Kotsmisselijk word je ervan. Gegarandeerd dat als Ten Hag daar niet had gezeten, ze niet eens naar Martinez hadden gekeken laat staan er het belachelijke bedrag van 60 miljoen voor te lappen, en ook zeker geen idiote 100 miljoen voor Antony zouden gaan bieden; maar hij zit er nog wel, en inderdaad zie ik ze daar helaas echt wel zo dom zijn om zich voor de tweede keer aan dezelfde steen te stoten. :sick:
:braak:
 
Weet niet of Manchester United zo dom is na Donny van de Beek en Martinez een nieuwe miskoop uit Amsterdam te maken
Wel oneerlijk om na 2 wedstrijden Martinez al als miskoop te bestempelen.
En dat zie ik nu niet gebeuren. Zelfde geldt voor Martinez, meer dan 60 miljoen is gewoon lachwekkend.
Minder dan 60 miljoen was ook al belachelijk.

"Zo moeten de Turken het salaris van Ünüvar van één miljoen euro :horen:overnemen, een huurvergoeding betalen en de Amsterdammers garanderen dat de technicus speeltijd krijgt in Turkije"
Een miljoen salaris voor een speler van Jong Ajax :eek:
 
Ja zo dom zijn ze wel ja. Zeker als je een speler terugkoopt voor meer dan 100mln + dik salaris die je zelf gratis hebt laten vertrekken.
En op transfermarkt staat hij gewoon voor 35 miljoen. Maar door al het ajax/Telegraaf/NLvoetbalsites geloven ook wij al dat die 80 miljoen reeel is. :unsure:
 
En op transfermarkt staat hij gewoon voor 35 miljoen. Maar door al het ajax/Telegraaf/NLvoetbalsites geloven ook wij al dat die 80 miljoen reeel is. :unsure:
Inderdaad absoluut onderdeel van het probleem. Zeker als je ziet hoe irrationeel clubs zelf kunnen denken en handelen, al helemaal als je diepe zakken hebt zoals in de PL, speelt dit soort beeldvorming een hele grote rol. Niet voor niets stopt Man Utd ook met Arnautovich op basis van fan-reacties in / op social media. Wat is dan het verschil als media maandenlang herhalen dat een speler 80 in plaats van 40 miljoen waard is, waarbij ze elkaar internationaal ook maar na praten? Dat verschil zien we perfect tussen Ajax/Antony en PSV/Gakpo.
 
En op transfermarkt staat hij gewoon voor 35 miljoen. Maar door al het ajax/Telegraaf/NLvoetbalsites geloven ook wij al dat die 80 miljoen reeel is. :unsure:
80 miljoen reëel? Voor 80 miljoen krijgen ze een foto met handtekening.

Opbokken, hij is niet te koop.
 
Dat was deel 1 van de uitleg.
Kotsmisselijk word je ervan. Gegarandeerd dat als Ten Hag daar niet had gezeten, ze niet eens naar Martinez hadden gekeken laat staan er het belachelijke bedrag van 60 miljoen voor te lappen, en ook zeker geen idiote 100 miljoen voor Antony zouden gaan bieden; maar hij zit er nog wel, en inderdaad zie ik ze daar helaas echt wel zo dom zijn om zich voor de tweede keer aan dezelfde steen te stoten. :sick:
:braak:
Even los van de ajax connectie, maar als dit beleid bij iedere andere Nederlandse club was gevoerd en de resultaten nu al matig waren had de td plus coach toch gelynched? Waar zijn ze daar mee bezig?
 
Even los van de ajax connectie, maar als dit beleid bij iedere andere Nederlandse club was gevoerd en de resultaten nu al matig waren had de td plus coach toch gelynched? Waar zijn ze daar mee bezig?
Misschien mooi om met dit vergelijk onszelf in de handjes te knijpen met TD's die in ieder geval een poging doen om beleid te voeren. In de PL heb je vooral eigenaren zonder enige kennis van zaken die vanuit de V.S. of Qatar FIFA proberen te spelen, of blind een willekeurige passant / hoofdtrainer achterna lopen. Zie hoe Brands de gang van zaken bij Everton ook omschreef. Hij had uiteindelijk vrijwel niets te zeggen over de aankopen of aanstellingen als de eigenaar iets in z'n hoofd kreeg.
 
Misschien mooi om met dit vergelijk onszelf in de handjes te knijpen met TD's die in ieder geval een poging doen om beleid te voeren. In de PL heb je vooral eigenaren zonder enige kennis van zaken die vanuit de V.S. of Qatar FIFA proberen te spelen, of blind een willekeurige passant / hoofdtrainer achterna lopen. Zie hoe Brands de gang van zaken bij Everton ook omschreef. Hij had uiteindelijk vrijwel niets te zeggen over de aankopen of aanstellingen als de eigenaar iets in z'n hoofd kreeg.
Ook als zo'n club zonder resultaten blijft? Man utd is misschien op papier nog een schim van wat het onder Ferguson was, maar ondertussen stelt het geen fluit meer voor..leveren die investeringen nog iets op daar of is het een eindeloze put aan miskopen ondertussen..
 
Hoeveel denken jullie dat Antony op gaat leveren? Inmiddels geloof ik wel echt dat het met bonussen de 100 gaat halen. Ik denk ook dat Ajax het slim heeft gedaan. Lijken de rechtsbuiten al vervangen te hebben met die Portugees en Berghuis die daar ook kunnen spelen. Het was een gokje, maar dat pakt goed uit als Erik zijn hoofd nu echt voor de volle 100% onder de guillotine lijkt te willen leggen.

Hij snapt dus kennelijk echt niet dat als Antony en Martinez niet voldoen aan Premier League criteria dat het gewoon met hem gedaan is binnen de kortste keren.
 
Hoeveel denken jullie dat Antony op gaat leveren? Inmiddels geloof ik wel echt dat het met bonussen de 100 gaat halen. Ik denk ook dat Ajax het slim heeft gedaan. Lijken de rechtsbuiten al vervangen te hebben met die Portugees en Berghuis die daar ook kunnen spelen. Het was een gokje, maar dat pakt goed uit als Erik zijn hoofd nu echt voor de volle 100% onder de guillotine lijkt te willen leggen.

Hij snapt dus kennelijk echt niet dat als Antony en Martinez niet voldoen aan Premier League criteria dat het gewoon met hem gedaan is binnen de kortste keren.
Ik denk dat hij nog een jaartje blijft en volgend jaar (mits hij blijft presteren) voor een miljoen of 60 weggaat.
 
Denk je dat hijzelf niet naar United wil of dat Ajax een aanbod gaat afslaan? Ik denk namelijk dat ze echt met een enorme zak met geld aankomen zetten nu.
Of hij naar United wil weet ik niet. Kan me ook voorstellen dat hij zich nog wil laten zien in de Champions League in de hoop dat er een betere club komt.

En als ManU al met een bod komt, verwacht ik niet dat dat hoger zal zijn dan 80 miljoen euro en daar zal Ajax niet mee akkoord gaan denk ik.
 
Hoeveel denken jullie dat Antony op gaat leveren? Inmiddels geloof ik wel echt dat het met bonussen de 100 gaat halen. Ik denk ook dat Ajax het slim heeft gedaan. Lijken de rechtsbuiten al vervangen te hebben met die Portugees en Berghuis die daar ook kunnen spelen. Het was een gokje, maar dat pakt goed uit als Erik zijn hoofd nu echt voor de volle 100% onder de guillotine lijkt te willen leggen.

Hij snapt dus kennelijk echt niet dat als Antony en Martinez niet voldoen aan Premier League criteria dat het gewoon met hem gedaan is binnen de kortste keren.
Veel geld. Daarna speelt hij twee slechte wedstrijden voor United, waar iedere speler tegenwoordig zijn carriere een knauw ziet oplopen, waarna hij in de lange lijst miskopen verdwijnt van de afgelopen jaren.
 
Of hij naar United wil weet ik niet. Kan me ook voorstellen dat hij zich nog wil laten zien in de Champions League in de hoop dat er een betere club komt.

En als ManU al met een bod komt, verwacht ik niet dat dat hoger zal zijn dan 80 miljoen euro en daar zal Ajax niet mee akkoord gaan denk ik.
Dat eerste kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou zelf niet staan te springen om naar United te gaan op dit moment.
 
Of hij naar United wil weet ik niet. Kan me ook voorstellen dat hij zich nog wil laten zien in de Champions League in de hoop dat er een betere club komt.

En als ManU al met een bod komt, verwacht ik niet dat dat hoger zal zijn dan 80 miljoen euro en daar zal Ajax niet mee akkoord gaan denk ik.
80m zou ik als Ajax wel doen. ZO goed is Antony nou ook weer niet. Je kunt je hand ook overspelen natuurlijk. En met 80m haalt Ajax met gemak een vervanger, kan het weer 30m er tegenaan flikkeren voor een kwalitatief waardige speler en heb je dikke winst. Ik zou het wel weten.
 
80m zou ik als Ajax wel doen. ZO goed is Antony nou ook weer niet. Je kunt je hand ook overspelen natuurlijk. En met 80m haalt Ajax met gemak een vervanger, kan het weer 30m er tegenaan flikkeren voor een kwalitatief waardige speler en heb je dikke winst. Ik zou het wel weten.
Ik vind dat er met Mazraoui, Martinez, Tagliafico, Gravenberch en Haller wel genoeg basisspelers zijn vertrokken. Natuurlijk kun je weer een nieuwe kopen, maar daarvan is het altijd maar de vraag of die er meteen staat, toch een aanpassingsperiode nodig heeft, of niet zo goed is als vooraf gedacht.

Ajax moet gewoon weer presteren dit jaar. Kampioen worden en overwinteren in de Champions League (liefst minimaal kwartfinale). Als dat lukt kun je Antony best volgend jaar verkopen voor een iets lagere transfersom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan