Algemeen Directeur

Ga er maar eens lekker voor zitten dan.



En de huizen die in de jaren 50 in Groningen zijn gebouwd scheuren in 3 stukken uiteen. De parkeergarage die er bij Eindhoven Airport zou komen stortte al in voor hij af was.
Geeft niks, kun je verzekeren. Zo ook de 200 botten van een voetballer, ook als ze niet uit Mexico of Argentinië komen. Zoals in het jaarverslag te lezen is:

In een aantal gevallen zijn voor onvoorziene waardeverminderingen uit hoofde van permanente arbeidsongeschiktheid verzekeringspolissen afgesloten.



De aankoop van Romero moet zich terugverdienen op het veld, en bij verkoop van Romero. Lozano heeft daar geen hout mee te maken.



Zo gek is het niet om te verwachten dat er tegenover het vertrek van De Jong, Zoet, Arias, waarschijnlijk Pereiro en mogelijk Isimat en Locadia meer dan 5 miljoen aan inkomsten staat. Dan is zelfs de financiering geen enkel probleem, als dat überhaupt al een probleem geweest zou zijn. Op basis van de angst dat die allemaal hun benen zullen breken valt geen beleid te voeren.



Bij bitcoins is de vraag "wat ga je ermee doen, dat je niet met de euro's op je bankrekening kunt doen"? Dat is een vraag die men enkel kan beantwoorden met "hopen dat een ander er meer voor betaalt dan ik heb gedaan" en dat is inderdaad speculeren.

Bij Romero is dat niet de vraag. Hij gaat spelen als spits. Euro's op de rekening kunnen geen doelpunten maken. Romero wel. En hij wordt gehaald ter vervanging van een spits die voor 99.9% zeker in de zomer vertrekt. Hij krijgt een contract van 5 jaar en de deal is een half jaar van tevoren rond. Genoeg langetermijnbeleid wat mij betreft.

Na de allereerste zin al bijna afgehaakt: ‘lekker zitten’ is me te pedant.

Definitief afgehaakt na vergezochte Groningen en Eindhoven-verhaal. Haal de bankencrisis/kredietcrisis erbij wat daling/derving betreft; is meer terzake doende.

De rest niet meer gelezen.

Ik vind het gewoon raar dat je 10mln gaat uitgeven, terwijl je weet dat je de begroting van dit jaar niet (helemaal) op orde gaat krijgen.
Ik vind dat gewoon speculeren.

Ondertussen blijven wel (legio) zaken liggen die op korte termijn eerder prioriteit nr 1 zijn, bv alles in het werk stellen om kampioen te worden.
 
Laatst bewerkt:
[h=1]Toon Gerbrands blijft rustig in gekke maand: 'Duiken niet snel in extremen'[/h] http://www.omroepbrabant.nl/?news/2...gekke+maand+Duiken+niet+snel+in+extremen.aspx

Ook technisch directeur Marcel Brands wordt in verband gebracht met een vertrek, hij staat in de belangstelling van Chelsea. Gerbrands ziet hem deze maand niet vertrekken, zegt hij in Brabants Bont. "Ik heb vijf jaar met hem bij AZ gewerkt en nu bij PSV. Als er iets speelt, dan ben ik die eerste die hij belt. Dat verhaal klopt dus niet."

Trainer Phillip Cocu heeft nog een contract van anderhalf jaar in Eindhoven. Een vertrek aan het einde van het seizoen is niet aan de orde. "Dat is ook zo’n wonderlijk verhaal. Volgens mij gaat het goed. Het is een bericht dat vaker in de mediawereld komt."

"Als ik ergens voor kies, doe ik dat onvoorwaardelijk. Als je nu nadenkt over een andere baan, ben je mentaal afscheid aan het nemen." "Andere clubs hebben gebeld, ik ben door NOC*NSF gevraagd chef de mission te worden en de KNVB heeft gebeld. Maar dat is snel klaar, ik zeg nee."

:shifty:
 
Na de allereerste zin al bijna afgehaakt: ‘lekker zitten’ is me te pedant.

Die interpretatie laat ik aan jou. Ik vind het zelf nogal pedant om als eerste reactie op een bericht te beginnen over de lengte, in plaats van over de inhoud.

Definitief afgehaakt na vergezochte Groningen en Eindhoven-verhaal.

Wie begon er over huizen uit de 17e eeuw die er nog steeds stonden?

Haal de bankencrisis/kredietcrisis erbij wat daling/derving betreft; is meer terzake doende.

Had ook gekund, doet er allemaal niet zo toe. Feit is dat huizen hun waarde kunnen verliezen en spelers ook. Feit is dat dat in beide gevallen kan gebeuren door zaken waar je zelf geen invloed op hebt, en feit is dat je je tegen beide zaken kunt verzekeren, en dat dat in ieder geval in het geval van PSV gebeurd is.

De rest niet meer gelezen.[/quote]

Jammer. Ben je alleen geïnteresseerd om dingen te lezen waar je het mee eens bent?

Ik vind het gewoon raar dat je 10mln gaat uitgeven, terwijl je weet dat je de begroting van dit jaar niet (helemaal) op orde gaat krijgen.
Ik vind dat gewoon speculeren.

Als in februari je koelkast kapot gaat, weerhoudt je dat er dan ook van om vakantieplannen voor de zomervakantie te maken?

Ondertussen blijven wel (legio) zaken liggen die op korte termijn eerder prioriteit nr 1 zijn, bv alles in het werk stellen om kampioen te worden.

Er zijn clubs, daar staat het al in De Telegraaf als de TD over een speler heeft gedroomd. Bij PSV gebeurt het regelmatig dat er een speler wordt gepresenteerd terwijl niemand doorhad dat er onderhandelingen waren en zelfs al een keuring was geweest. Met die ervaring in het achterhoofd maak ik me nog niet zo druk dat we nog niets hebben gehoord over een linksback. Niets gehoord betekent niet dat er niets speelt.
 
Die interpretatie laat ik aan jou. Ik vind het zelf nogal pedant om als eerste reactie op een bericht te beginnen over de lengte, in plaats van over de inhoud.



Wie begon er over huizen uit de 17e eeuw die er nog steeds stonden?



Had ook gekund, doet er allemaal niet zo toe. Feit is dat huizen hun waarde kunnen verliezen en spelers ook. Feit is dat dat in beide gevallen kan gebeuren door zaken waar je zelf geen invloed op hebt, en feit is dat je je tegen beide zaken kunt verzekeren, en dat dat in ieder geval in het geval van PSV gebeurd is.

De rest niet meer gelezen.

Jammer. Ben je alleen geïnteresseerd om dingen te lezen waar je het mee eens bent?



Als in februari je koelkast kapot gaat, weerhoudt je dat er dan ook van om vakantieplannen voor de zomervakantie te maken?



Er zijn clubs, daar staat het al in De Telegraaf als de TD over een speler heeft gedroomd. Bij PSV gebeurt het regelmatig dat er een speler wordt gepresenteerd terwijl niemand doorhad dat er onderhandelingen waren en zelfs al een keuring was geweest. Met die ervaring in het achterhoofd maak ik me nog niet zo druk dat we nog niets hebben gehoord over een linksback. Niets gehoord betekent niet dat er niets speelt.
[/QUOTE]

Wat betreft dat laatste: voor de linksback positie hoorden en horen we al een jaar lang dat het de prioriteit is.... En het vertrek van Moreno were schaamteloos opgevuld met Isimat-Schwaab. En daarnaast een verkeerde aankoop gedaan van 6 miljoen die vlees is noch vis. 6 miljoen voor Lukassen terwijl er blijkbaar spelers uit Colombia of Argentinië te halen zijn voor 4 miljoen....
Edit: mods, ik weet niet wat er fout is gegaan bij het quoten. Excuses.
 
Laatst bewerkt:
Gerbrands: "Een half jaar geleden moest Cocu volgens iedereen weg, leek het nergens op. Nu staan we bovenaan en klopt alles weer."

We staan ondanks Cocu en dankzij falende concurrentie bovenaan, Toon. Het lijkt nog steeds nergens op!
 
Gerbrands: "Een half jaar geleden moest Cocu volgens iedereen weg, leek het nergens op. Nu staan we bovenaan en klopt alles weer."

We staan ondanks Cocu en dankzij falende concurrentie bovenaan, Toon. Het lijkt nog steeds nergens op!

Met slechts 8 verliespunten sta je 9 vd 10 keer bovenaan in de winterstop, wat dat betreft ligt ht meer aan ons geluk dan aan de falende concurrentie...

blijft staan dat ik na dit seizoen liever een nieuwe coach. Eentje die niet laf verdedigd. Maar hopelijk ook een die fatsoenlijk materiaal voor de verdediging krijgt.
 
Met slechts 8 verliespunten sta je 9 vd 10 keer bovenaan in de winterstop, wat dat betreft ligt ht meer aan ons geluk dan aan de falende concurrentie...

blijft staan dat ik na dit seizoen liever een nieuwe coach. Eentje die niet laf verdedigd. Maar hopelijk ook een die fatsoenlijk materiaal voor de verdediging krijgt.

Dat de concurrentie faalt is ook een vorm van geluk natuurlijk, maar ik ben het met je eens. De factor geluk is bepalender geweest.
 
Topklimaat... In zijn boek was hij de TD en scouting vergeten.
 
Topklimaat... In zijn boek was hij de TD en scouting vergeten.

En opleiding. Vanaf het moment dat Willems in de basis speelde leek het erop dat hij snel naar een betere club zou gaan. Vanaf dat moment (2011/2012) had men een doelgericht een linksback kunnen opleiden. Te meer omdat die blijkbaar wereldwijd niet te vinden zijn. Als er toe een aantal talentvolle 12-jarigen op getraind zouden worden, was er dan niet een grotere kans geweest dat we überhaupt een linksback hadden gehad?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En opleiding. Vanaf het moment dat Willems in de basis speelde leek het erop dat hij snel naar een betere club zou gaan. Vanaf dat moment (2011/2012) had men een doelgericht een linksback kunnen opleiden. Te meer omdat die blijkbaar wereldwijd niet te vinden zijn. Als er toe een aantal talentvolle 12-jarigen op getraind zouden worden, was er dan niet een grotere kans geweest dat we überhaupt een linksback hadden gehad?

Mee huilen met de wolven in het bos. Je moet bij die club in Amsterdam gaan werken daar denken ze zo ook. Alsof je 12 jarigen kunt gaan opleiden voor PSV1, waar de meerderheid hier van oordeel is dat Zinchenko een absolute misser was terwijl die nu linksback bij City is. Maar ja, achteraf is het altijd makkelijk praten. Daarbij heeft natuurlijk Gerbrands en Brands het gelijk aan hun zijde; kunnen we geen goede en gewilde linksback krijgen dan bewaren we de rust en blijft Brenet linksback. Hiermee worden ze kampioen en hebben ze gelijk.
 
En opleiding. Vanaf het moment dat Willems in de basis speelde leek het erop dat hij snel naar een betere club zou gaan. Vanaf dat moment (2011/2012) had men een doelgericht een linksback kunnen opleiden. Te meer omdat die blijkbaar wereldwijd niet te vinden zijn. Als er toe een aantal talentvolle 12-jarigen op getraind zouden worden, was er dan niet een grotere kans geweest dat we überhaupt een linksback hadden gehad?

Mee huilen met de wolven in het bos. Je moet bij die club in Amsterdam gaan werken daar denken ze zo ook. Alsof je 12 jarigen kunt gaan opleiden voor PSV1, waar de meerderheid hier van oordeel is dat Zinchenko een absolute misser was terwijl die nu linksback bij City is. Maar ja, achteraf is het altijd makkelijk praten. Daarbij heeft natuurlijk Gerbrands en Brands het gelijk aan hun zijde; kunnen we geen goede en gewilde linksback krijgen dan bewaren we de rust en blijft Brenet linksback. Hiermee worden ze kampioen en hebben ze gelijk.
Als je Brenet de laatste weken ziet schutteren, kun je niet anders dan concluderen dat een kampioenschap niet per definitie gelijk staat aan gelijk hebben.
 
Ik ben een fanatiek luisteraar van podcasts - een nuttige tijdsbesteding als je aardig wat kilometers in de auto maakt. Of tijdens het sporten. Eigenlijk de enige Nederlandse podcast waarvan ik meer dan 10 afleveringen heb geluisterd is de Eindbazen Podcast. Hier is Toon Gerbrands twee keer te gast geweest, ben net begonnen aan de tweede aflevering. Wat is die man goed zeg. De hosts van de podcast zijn op zich aardig succesvol, eigen bedrijfjes, succesvolle coachingsprogramma's die ze runnen voor o.a. startups, en ze hebben - terecht, zo merk je meteen in het begin - toch echt het gevoel dat ze bij Toon op het matje moeten komen. Die man zaagt er meteen doorheen, vreselijk scherp op ambitie, het stellen van doelen, reflecteren, bijstellen, enz enz. De gedachte die in me opkomt is "Keep calm and trust Toon." Misschien eens op een mokje laten zetten.
 
Ik ben een fanatiek luisteraar van podcasts - een nuttige tijdsbesteding als je aardig wat kilometers in de auto maakt. Of tijdens het sporten. Eigenlijk de enige Nederlandse podcast waarvan ik meer dan 10 afleveringen heb geluisterd is de Eindbazen Podcast. Hier is Toon Gerbrands twee keer te gast geweest, ben net begonnen aan de tweede aflevering. Wat is die man goed zeg. De hosts van de podcast zijn op zich aardig succesvol, eigen bedrijfjes, succesvolle coachingsprogramma's die ze runnen voor o.a. startups, en ze hebben - terecht, zo merk je meteen in het begin - toch echt het gevoel dat ze bij Toon op het matje moeten komen. Die man zaagt er meteen doorheen, vreselijk scherp op ambitie, het stellen van doelen, reflecteren, bijstellen, enz enz. De gedachte die in me opkomt is "Keep calm and trust Toon." Misschien eens op een mokje laten zetten.


Goeie tip! Ik luister eigenlijk nooit naar podcasts (moet bekennen dat ik, hoewel behoorlijk handig met alles wat internet, computers etc te maken heeft, ik nog nooit ene podcast heb opgezocht. Itunes/Apple Music heeft die functie. Waar kan ik ze nog meer vinden? Spotify?
 
Goeie tip! Ik luister eigenlijk nooit naar podcasts (moet bekennen dat ik, hoewel behoorlijk handig met alles wat internet, computers etc te maken heeft, ik nog nooit ene podcast heb opgezocht. Itunes/Apple Music heeft die functie. Waar kan ik ze nog meer vinden? Spotify?

Volgens mij is iTunes de beste plek voor Apple-gebruikers. Ik gebruik vanuit Android sinds kort de nieuwe Google Podcast app (Google heeft er lang zelf geen gehad), daarvoor Podcast Addict.
 
Goeie tip! Ik luister eigenlijk nooit naar podcasts (moet bekennen dat ik, hoewel behoorlijk handig met alles wat internet, computers etc te maken heeft, ik nog nooit ene podcast heb opgezocht. Itunes/Apple Music heeft die functie. Waar kan ik ze nog meer vinden? Spotify?
Spotify heeft tegenwoordig ook podcasts inderdaad, al weet ik niet of de podcast die Kronos noemde op Spotify beschikbaar is.
De PSV podcast is ook wel leuk om eens te beluisteren en zou als het goed is binnenkort ook op Spotify moeten staan
 
Spotify heeft tegenwoordig ook podcasts inderdaad, al weet ik niet of de podcast die Kronos noemde op Spotify beschikbaar is.
De PSV podcast is ook wel leuk om eens te beluisteren en zou als het goed is binnenkort ook op Spotify moeten staan
Waar kan je die PSV podcast beluisteren en hoe? Ik ken echt geen podcast, primitieveling die ik blijkbaar ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan