuurlijk om Toon verder te steunen (deed ik sowieso al), maar eigenlijk vind ik dit niet de juiste reden. :)
Voor mij zou dat de enige reden zijn eerlijk gezegd. Ik vind dat ie te veel fouten op elkaar heeft gestapeld maar wanneer hij wordt bedreigd dan sta ik achter hem ongeacht wat ie fout heeft gedaan.
 
Uiteraard niet goed maar het is wel het risico als je van een topclub zon enorme puinhoop maakt. Ik hang de vlag uit als de directie en rvc opstappen en dat is op inhoudelijke gronden. De bedreigingen keur ik af, maar dat betekent niet dat ik deze incapabele personen nog langer beslissingen wil zien maken bij PSV.
 
Wat ik nu ga zeggen verwacht men misschien niet van mij maar vanaf nu heeft Gerbrands mijn volledige steun! Ik begreep uit zeer betrouwbare bronnen dat de beste man dagelijks wordt bedreigd en eigenlijk wil opstappen maar dat niet doet omdat mensen binnen PSV hem tegen houden. Men wil niet zwichten voor bedreigingen en verbaal geweld. Diegene die zich supporter noemen en dit doen, mogen wat mij betreft aan de schandpaal worden gehangen. Geef de foto’s van die 50 malloten vrij!
Gerbrands heeft in zijn naïeviteit vele fouten gemaakt maar het blijft een beschaafde man! En je blijft met je poten af van onze algemeen directeur! Stel criminelen die een beschaafde en bekwame man het leven gaan zuur maken? Niemand is groter dan de club, ook MvB niet. En mocht hij achter de schermen echt aan het stoken zijn, dan verliest hij mijn support voor altijd.
Dit is zeer kwalijk, maar voor mij geen reden om Gerbrands nu ineens te gaan steunen. Hij heeft er een puinhoop van gemaakt, en mag van mij weg. Mag, maar hoeft niet weg van mij. JdJ daarentegen moet echt weg. Wat een geblunder weer met Rodrigues
 
Voor mij zou dat de enige reden zijn eerlijk gezegd. Ik vind dat ie te veel fouten op elkaar heeft gestapeld maar wanneer hij wordt bedreigd dan sta ik achter hem ongeacht wat ie fout heeft gedaan.

Dus hij moet van jou dan blijven en PSV verder afbrokkelen ondanks al die fouten, gewoon puur omdat hij bedreigd zou worden? Ik ga met Kronos mee en vind dat dan ook niet de juiste reden.
 
Uiteraard niet goed maar het is wel het risico als je van een topclub zon enorme puinhoop maakt. Ik hang de vlag uit als de directie en rvc opstappen en dat is op inhoudelijke gronden. De bedreigingen keur ik af, maar dat betekent niet dat ik deze incapabele personen nog langer beslissingen wil zien maken bij PSV.
Wie zouden er dan plaats moeten gaan nemen in de directie/RVC.?
Wie wil in dit zinkend schip (lees: gezonken schip) stappen.???
Zeer donkere tijden voor ons PSV fans...:sad:
:PSV:
 
Dus hij moet van jou dan blijven en PSV verder afbrokkelen ondanks al die fouten, gewoon puur omdat hij bedreigd zou worden? Ik ga met Kronos mee en vind dat dan ook niet de juiste reden.
Ik heb niet gezegd dat hij mag blijven... ik heb gezegd dat ik hem steun, laat ik zeggen, in deze tijden dan. PSV moet in zijn geheel een evolutie ondergaan. Gerbrands is maar een van de schakels.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zie artikel "'Toon Gerbrands faliekant mislukt als senior coach'" op VI.nl - https://www.vi.nl/nieuws/toon-gerbrands-faliekant-mislukt-als-senior-coach

@mods ik weet niet of ik dit op de juiste wijze doe. Excuses als dat niet zo is.
Nou, je had niet de hele link gekopieerd, alleen www.vi.nl. Heb ik effe voor je gefixt.
Verder: prima. Zolang je maar geen hele (passages uit) artikelen 1 op 1 kopieert in een bericht.

Ik vind het initiatief van IPF goed, de uitvoering beduidend minder. Goeie ingreep van VAR Rednas.
 
Ligt het aan mij of is VI een hele vervelende site om te linken. Ik moet 2 keer klikken, na de 1e keer kom ik altijd op de hoofdpagina uit. 2e keer opent ie het artikel wel.
 
PSV-directeur Gerbrands mist leiderschap bij KNVB: 'Geen visie in Zeist'

link

"Als iets zich tijdens de crisis heeft bewezen, is dat de solidariteit in het voetbal ver te zoeken is", aldus Gerbrands "Het is kortetermijndenken en er is geen visie..."

Ach Toon. Dat is toch alom bekend. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan