Algemeen Directeur

Jij ziet hem blijkbaar dagelijks functioneren, of heb je dit van de Snor ?
Graag een verdere uitleg waarom hij veruit de beste Algemeen Directeur van de ED is, volgens jou.
Ik heb al meer dan een jaar niet meer naar die irritante Snor gekeken (en daarvoor slechts heel sporadisch). Dus ik heb geen idee wat de Snor er van vind of wat giegel Gijp vind.

Zijn manier van doen spreekt mij zeer aan en iedere keer dat ik hem hoor spreken lijkt hij mij zeer competent. Natuurlijk heeft hij ook obligate praatjes waar hij zegt wat hij moet zeggen, maar ook als je hem hoort spreken over andere onderwerpen (bijvoorbeeld ondernemen) dan straalt hij gewoonweg kunde uit. Iets dat een van der Sar compleet ontbreekt bijvoorbeeld.
 
Ik denk dat Toon een man die goed bij PSV past, echter is nu (dit seizoen I guess) hét moment om te laten zien dat hij de juiste man is. Gooi JDJ er dit seizoen nog uit voor het samenstellen van de slechtste selectie sinds Timothy Derijck en zorg dat de nieuwe technisch manager het scoutingsapparaat flink overhoop haalt, geen enkele speler die dit seizoen is aangetrokken blijkt een dragende kracht en er is veel te veel geld uitgegeven aan deze middelmaat.
 
Ik denk dat Toon een man die goed bij PSV past, echter is nu (dit seizoen I guess) hét moment om te laten zien dat hij de juiste man is. Gooi JDJ er dit seizoen nog uit voor het samenstellen van de slechtste selectie sinds Timothy Derijck en zorg dat de nieuwe technisch manager het scoutingsapparaat flink overhoop haalt, geen enkele speler die dit seizoen is aangetrokken blijkt een dragende kracht en er is veel te veel geld uitgegeven aan deze middelmaat.
Spijker op zijn kop. Maar Toon gaat niet helemaal vrijuit. Hij heeft het allemaal laten gebeuren. Nu moet hij laten zien dat hij echt kan handelen als het nodig is. Geen mooie praatjes en boekjes verkopen, maar aan de bak. En wel nu!
 
Gerbrands roept op tot steun, ik hoop het begin van het einde. Ik wil echt nooit dat PSV verliest maar aangezien dit seizoen toch als verloren kan worden beschouwd zou het zondag misschien beter zijn als dat tot gevolg heeft dan van Bommel, John de Jong en eventueel Gerbrands vertrekken.

Kan er echt niet bij dat hij ook gewoon vrolijk boekjes gaat presenteren. Lang gepland blablabla, dit is een crisis waarbij wordt gevraagd om prioriteiten te stellen. Ook zijn wekelijkse lezingen mag hij even mee kappen. Dat hij de wereld over gaat om PSV te promoten ipv zichzelf. Ondertussen staat het huis in brand en onze algemeen directeur gaat de planten water geven ipv de brand blussen.

En natuurlijk zal hij er mee bezig zijn, maar zijn hobbies zijn nu wel funest voor de beeldvorming. De technische staf en directie kunnen het niet aan en hij moet er dagelijks opzitten. En bij blijvend falen moet er ingegrepen worden, en anders hierbij mijn verzoek aan de RvC om dit te doen en dan mag Gerbrands gewoon gaan. Als hij niemand aan zijn verantwoordelijkheden weet te houden dan mag hij deze zelf nemen.
 
Bij Gerbrands maar ook MVB is het altijd "we hebben de steun nodig van de supporters", maar wanneer krijgen de supporters nou wat zij willen. Onze fans zijn een van de best bezoekende fans bij uitwedstrijden. En de fans zijn eigenlijk al te lang stil, want de problemen zijn al vanaf januari.
Wat krijgen we terug? Open trainingen zijn een utopie, er wordt nergens ingegrepen, er is zelfs geen sprake van op z'n minst een bijeenkomst tussen fans en directie/staf. Gerbrands heeft wel lef zeg met zo'n uitspraak..
 
Ik snap dat van dat gesprek tussen fans en directie/staf nooit zo goed. Ik wil als trouwe supporter, zo’n 45 jaar nu, ook wel eens aansluiten dan. Of moet ik al droeftoeterend in het zwart wat staan jengelen om een uitnodiging te krijgen? Omdat ik daar ‘recht op zou hebben’? Ik mag hopen dat je met zo’n bijeenkomst hooguit de voorzitters en nog een persoon van de bestaande supportersverenigingen bedoelt.
 
Ik snap dat van dat gesprek tussen fans en directie/staf nooit zo goed. Ik wil als trouwe supporter, zo’n 45 jaar nu, ook wel eens aansluiten dan. Of moet ik al droeftoeterend in het zwart wat staan jengelen om een uitnodiging te krijgen? Omdat ik daar ‘recht op zou hebben’? Ik mag hopen dat je met zo’n bijeenkomst hooguit de voorzitters en nog een persoon van de bestaande supportersverenigingen bedoelt.
In zo'n geval gaan ze in gesprek met de groep waar de meeste druk vandaan komt. Om de club weer op de rails te krijgen is enigszins rustig vaarwater nodig. Als de groep waar de meeste druk vandaan komt iets kalmeert denken ze waarschijnlijk de grootste kans te maken om het tij te keren
 
Ik snap dat van dat gesprek tussen fans en directie/staf nooit zo goed. Ik wil als trouwe supporter, zo’n 45 jaar nu, ook wel eens aansluiten dan. Of moet ik al droeftoeterend in het zwart wat staan jengelen om een uitnodiging te krijgen? Omdat ik daar ‘recht op zou hebben’? Ik mag hopen dat je met zo’n bijeenkomst hooguit de voorzitters en nog een persoon van de bestaande supportersverenigingen bedoelt.
Tsja, wie er in zo'n bijeenkomst komt, dacht ik niet echt over na. Mijn punt vooral is dat het bestuur van PSV net een moeder is die op d'r telefoon zit met een huilende baby die hongerig is. En om die te kalmeren, maakt ze 5 seconden lang geluiden om de baby af te leiden en te kalmeren. En dan gaat haar aandacht weer naar d'r telefoon.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
36 miljoen laten uitgeven door je TD.
De waarde van je beste spelers zullen alleen maar dalen.
Geen CL=geen aantrekkingskracht en geen goede spelers naar PSV.
Dat betekent dus de CL opnieuw niet halen.
En nog meer achter raken op Ajax.
Dat noemt men bij PSV “ de prijs van het succes” en schrijft daar een boek over.
Het volgende boek zal gaan over de gelijkenissen tussen Feyenoord en PSV.
 
36 miljoen laten uitgeven door je TD.
De waarde van je beste spelers zullen alleen maar dalen.
Geen CL=geen aantrekkingskracht en geen goede spelers naar PSV.
Dat betekent dus de CL opnieuw niet halen.
En nog meer achter raken op Ajax.
Dat noemt men bij PSV “ de prijs van het succes” en schrijft daar een boek over.
Het volgende boek zal gaan over de gelijkenissen tussen Feyenoord en PSV.

Dat ie maar een end opflikkert. Zit toch totaal geen topclubinstelling in die man. Hij kan wel allerlei excuses maken voor de timing van het uitbrengen van zijn boekjes, maar je moet toch wel echt achterlijk zijn als je op zo'n moment in het seizoen, waarin de club daarvoor geen kampioen is geworden, en op dat moment ook op geen enkele manier de indruk wekt in zelfs de komende tien jaar nog ooit aanspraak te maken op een landstitel, een boek uit te brengen over succes. Dan snap je het gewoon echt niet. Kan me ook niet voorstellen dat iemand zijn boeken wil lezen; ik bedoel zijn club bewijst het tegendeel van zijn verhaal, er is immers geen succes.
 
Toon eens leiderschap.
Ja, TOON, toon eens leiderschap door morgenochtend Mark te ontslaan en nog voor het weekend ook JDJ te ontslaan...2 strontvliegen binnen een week. Als interim-coach en TD Guus Hiddink met als rechterhand Ruud Gullit en dan in de loop van de 2e helft van het seizoen op zoek gaan naar een nieuwe coach en een nieuwe TD....!!
 
Ben bang dat ze tot de winterstop gaan wachten, wat mij betreft lees ik morgen dat Mark en John weg zijn.
 
‘We leven van week naar week, ik kan nu niet verder kijken’

link

PSV heeft maar één van zijn laatste negen duels gewonnen. Waarom zit de trainer er nog?
Toon Gerbrands: ,,Omdat PSV een directie heeft die alleen beslissingen neemt die in het belang zijn van de club. Dat belang overstijgt mij, dat overstijgt John de Jong, Mark van Bommel, wie dan ook.

Als wij denken dat welke maatregel dan ook zorgt dat het huidige tij keert, dan nemen we die. Of het nou in de spelersgroep is, of de hoofdcoach betreft of de directie, dat maakt niet uit. Op dit moment is het zo dat we met de huidige trainer en de huidige staf op weg gaan naar de volgende wedstrijd. Punt.’’

:unsure: Ja, maar we moeten meer halen dan een punt. :oops: :sad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan