Alassane Pléa (A)

Luuk de Jong terughalen voor 1 seizoen als spits en daarna een technische functie geven bij PSV.
Als we echt zo krap zitten met salarissen, begrotingen en kruideniers gedoe haal dan goede defensieve mensen.
Til kan in de spits, ik zou Van Bommel er willen zien maar misschien kan zelfs Mijnans, Perisic of een andere speler daar als derde nood optie spelen.

• Leuk
Reactions: IPF
Ze worden gewoon doorbetaald hoor. Ze mogen de club ook helpen door te vertrekken en dat doen ze niet. Obispo kon weg maar zal veel geld hebben. Zijn goed recht maar ik ben fan van PSV en deze spelers maken van de club een EL ploeg dus ja zelfs een blessure die gewoon weer heel netjes hersteld.
Nogmaals dit is platvloers je eigen spelers of zelfs die van een andere ploeg een kwetsuur toewensen .............zegt veel over ........... :boos: :boos: :boos:

Als we echt zo krap zitten met salarissen, begrotingen en kruideniers gedoe haal dan goede defensieve mensen.
Til kan in de spits, ik zou Van Bommel er willen zien maar misschien kan zelfs Mijnans, Perisic of een andere speler daar als derde nood optie spelen.

Eens vwb prioriteit geven aan de verdediging.

Van Bommel is geen spits: mist daar de fysiek en techniek voor. Is daarnaast vooralsnog erg blessuregevoelig en lijkt daarom meer een speler voor ‘erbij’ dan een speler waarop je kunt bouwen.

Terug
Bovenaan Onderaan