RIP Taylor. Aad de Mos heeft de lofvloek op hem losgelaten. Hij wordt de ster van het WK en vertrekt na aankomend seizoen naar Real, Barca of United. Rigo heeft Taylor geappt dat ze bij de amateurvereniging waar Rigo speelt een middenvelder goed kunnen gebruiken
 
RIP Taylor. Aad de Mos heeft de lofvloek op hem losgelaten. Hij wordt de ster van het WK en vertrekt na aankomend seizoen naar Real, Barca of United. Rigo heeft Taylor geappt dat ze bij de amateurvereniging waar Rigo speelt een middenvelder goed kunnen gebruiken
Oe ja na de vloek van Aad kom je daar Dante spelen.
 


Ging toch geweldig daar???
Financieel gaat het dikke prima ja. 24 miljoen verlies waarvan 8 miljoen eenmalig is niet echt een probleem.
 
Financieel gaat het dikke prima ja. 24 miljoen verlies waarvan 8 miljoen eenmalig is niet echt een probleem.
jaja hoor ik vaak verlies is geen probleem en de bestuurders miljoenen opstrijken. Kaartjes wel duurder en Sar en Overmars vullen de zakken. Oja de aandeelhouders ook geen dividend vinden ze vast ook dikke prima.
 
jaja hoor ik vaak verlies is geen probleem en de bestuurders miljoenen opstrijken. Kaartjes wel duurder en Sar en Overmars vullen de zakken. Oja de aandeelhouders ook geen dividend vinden ze vast ook dikke prima.
Overmars zit niet meer bij Ajax: heeft een taakstraf gekregen en moet nu samenwerken met van Bommel.
 


Ging toch geweldig daar???
Huidige boekjaar. Volgende boekjaar mogen ze 200 miljoen bijschrijven aan verkochte spelers en ook nog de CL miljoenen. Bij ons gaat het niet geweldig omdat de TD weg moest omdat hij Gakpo niet voor 30 miljoen heeft verkocht.
 
Huidige boekjaar. Volgende boekjaar mogen ze 200 miljoen bijschrijven aan verkochte spelers en ook nog de CL miljoenen. Bij ons gaat het niet geweldig omdat de TD weg moest omdat hij Gakpo niet voor 30 miljoen heeft verkocht.
Correctie: het was 43 miljoen exclusief. Dat onze TD weg moest hing niet alleen aan dit voorval. Volgens mij waren de RvC helemaal niet zo tevreden over hem maar omwille van de beschaafde ome Toon die zo graag ons kent ons clubje om zich heen wilde, hebben ze ingestemd met een verlenging van het contract van JdJ. Diezelfde mensen hebben een tijd later ome Toon heel vriendelijk gevraagd om plaats te maken voor Brands. Het zou mij niet verbazen dat heel wat andere dingen gaan veranderen binnen PSV en dat Faber en VoH het ook moeten gaan ontgelden straks. Vd Wallen is begonnen met een schoonmaak en Brands doet alsof hij dit allemaal niet wist. Prima, zijn pockerface kennen we al wel langer dan vandaag.
 
Correctie: het was 43 miljoen exclusief. Dat onze TD weg moest hing niet alleen aan dit voorval. Volgens mij waren de RvC helemaal niet zo tevreden over hem maar omwille van de beschaafde ome Toon die zo graag ons kent ons clubje om zich heen wilde, hebben ze ingestemd met een verlenging van het contract van JdJ. Diezelfde mensen hebben een tijd later ome Toon heel vriendelijk gevraagd om plaats te maken voor Brands. Het zou mij niet verbazen dat heel wat andere dingen gaan veranderen binnen PSV en dat Faber en VoH het ook moeten gaan ontgelden straks. Vd Wallen is begonnen met een schoonmaak en Brands doet alsof hij dit allemaal niet wist. Prima, zijn pockerface kennen we al wel langer dan vandaag.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze JdJ hebben ontslagen omdat hij Gakpo of Sangaré heeft behouden. Dat is juist een prima zet, en iets wat een topclub moet kenmerkt, maar goed, gezien de kandidaten om het stokje over te nemen van JdJ is het wel een mogelijkheid. Ik hoor ze zeggen over die van der Wallen dat hij overal waar hij komt een toporganisatie wil neerzetten, dus dan rijmt het bij mij niet dat hij zou vinden dat PSV Gakpo voor 30 miljoen had moeten verkopen, JdJ ontslaat en dan nu Arnsesen direct afwijst en met nog veel grotere kneuzen dan JdJ aan komt zetten, die al helemaal nooit iets in de top van de voetbalwereld hebben betekend, en geen aantoonbare verbetering zijn op het gebied van TD.

Die 'schoonmaak' zou voor mij dezelfde soort schoonmaak zijn als die een olifant doet; eerst het water in om alle aangekoekte modder van de huid te spoelen, en zich vervolgens weer volgooien met zand en modder.
 
Die 'schoonmaak' zou voor mij dezelfde soort schoonmaak zijn als die een olifant doet; eerst het water in om alle aangekoekte modder van de huid te spoelen, en zich vervolgens weer volgooien met zand en modder.
Weer wat geleerd over olifanten. Dit wist ik niet.
Evenmin waarom JdJ precies ontslagen is.
Maar de soort schoonmaak die jij beschrijft past inderdaad niet bij de waarschijnlijke kampioen van 2023, PSV.
Van Ajax zou ik me zoiets stoms dan weer wel kunnen voorstellen.;)
 
Weer wat geleerd over olifanten. Dit wist ik niet.
Evenmin waarom JdJ precies ontslagen is.
Maar de soort schoonmaak die jij beschrijft past inderdaad niet bij de waarschijnlijke kampioen van 2023, PSV.
Van Ajax zou ik me zoiets stoms dan weer wel kunnen voorstellen.;)
Ik wilde me beklagen over het feit dat Ajax bij deze discussie werd betrokken en dat behoorlijk off topic is.

Toen zag ik dat we in het Ajax-topic zaten. :drool:
 
Correctie: het was 43 miljoen exclusief. Dat onze TD weg moest hing niet alleen aan dit voorval. Volgens mij waren de RvC helemaal niet zo tevreden over hem maar omwille van de beschaafde ome Toon die zo graag ons kent ons clubje om zich heen wilde, hebben ze ingestemd met een verlenging van het contract van JdJ. Diezelfde mensen hebben een tijd later ome Toon heel vriendelijk gevraagd om plaats te maken voor Brands. Het zou mij niet verbazen dat heel wat andere dingen gaan veranderen binnen PSV en dat Faber en VoH het ook moeten gaan ontgelden straks. Vd Wallen is begonnen met een schoonmaak en Brands doet alsof hij dit allemaal niet wist. Prima, zijn pockerface kennen we al wel langer dan vandaag.
Om helemaal een correcte weergave te geven, moet je ook niet vergeten te vermelden dat het grotendeels om onhaalbare bonussen gaat zoals CL behalen door Leeds. Het was 30 miljoen die bovendien in meerdere termijnen betaald zou worden. Totaal geen interessant bod.

Ik vond de metafoor wel goed gevonden door Ongezouten. Heel erg benieuwd waar deze schoonmaak naar toe leidt. Je weet een beetje wat je aan Brands hebt als TD, zitten zowel goede als slechte kanten aan. Brands als AD weet ik nog echt niet wat ik ervan moet verwachten. Als het iemand wordt uit het rijtje Steinsson, Faber of JvoH dan is het antwoord daarop knip en klaar. Dan verlies ik definitief mijn vertrouwen. Dan was je veel verder geweest met een John die zijn stage eindelijk heeft afgerond en een beetje de knepen van het vak kent. Dan ben je weer helemaal terug bij af, omdat Brands geen zwaargewicht onder/naast zich duldt.

:unsure: Het ging nu toch om ajax?

Maar als er kritiek wordt geleverd op anderen is het wel belangrijk om even des PSV's te zijn en te benoemen hoe slecht we het zelf doen.
Vind dat we als PSV niet in de positie zijn om Ajax uit te lachen om hun 20 miljoen verlies terwijl het niet meer dan een boekhoudkundig verhaal is. Volgend boekjaar wordt er meer dan twee honderd miljoen bijgeschreven. Denk als zulke bedragen bij PSV worden bijgeschreven dat de bank de boel blokkeert omdat ze vermoeden dat er iets mis is, aangezien er nooit zulke bedragen zijn bijgeschreven. Kun je des PSV's noemen. Ik zou het eerder een Bijbelse deugd noemen:

Waarom kijkt ge naar de splinter in het oog van uw broeder en slaat ge geen acht op de balk in uw eigen oog? Hoe kunt ge tot uw broeder zeggen: 'Broeder, laat mij de splinter uit uw oog halen, terwijl ge de balk in uw eigen oog niet opmerkt?' Huichelaar, haal eerst die balk uit uw eigen oog; dan zult ge scherp genoeg zien om de splinter te kunnen verwijderen die in het oog van uw broeder zit.'
Lucas 6:39-42

Aan de andere kant, het is doorspekt met plat Brabants, dus je kunt ook weer des-PSV's noemen.
 
Ik wilde me beklagen over het feit dat Ajax bij deze discussie werd betrokken en dat behoorlijk off topic is.

Toen zag ik dat we in het Ajax-topic zaten. :drool:
Dat al 717 pagina's teveel kent op een PSV forum.
Maar in elk geval is ook hier nu al iets te vernemen over over wie de titel van Ajax lijkt te gaan overnemen.(a)
 
Maar als er kritiek wordt geleverd op anderen is het wel belangrijk om even des PSV's te zijn en te benoemen hoe slecht we het zelf doen.
En zelfs al voetballen we net zo instabiel als een palmboom in een orkaan, op een of andere manier staan we toch bovenaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan