Algemeen Directeur

Marcel Brands, je hebt er weer een potje van gemaakt bij PSV....vertrek JDJ, RvN, Ooijer, Rutten ...wanneer maak jij je vertrek bekend? 😡😡😠⚽
 

Jammer dat het Marcel geen bout kon schelen dat Marcel Bout vrij was als hoofdscout. Had een goeie geweest. Indrukwekkende cv en nu hoofdscout Newcastle. Had eerlijk gezegd nooit eerder van hem gehoord.
 

Jammer dat het Marcel geen bout kin schelen dat Marcel Bout vrij was als hoofdscout. Had een goeie geweest. Indrukwekkende cv en nu hoofdscout Newcastle. Had eerlijk gezegd nooit eerder van hem gehoord.
Een scout die hoofdzakelijk bij Man United in dienst was... Tis nou niet dat zij zo'n goede transfers hebben gedaan
 
Een scout die hoofdzakelijk bij Man United in dienst was... Tis nou niet dat zij zo'n goede transfers hebben gedaan
United, Bayern en Oranje. Wel een stuk indrukwekkender dan JVoH die alleen bij psv heeft gewerkt. En nu kun je daar ook Newcastle aan toevoegen die juist bekendstaat om zijn goede scouting de laatste jaren en het daardoor momenteel heel goed doen. Ik zou zijn naam wel noteren voor de toekomst
 
United, Bayern en Oranje. Wel een stuk indrukwekkender dan JVoH die alleen bij psv heeft gewerkt. En nu kun je daar ook Newcastle aan toevoegen die juist bekendstaat om zijn goede scouting de laatste jaren en het daardoor momenteel heel goed doen. Ik zou zijn naam wel noteren voor de toekomst
Bayern is wel goed ja, maar van 2014 tot 2022 bij United? Dat zijn echt niet de hoogtijdagen geweest en is toch een behoorlijk stuk van zijn recente carriere. Of hij de juiste man voor de job is is ook maar moeilijk in te schatten natuurlijk. Hij moet goed in het web passen

Was van mijn kant ook geen vergelijking met Vennegoor, want daar kan ik moeilijk een beeld van krijgen hoe goed hij presteert. Gezien er verhalen rond gingen dat JDJ vooral zaakwaarnemerdealtjes sloot en de scouting negeerde probeer ik mij te weerhouden van het wijzen naar individueën waardoor het kut is geweest afgelopen seizoenen (behalve naar Sjon dan)
 
De podcast 'De beslissers' van een paar week geleden is erg leuk, met Marcel Brands. Duurt wel eventjes (2 uur), maar daardoor hebben ze wel de tijd om rustig over allerlei zaken te spreken. Staat op Youtube, is onder de vlag van FC Afkicken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan