Ik vind dat er met Mazraoui, Martinez, Tagliafico, Gravenberch en Haller wel genoeg basisspelers zijn vertrokken. Natuurlijk kun je weer een nieuwe kopen, maar daarvan is het altijd maar de vraag of die er meteen staat, toch een aanpassingsperiode nodig heeft, of niet zo goed is als vooraf gedacht.

Ajax moet gewoon weer presteren dit jaar. Kampioen worden en overwinteren in de Champions League (liefst minimaal kwartfinale). Als dat lukt kun je Antony best volgend jaar verkopen voor een iets lagere transfersom.
Hoeft van mij niet hoor, dus verkoop maar.
 
Ik snap gewoon echt niet waarom United achter Anthony aanzit. Niet vanwege de kwaliteiten van Anthony, al twijfel ik of hij een topper kan zijn bij een topclub (net als Gakpo overigens), maar omdat daar het probleem bij United duidelijk niet zit. Vorig jaar hebben ze nog 100 miljoen betaald voor Sancho. Maar er is geen enkele middenvelder die een premier league niveau heeft, laat staan het niveau van een top 6 club. Je kan de beste aanvallers hebben staan maar als ze niet bereikt worden ben je kansloos. Auoar van Lyon lijkt nu naar Nottingham te gaan. Dat is een geweldige voetballer die echt iets kan brengen op het middenveld, zo iemand zou United achteraan moeten zitten.
 
Ik snap gewoon echt niet waarom United achter Anthony aanzit. Niet vanwege de kwaliteiten van Anthony, al twijfel ik of hij een topper kan zijn bij een topclub (net als Gakpo overigens), maar omdat daar het probleem bij United duidelijk niet zit. Vorig jaar hebben ze nog 100 miljoen betaald voor Sancho. Maar er is geen enkele middenvelder die een premier league niveau heeft, laat staan het niveau van een top 6 club. Je kan de beste aanvallers hebben staan maar als ze niet bereikt worden ben je kansloos. Auoar van Lyon lijkt nu naar Nottingham te gaan. Dat is een geweldige voetballer die echt iets kan brengen op het middenveld, zo iemand zou United achteraan moeten zitten.
Zeker waar. Sancho speelde bij Dortmund veel op rechts. Als Ten Hag zo'n geweldige trainer is, dan is zo'n jonge, dure, maar zeker talentvolle Engelsman toch iemand die je richting succesvolle basisspeler gaat proberen te krijgen?
 
Je verwacht het niet, met zijn polio handjes en trekjes steeds..

4515706e00c22d31bad38e0ae7c59241.png
 
Of hij naar United wil weet ik niet. Kan me ook voorstellen dat hij zich nog wil laten zien in de Champions League in de hoop dat er een betere club komt.

En als ManU al met een bod komt, verwacht ik niet dat dat hoger zal zijn dan 80 miljoen euro en daar zal Ajax niet mee akkoord gaan denk ik.
Naïef vind ik dit…we hebben het hier over een Braziliaan die naar ajax komt als springplank om uiteindelijk een veelvoud te verdienen in een top competitie…ManU is een wrak maar zal nog steeds grote aantrekkingskracht hebben en is nog steeds gek genoeg een van de grootste clubs ter wereld…zodra ze concreet worden en ajax een bod accepteert is Anthony gevlogen, geen twijfel mogelijk…
 
Naïef vind ik dit…we hebben het hier over een Braziliaan die naar ajax komt als springplank om uiteindelijk een veelvoud te verdienen in een top competitie…ManU is een wrak maar zal nog steeds grote aantrekkingskracht hebben en is nog steeds gek genoeg een van de grootste clubs ter wereld…zodra ze concreet worden en ajax een bod accepteert is Anthony gevlogen, geen twijfel mogelijk…
Uiteraard, maar hij zal ook inzien dat ManU er gewoon niet goed voor staat op het moment. Dat hij Ajax gebruikt als springplank wil niet zeggen dat hij bij de eerste mogelijkheid direct weg is.
 
Op de Jong van Barca & onze de Jong denk ik dat alle overige 99,8% van mannelijke voetballers tuig en cheaters zijn, dus can't blame him
 
Of hij naar United wil weet ik niet. Kan me ook voorstellen dat hij zich nog wil laten zien in de Champions League in de hoop dat er een betere club komt.

En als ManU al met een bod komt, verwacht ik niet dat dat hoger zal zijn dan 80 miljoen euro en daar zal Ajax niet mee akkoord gaan denk ik.
€ 8o miljoen strik erom en weg. Maar als de nu nog club van Erik ten Hag zo gek is om nog hoger te bieden weet je maar nooit of het bedrag nog absurder gaat worden. :maniac: Over een paar maanden is het de ex-club van Erik Ten Hag die niets meer biedt aan de andere nog eerder ex-club van Erik ten Hag. :cautious:
 
Dat hij deze zomer zou blijven was al wel duidelijk, dit is vooral om volgend jaar een hoge transfersom te garanderen. Die gaat ook geen moment langer meer blijven, anders had hij wel voor langer getekend. Benieuwd of er over clausules of transferbedragen is gesproken. Kan me vanuit hem denkend voorstellen dat je daar wel iets over wil vastleggen. Als Martinez flopt bij een rampzalig Man Utd zullen topclubs toch wel harder gaan nadenken over (kleine) verdedigers uit de eredivisie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan