Geef Johnny lekker de kans. Grotere shitshow dan onder Alfred kan het niet worden, hij kent de club inclusief de talenten als geen ander en hij heeft het prima gedaan in Jong. Allemaal verre van een garantie dat hij de perfecte trainer voor het eerste is, maar ik heb ons sinds Ten Hag voor het eerst weer pressing zien spelen. Wel iets te veel op de Bosz manier (kamikaze), maar alles beter dan dat verschrikkelijk laffe voetbal van Alfredo. Voor het eerst een logische opstelling en logische wissels gezien. Zijn interviews waren ook een verademing. Zegt precies de dingen die een trainer van Ajax hoort te zeggen. Uitgaan van eigen kracht, aanvallend voetbal willen spelen en wat slecht is gewoon benoemen.

Het wordt hoe dan ook een enorm riskant project met Johnny. Mocht het allemaal toch te vroeg blijken voor hem - die kans acht ik (een stuk) groter dan het omgekeerde - dan hoop ik dat ze hem niet zomaar afserveren en wel een mooi traject laten continueren als assistent oid.
 
Geef Johnny lekker de kans. Grotere shitshow dan onder Alfred kan het niet worden, hij kent de club inclusief de talenten als geen ander en hij heeft het prima gedaan in Jong. Allemaal verre van een garantie dat hij de perfecte trainer voor het eerste is, maar ik heb ons sinds Ten Hag voor het eerst weer pressing zien spelen. Wel iets te veel op de Bosz manier (kamikaze), maar alles beter dan dat verschrikkelijk laffe voetbal van Alfredo. Voor het eerst een logische opstelling en logische wissels gezien. Zijn interviews waren ook een verademing. Zegt precies de dingen die een trainer van Ajax hoort te zeggen. Uitgaan van eigen kracht, aanvallend voetbal willen spelen en wat slecht is gewoon benoemen.

Het wordt hoe dan ook een enorm riskant project met Johnny. Mocht het allemaal toch te vroeg blijken voor hem - die kans acht ik (een stuk) groter dan het omgekeerde - dan hoop ik dat ze hem niet zomaar afserveren en wel een mooi traject laten continueren als assistent oid.
Logische opstelling, behalve dat ik Kudus echt geen spits of buitenspeler vind, maar echt een middenvelder. Laat Taylor maar banken want die gaat niet zo lekker de laatste tijd. En Conceição zou bij mij altijd spelen. Daar gaat zoveel dreiging van uit en hoe vaker hij speelt, hoe beter en minder druistig hij gaat worden. Zeker tegen dit soort compacte tegenstanders heb je een speler zoals hij gewoon nodig.
 
Logische opstelling, behalve dat ik Kudus echt geen spits of buitenspeler vind, maar echt een middenvelder. Laat Taylor maar banken want die gaat niet zo lekker de laatste tijd. En Conceição zou bij mij altijd spelen. Daar gaat zoveel dreiging van uit en hoe vaker hij speelt, hoe beter en minder druistig hij gaat worden. Zeker tegen dit soort compacte tegenstanders heb je een speler zoals hij gewoon nodig.
Eens, maar (i) hij gebruikte Kudus als hangende rechtsbuiten in een vrije rol, waar hij wel prima uit de verf komt imo; en (ii) wat me vooral goed deed was het feit dat hij idd Conceicao liet invallen voor Klaassen, waarbij Kudus naar 10 verhuisde. Denk kwestie van tijd voordat Johnny Klaassen gaat laten banken. Hoog tijd ook. Overigens ook positief dat hij Regeer direct liet warmlopen toen Rensch geblesseerd uit leek te vallen. Sanchez is onder Heitinga wel klaar denk ik, en terecht. Wat een miskoop en wat een schande dat Schreuder talenten uit de eigen jeugd liet hangen voor dit soort middelmaat.
 
Lees overigens dat Schreuder veel problemen heeft gehad met de instelling van Brobby en Wijndal op de training. Beide wilden niet echt hard trainen. Wijndal schijnt te beteren maar Brobby heeft ook al bij Heitinga verpest na twee dagen al. Onbegrijpelijk.
 
Lees overigens dat Schreuder veel problemen heeft gehad met de instelling van Brobby en Wijndal op de training. Beide wilden niet echt hard trainen. Wijndal schijnt te beteren maar Brobby heeft ook al bij Heitinga verpest na twee dagen al. Onbegrijpelijk.
Wordt hij voor Ajax net zo‘n probleem als z‘n broer „de man wiens naam niet genoemd mag worden“ voor PSV?
 
Lees overigens dat Schreuder veel problemen heeft gehad met de instelling van Brobby en Wijndal op de training. Beide wilden niet echt hard trainen. Wijndal schijnt te beteren maar Brobby heeft ook al bij Heitinga verpest na twee dagen al. Onbegrijpelijk.
Typisch. Je hoeft maar één interview met hem gezien te hebben om te weten dat het een slapzak en een 'gangstaaaaaa' is. Blij dat hij bij die club speelt.

En Owen Wijndal hoeft niet goed te trainen, die is van zichzelf al zooo goed....:lmao:
 
Lodewegs wellicht naar Ajax. Wel ervaring maar is blijven hangen in het verleden maar dat is ons Fredje ook.
Dwight Lodeweges? Dat kan toch nooit?

Ah, als assistant voor Heitinga lees ik, niet als hoofdtrainer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Dwight Lodeweges? Dat kan toch nooit?

Ah, als assistant voor Heitinga lees ik, niet als hoofdtrainer.
Door John Heitinga aangedragen.
Bij Ajax zijn ze ook volledig de weg kwijt. De trainer van Jong Ajax die na 1 wedstrijd Ajax 1 gecoacht te hebben draagt een nieuwe assistent aan. :maniac:
Alle trainers die Ajax benaderd heeft om hoofdtrainer/coach van Ajax te worden hebben bedankt voor de "eer". Blijkbaar is de animo niet groot om in de slagenkuil in de Bijlmermeer te springen. En Steve Erwin is al dood en Freek Vonk kan in het weekend niet. Die heeft een eigen zaterdagavondshow: Beestenboel. :lmao:
 
Ik vond persoonlijk Thijs Slegers het beste. Maar hij was ook redelijk nuchter en kon acties van psv relativeren.

Maar gezien hij er niet is als psv watcher meer maar nu bij psv werkt. Volg ik vooral Rik voor mijn psv nieuws en vind dat hij het prima brengt. Ieder zo zijn voorkeur natuurlijk.

Kogeltje rond is wel een irritante knipoog geworden van Rik. 😂
Vergeet ijs en weder dienende niet.
 
Ja ik denk niet echt dat er een ideaal moment is om in te stappen. Denk wel dat als je nu instapt dat het alleen maar beter kan gaan dan onder Schreuder.

Of niet. Maar dan was je sws ook ongeschikt in de zomer.
 
Sneijder heeft het met Vd Sar over Ounahi gehad. Maar Ajax had niet de middelen om hem aan te trekken, dan moesten er eerst spelers vertrekken. Kunnen we het Bayern van Nederland ook een keer in de prullenbak gooien, die bodemloze geld put valt echt wel mee
 
Sneijder heeft het met Vd Sar over Ounahi gehad. Maar Ajax had niet de middelen om hem aan te trekken, dan moesten er eerst spelers vertrekken. Kunnen we het Bayern van Nederland ook een keer in de prullenbak gooien, die bodemloze geld put valt echt wel mee
Who the fuck is Ounahi?
 
Terug
Bovenaan Onderaan