Oke, ik loog. :cry:

Het doet nog steeds zo'n pijn... :cry::cry:
r016KK.gif
 
Dat jullie nou aan teleurstellingen gewend zijn... Wij Ajacieden kennen dit gevoel helemaal niet meer, dus ik ben heel blij dat ik nu weet wat ik met mijn gevoelens aan moet.
Wat zou je zeggen van een jaartje stage op de Sudkurve van Letzigrund in Zurich?
Voor jullie wat verder weg van de Oosttribune bij ons maar zeker zo veilig voor een Ajacied en net zo leerzaam.
 
FeTW3ZDWIAAURBU


Slappe reactie van Timber, die deze persoon dus blockt. Kennelijk kan ie op Twitter wel goed de deur dicht doen..
Ik snap dit dan weer wel van Timber. Die zet een geloofsuiting op twitter waar de draak mee wordt gestoken en hij blocked die persoon. Zou ik waarschijnlijk ook doen als ik gelovig zou zijn.

Andere geloofsgroepen beginnen nav zo’n grap (ik vind ‘m wel leuk) wellicht met vlag- en boekverbrandingen, fatwahs en hebben minimaal het schuim in de mondhoeken staan. Dan valt een block wel mee.
 
Nou nou, doeslief :(

zoals ik zei :

En dat hebben ze allemaal zelf gecreerd door hun arrogant gedrag en onsportieve spelers

Vroeger supporterde ik voor ajax in europa en vond ik het ook nog leuk om te kijken maar hoe ze zich de laatste tijd de supporters en zelf de club zo arrogant gedragen mogen ze van mij alle matchen met 1-6 verliezen.
Ook die onsportieve spelers zoals anthony tadic tja helpt ook niet met het imago.
 
[..] hoe ze zich de laatste tijd de supporters en zelf de club zo arrogant gedragen mogen ze van mij alle matchen met 1-6 verliezen.

Niks van meegekregen dat dit punt anders is dan in de voorgaande decenia? En t gros van de mensen met n Ajax clubvoorkeur neemt t gelukkig ook allemaal niet zo bloedserieus. Verliezen mogen ze best hoor, maar uiteindelijk vind ik het weinig goeds brengen als nederlandse clubs in Europa afgedroogd worden.

Bij mij zijn dit soort sentimenten juist de andere kant op gaan schuiven (plezier van verlies concurrent was me vroeger niet vreemd). Maar goed, ik neem voetbal nu ook niet bepaald serious meer. Zelfs na t cambuur debacle heeft t hooguit 10 min n negatief effect op mijn stemming. En ook n kampioenschap voor psv zou me als ik eerlijk ben niet veel meer doen. T leuke van voetbal kijken is mij al n tijd zoek, ook nationaal of CL potjes.
 
Ik kan nog wel een eind mee met de constatering dat de laatste jaren bij Ajax geen lieverdjes rond hebben gelopen. Spelers zoals Tadic, Tagliafico, Martinez, Antony, Alvarez etc. winnen nu eenmaal niet snel de populariteitsprijs bij supporters van de tegenstander.

Het betrekken van de supporters in dit verhaal blijft mij echter een raadsel, tenzij je selectieve idiots op Facebook en Twitter meeneemt en die schaart onder "de supporters". Tja, zo ken ik er nog wel een paar...
 
Ik kan nog wel een eind mee met de constatering dat de laatste jaren bij Ajax geen lieverdjes rond hebben gelopen. Spelers zoals Tadic, Tagliafico, Martinez, Antony, Alvarez etc. winnen nu eenmaal niet snel de populariteitsprijs bij supporters van de tegenstander.

Het betrekken van de supporters in dit verhaal blijft mij echter een raadsel, tenzij je selectieve idiots op Facebook en Twitter meeneemt en die schaart onder "de supporters". Tja, zo ken ik er nog wel een paar...
Aan de andere kant. Hadden wij maar een of twee van dat soort spelers gehad ipv de juffertjes die standaard lijken bij psv..
 
Het betrekken van de supporters in dit verhaal blijft mij echter een raadsel, tenzij je selectieve idiots op Facebook en Twitter meeneemt en die schaart onder "de supporters". Tja, zo ken ik er nog wel een paar...

Is wzawzdb niet bewijs genoeg? Ik ken er genoeg in het echte leven hoor, maar misschien dat het niet opvalt als je zelf een Ajaxsupporter bent :shrug:

En hier op het forum komen/kwamen er ook genoeg.
 
Is wzawzdb niet bewijs genoeg? Ik ken er genoeg in het echte leven hoor, maar misschien dat het niet opvalt als je zelf een Ajaxsupporter bent :shrug:

En hier op het forum komen/kwamen er ook genoeg.
Supporters die over hun eigen club een leus verzinnen dat ze de beste zijn. Poeh, shocking hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan