Alex Rodrigo Dias da Costa

Oké Bommel was misschien iets teveel jeugdheld en sentiment waardoor ik bij hem niet geheel objectief ben :p
En pas maar op met wat je zegt, voor je het weet is die vleugelmoer de nieuwe aanwinst van madame tussaud.

Mwah ik vond hem juist erg goed, nooit meer zo als voorheen natuurlijk, maar scoorde regelmatig hoge cijfers. Ondanks dat ik vond dat het niet het beste systeem voor hem was, de pass en het overzicht waren er nog steeds. Je kan niet verwachten dat zo'n Bommel de meters gaat maken en de problemen achterin even oplost, niet één kon er wat van en de instelling van ons team was al jaren klote.
 
Mwah ik vond hem juist erg goed, nooit meer zo als voorheen natuurlijk, maar scoorde regelmatig hoge cijfers. Ondanks dat ik vond dat het niet het beste systeem voor hem was, de pass en het overzicht waren er nog steeds. Je kan niet verwachten dat zo'n Bommel de meters gaat maken en de problemen achterin even oplost, niet één kon er wat van en de instelling van ons team was al jaren klote.
Men verwachtte wel dat Bommel het motivatieprobleem binnen de selectie aan zou kunnen pakken. We verwachtten ook dat hij de verdediging zou ontlasten.
Het eerste lukte niet, omdat de nieuwe generatie schijt heeft aan alles en iedereen. Dat kun je PSV niet kwalijk nemen, inderdaad.
En het tweede lukte niet omdat hij zelf gewoon tekort kwam. En dát kun je PSV wel kwalijk nemen, want we wisten op voorhand al dat Bommel twee jaar te laat was met zijn terugkeer en dat alleen op emotionele gronden besloten is hem weer een contract aan te bieden.
Maar ik vind wel, dat áls je iemand een contract aanbiedt, voor een bepaalde functie / positie, dat je dan wel kan, nee moet(!), verwachten dat hij de meters kan maken, die daarbij horen.
 
Laat maar komen, ik ga voortaan als ik een keer naar het stadion ga met een helm op, voor het geval er een kanonskogel de tribune instort :D
 
Gomes is alleen leuk als je 'm opgezet in het museum kunt plaatsen.


Als Park, oké. Als Bommel, nee bedankt.

Bommel is echt ondergewaardeerd na zijn terugkomst vind ik.

Wellicht door (te) hoge verwachtingen?

Ik vond hem in de eredivisie nog echt wel van meerwaarde.
 
Bommel is echt ondergewaardeerd na zijn terugkomst vind ik.

Wellicht door (te) hoge verwachtingen?

Ik vond hem in de eredivisie nog echt wel van meerwaarde.

Vaak de beste van het veld, ondanks de "kaltstellung" door het Nederlandse arbitercorps. En als een talent een mindere wedstrijd speelt is dat normaal, als een teruggekeerde routinier een keer een mindere wedstrijd speelt, had hij niet terug moeten komen.
 
Bommel is echt ondergewaardeerd na zijn terugkomst vind ik.

Wellicht door (te) hoge verwachtingen?

Ik vond hem in de eredivisie nog echt wel van meerwaarde.
Dat kan en dat mag jij vinden. Ik deel die mening niet.
Laat duidelijk zijn dat ik de voetballer Van Bommel hoog heb zitten hoor. Geweldige voetballer met een fantastische winnaarsmentaliteit. Maar in mijn optiek kwam hij een jaar, eigenlijk twee, te laat terug.
 
http://www.youtube.com/watch?v=wYBlnHHk9_8

Brands, maak jezelf onsterfelijk en breng de Tank naar huis!!

Natuurlijk is dit zo goed als onmogelijk, maar dat was Guardado ook. CL, basisplaats, alle liefde... Een as met Alex en Guardado... Hou op! :ko:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
http://www.youtube.com/watch?v=wYBlnHHk9_8

Brands, maak jezelf onsterfelijk en breng de Tank naar huis!!

Natuurlijk is dit zo goed als onmogelijk, maar dat was Guardado ook. CL, basisplaats, alle liefde... Een as met Alex en Guardado... Hou op! :ko:


Helemaal mee eens... hij heeft er misschien wel oren naar. Misschien juist met Guardado, 2 ervaren mannen in de as...

Het zou wat zijn... nog maar 32, kan dus nog wel minimal 2 jaar mee.
 
Wow als dit zou lukken zou dat fantastisch zijn. De tank kan meer dan alleen verdedigen. ( daarom snapte ik niet dat feyenoord bijvoorbeeld een matthijssen binnen haalde) De Tank heeft een goed schot, is sterk en heeft inzicht. Dit zijn wat mij betreft redenen genoeg om juist wel deze ervaren man terug te halen. samen met guardado 2 ervaren mannen. Het dan daar wel bij laten en niet met enkel oudere mannen gaan spelen. schaars zou in dit geval van mij mogen vertrekken al die ik zijn meerwaarde als hij fit is ook nog wel.
 
Kansloze verkooppraatjes. Die gaat tot zijn 37ste voor de miljoenen om daarna van zijn pensioentje te genieten op de stranden van Rio. Neemt niet weg dat het een living legend is voor PSV begrippen.
 
Ik geloof niet dat Alex echt ooit nog komt. Al die sentimenten zijn goed bedoeld, maar zit lex echt te wachten op het spelen met 20 jarige ondermaatse talenten?
 
En belangrijker nog: kan hij er nog wat van?

Wat is verdedigend gezien (centraal dan) de top in NL? Rekik, Bruma, Van Beek, Veltman, Bottheghin en Kashia? En zet dan eens Alex ernaast. Misschien heeft hij geen onbetwiste basisplek gehad bij de absolute top, maar dat niveau kan hij wel aan.

Kansloze verkooppraatjes. Die gaat tot zijn 37ste voor de miljoenen om daarna van zijn pensioentje te genieten op de stranden van Rio. Neemt niet weg dat het een living legend is voor PSV begrippen.

Waarom zou hij niet nog een jaartje of 2 voor een titel willen spelen?
Financieel gezien is PSV natuurlijk geen toegevoegde waarde, maar niet elke speler laat zich sec door geld leiden. Alex heeft een lekker gevoel bij de club, wie weet...
 
Het zou wel heel mooi zijn om Alex weer in een PSV shirt te zien spelen. Wat heb ik als kind toch van die geweldenaar in de verdediging genoten, maar of het haalbaar is dat is natuurlijk een ander verhaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan