Alassane Pléa (A)

Wat is er met Fernandez?
Peter Bosz: 'Noah is niet zwaar geblesseerd, maar iemand is op hem gevallen. Hij heeft vandaag meegetraind, maar we hebben hem uit de duels gelaten omdat dat nog wat te pijnlijk zou zijn. Morgen zit hij niet bij de selectie, want dan moet je duels kunnen spelen. Ik verwacht niet dat hij heel lang weg zal zijn.'

Peter Bosz: 'Noah is niet zwaar geblesseerd, maar iemand is op hem gevallen. Hij heeft vandaag meegetraind, maar we hebben hem uit de duels gelaten omdat dat nog wat te pijnlijk zou zijn. Morgen zit hij niet bij de selectie, want dan moet je duels kunnen spelen. Ik verwacht niet dat hij heel lang weg zal zijn.'
Wanneer er ieder keer een tienermeisje verliefd wordt betekend dat hij niet speelt wordt het een lastig seizoen.

Jammer

Ik vond m bijzonder voorzichtig bewegen in de minuten die hij maakte tegen Fortuna. … kan niet goed inschatten of dat anders wad dan ‘normaal’, want daarvoor heb ik hem te weinig zien spelen.

Laatst bewerkt:
De nieuwe Haller.
We hoeven voor voorbeelden helaas niet buiten onze club te kijken. Je kunt hem de nieuwe Maxi noemen. De nieuwe Fofana. De nieuwe Van Bommel. De nieuwe Schouten. De nieuwe Dest. Zoals Peter R zegt: als het vier keer gebeurt, wordt het wel heel verdacht. En dat ondanks alle gesponsorde vernuftige medische apparatuur van Philips. Of misschien wel dankzij...kan hier een detective naar kijken?

Minimaal anderhalve maand, met wedstrijdritme erbij, wordt dat dus twee en een halve maand, kortom op z'n vroegst medio oktober weer terug...en je zal zien dat hij dan weer iets oploopt en dan pas na de winterstop weer mee kan doen. Pfff...gewoon verkopen in de winterstop.

Dat krijg je als je jezelf passagier maakt. Plea was/is sowieso afwachten of die nog ooit kan voetballen op niveau.

Dat lijkt wel snor te zitten. Viel ook aardig in tegen Fortuna. Maar klote blijft het.
Sowieso gaat dit seizoen vrij vervelend van start.

Ik hoop toch op iemand anders als ze voor een Plea vervanger gaan.
Over 2 maanden weer fit. Zal niemand halen. Halen ze wel iemand dan is Plea over 2 maanden niet fit of ze vertrouwen er gewoon niet meer op. Dan is hij al afgeschreven. Stiekem hopen dat Flamingo of Obispo geblesseerd raakt, of beiden, want dan kan er blijkbaar wel iets.

Ruim 2 maanden weer fit. Zal niemand halen. Halen ze wel iemand dan is Plea over 2 maanden niet fit of ze vertrouwen er gewoon niet meer op. Dan is hij al afgeschreven. Stiekem hoopt dat Flamingo of Obispo geblesseerd raakt, van beiden wil dan er wel iets effectiefs zijn.
Laag en platvloers om eigen spelers een kwetsuur toe te wensen.....supporter🥶🥶

Laag en platvloers om eigen spelers een kwetsuur toe te wensen.....supporter🥶🥶
Ze worden gewoon doorbetaald hoor. Ze mogen de club ook helpen door te vertrekken en dat doen ze niet. Obispo kon weg maar wil teveel geld. Zijn goed recht maar ik ben fan van PSV en deze spelers maken van de club een EL ploeg dus ja even een blessure die gewoon weer heel netjes hersteld.

Luuk de Jong terughalen voor 1 seizoen als spits als vervanger van Plea en daarna een technische functie geven bij PSV.

Terug
Bovenaan Onderaan