heb ik veel meer sympathie voor PSV dan voor Feyenoord, hoor. Dat mag ook geen verrassing heten, aangezien ik hier al jaren actief ben en niet op FR12 zit. Ik denk dat mijn mede-Ajacieden hier daar net zo in staan.
ik denk dat als je rondvraagt onder psv supporters zal de sympathie ook bij ajax liggen en minder bij Feyenoord. Ik kan sowieso geen warme gevoelens bij fn hebben. Voor de rest kan ik voor alle andere clubs best sympathie opbrengen. Maar fn is vooral door de incidenten met supporters en het feit dat de club daar niets aan doet een no go..
 
Dan zou ik je willen uitnodigen sommige posts van mij terug te lezen. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik PSV de titel meer gun dan Feyenoord. Zo'n beetje elk seizoen, behalve toen jullie dat team met Toivonen hadden. Beetje hetzelfde gevoel zullen veel PSV'ers hebben gehad met de Latino's en Tadic bij ons.

Maar in de kern heb ik veel meer sympathie voor PSV dan voor Feyenoord, hoor. Dat mag ook geen verrassing heten, aangezien ik hier al jaren actief ben en niet op FR12 zit. Ik denk dat mijn mede-Ajacieden hier daar net zo in staan. Als je zo lang rondwaart op het forum van de concurrent bouw je toch enige sympathie voor die concurrerende club op. Alleen een beetje jammer dat dat vaak eenrichtingsverkeer lijkt, maar dat doen we onszelf vooral aan :maniac:
Dan heb ik hier en daar wat van je gemist. Mea maxima culpa.
Benieuwd toch wie van ons twee er aan het eind van dit seizoen met de schaal van door gaat.
De huidige nummer 1 heeft onze gunfactor in elk geval dus niet.:grin:
 
Dan zou ik je willen uitnodigen sommige posts van mij terug te lezen. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik PSV de titel meer gun dan Feyenoord. Zo'n beetje elk seizoen, behalve toen jullie dat team met Toivonen hadden. Beetje hetzelfde gevoel zullen veel PSV'ers hebben gehad met de Latino's en Tadic bij ons.

Maar in de kern heb ik veel meer sympathie voor PSV dan voor Feyenoord, hoor. Dat mag ook geen verrassing heten, aangezien ik hier al jaren actief ben en niet op FR12 zit. Ik denk dat mijn mede-Ajacieden hier daar net zo in staan. Als je zo lang rondwaart op het forum van de concurrent bouw je toch enige sympathie voor die concurrerende club op. Alleen een beetje jammer dat dat vaak eenrichtingsverkeer lijkt, maar dat doen we onszelf vooral aan :maniac:

Nou geef mij maar liever feyenooit dan ajakes,

Het is en blifjt een arrogante **** club die denkt dat ze de beste zijn en dit keer op keer uitstralen. Met uitspraken als "ja daar had ajax wel van gewonnen als psv is verliest in europa".

Doen uit de hoogte dat ze meer manieren hebben dan Feyenoord en geen hooligans zijn.
Maar keer op keer tonen ze dat ze ook domme hooligans hebben.

Maar waar ik me het meest aan erger is dat slachtoffer rol tegenover het woord " jood". Jezelf jood noemen terwijl je er geen bent en er liedjes over maakt
is even antisemitisch als die anti joden liederen.

Jezelf jood noemen en dan verontwaardigd zijn als iemand zint al wie niet springt is een jood. Maar wel zelf zingen wij zijn super joden.
 
Laatst bewerkt:
Maar waar ik me het meest aan erger is dat slachtoffer rol tegenover het woord " jood". Jezelf jood noemen terwijl je er geen bent en er liedjes over maakt
is even antisemitisch als die anti joden liederen.

Jezelf jood noemen en dan verontwaardigd zijn als iemand zint al wie niet springt is een jood. Maar wel zelf zingen wij zijn super joden.
Volgens mij ging de verontwaardigheid meer uit naar "alle joden aan het gas". Klinkt toch net wat anders
 
Had die burgemeester van Amsterdam ons niet geweigerd omdat we zongen ' al wie niet springt is een jood"
Als je ooit naar Ajax uit bent geweest zul je weten dat dat echt niet het enige is wat er wordt gezongen. Dat gaat echt helemaal nergens over en terecht dat er wordt ingegrepen.

Andersom zou ik "Wie niet springt is een boer" ook anders vinden dan "alle boeren moeten dood"
 
Nou geef mij maar liever feyenooit dan ajakes,
Mooi dat je daar eerlijk over bent. Je zult zeker niet de enige zijn.
Het is en blifjt een arrogante **** club die denkt dat ze de beste zijn en dit keer op keer uitstralen. Met uitspraken als "ja daar had ajax wel van gewonnen als psv is verliest in europa".
Wie heeft die uitspraken precies gedaan dan? De directie van Ajax? Trainers? Spelers? Ik hoop niet dat je een paar Facebook/Twitter-idioten als voorbeeld neemt en die op een hoop gooit onder de noemer "de Ajax-supporter".
Doen uit de hoogte dat ze meer manieren hebben dan Feyenoord en geen hooligans zijn.
Zelfde vraag als hierboven.
Maar keer op keer tonen ze dat ze ook domme hooligans hebben.
Uiteraard. Elke club heeft hooligans en randdebielen als supporters en natuurlijk vormt Ajax daar geen uitzondering op. Lijkt me nogal wiedes.
Maar waar ik me het meest aan erger is dat slachtoffer rol tegenover het woord " jood". Jezelf jood noemen terwijl je er geen bent en er liedjes over maakt
is even antisemitisch als die anti joden liederen.
En ook hier: wie kruipt in die slachtofferrol? Je haalt nu zaken door elkaar. Organisaties zoals CIDI (kots) kruipen in de rol waar jij op doelt, maar verder volgens mij niemand. Overigens wel eens dat het een belachelijke geuzennaam is waar ik niets mee heb.

Kira - excuus dat ik jouw zeer gewaardeerde reactie-ontleding-methode even heb gejat hier, maar zie het als een compliment; hij is erg nuttig:drool:
 
Uiteraard. Elke club heeft hooligans en randdebielen als supporters en natuurlijk vormt Ajax daar geen uitzondering op. Lijkt me nogal wiedes.

:drool:
Eens met je opmerking dat je bij elke club hooligans vindt.

Het trieste is dat er in dit land ,waar controle en handhaving vieze woordjes zijn geworden,niet tegen de weinige aggressieve individuen hard wordt opgetreden, die het voor grote groepen goedwillenden verpesten.
Burgemeesters willen nu uit-publiek gaan verbieden om de politie te sparen.
Begrijpelijk van hun positie uit bezien, maar ook tegelijkertijd dwaas en polariserend.
Het absolute bewijs dat dit land gek aan het worden is;

Straf niet de paar echte daders, maar leuter wat slap in de TK iedere keer opnieuw en durf niet op te treden.
Verzin maar wat maatregelen die niet helpen maar wel velen duperen en slaap weer verder tot het volgende incident.
Waarbij brave agenten en hulpverleners worden bekogeld en de daders vrijuit naar huis gaan of na een "goed gesprek":ROFL: de volgende dag weer worden vrijgelaten.
Ene burgermeester van Amsterdam is er ook goed in. :sick: en over homo's mag je wel alles zingen van haar...
Helaas ook zo'n voorbeeld van iemand die niet helemaal door heeft wat de juiste oplossing zou moeten zijn.
En ja, meten met twee maten gebeurt wel vaker in die contreien, toch?;)
 
Nou geef mij maar liever feyenooit dan ajakes,

Het is en blifjt een arrogante **** club die denkt dat ze de beste zijn en dit keer op keer uitstralen. Met uitspraken als "ja daar had ajax wel van gewonnen als psv is verliest in europa".
Ach, zo was ook de tendens toen psv hun succesperiode had onder Cocu. Het is normaal om concurrenten de maat te nemen
 
Ajax is een :SC: en ik kan nooit voor Ajax zijn. Dat lukt me gewoon niet. Maar ik heb liever dat PSV achter Ajax staat dan achter Feyenoord.

Dat gezegd gevende, denk ik dat we als PSVers meer aan Feyenoordwinst hebben dan aan Ajaxwinst. Eerste worden is lastig, tweede zit er dan nog wel in.
 
Ajax is een :SC: en ik kan nooit voor Ajax zijn. Dat lukt me gewoon niet. Maar ik heb liever dat PSV achter Ajax staat dan achter Feyenoord.

Dat gezegd gevende, denk ik dat we als PSVers meer aan Feyenoordwinst hebben dan aan Ajaxwinst. Eerste worden is lastig, tweede zit er dan nog wel in.
Volgens mij is een gelijkspel in wat de media nu al klassieker van de eeuw noemen - weet de mafkees die dit verzon niet dat er nog zo'n 77 jaar bij komen? - ook best gunstig.
Wij winnen in Arnhem, en tegen Ajax en AZ - dat vandaag niet wint in Twente - en omdat Feijenoord te druk bezig is in de EL verspelen zij nog minstens 4 punten.

Als ik goed gerekend heb is PSV dan na zijn imposante slotserie zeges kampioen en moeten Ajax , AZ en Feijenoord maar uitvechten wie er tweede wordt en gaat sneuvelen in de voorronde CL.
Forza PSV.
 
Volgens mij is een gelijkspel in wat de media nu al klassieker van de eeuw noemen - weet de mafkees die dit verzon niet dat er nog zo'n 77 jaar bij komen? - ook best gunstig.
Wij winnen in Arnhem, en tegen Ajax en AZ - dat vandaag niet wint in Twente - en omdat Feijenoord te druk bezig is in de EL verspelen zij nog minstens 4 punten.

Als ik goed gerekend heb is PSV dan na zijn imposante slotserie zeges kampioen en moeten Ajax , AZ en Feijenoord maar uitvechten wie er tweede wordt en gaat sneuvelen in de voorronde CL.
Forza PSV.
Jouw verhaal zou helemaal kloppen als PSV enige stabiliteit laat zien. Helaas is dat niet zo dit seizoen. Ik zie Feijenoord winnen vandaag want die zitten helemaal in de flow. PSV gaat (helaas) nog wel punten verspelen de komende tijd. Dat kan zowel tegen de grote als de kleine tegenstanders zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan