Ik heb wel eens betere posts gezien van je.
Je komt nu over als de gebeten hond puur omdat t een goal tegen PSV is.

De afronding was erg mooi maar vooral de combinatie en het teamwork is goed.
Daarbij zal vast wel iets meespelen dat het in een top wedstrijd is en niet tegen een Fortuna. Voel je dus vereerd 😉

Ajax heeft een RB erbij (Jorge Sanchez) Hopelijk nog een goede keeper en dan is de selectie wel op orde.
Vind deze profielfoto veel beter dan je vorige je komt er wel! ;) ;P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens betere posts gezien van je.
Je komt nu over als de gebeten hond puur omdat t een goal tegen PSV is.

De afronding was erg mooi maar vooral de combinatie en het teamwork is goed.
Daarbij zal vast wel iets meespelen dat het in een top wedstrijd is en niet tegen een Fortuna. Voel je dus vereerd 😉

Ajax heeft een RB erbij (Jorge Sanchez) Hopelijk nog een goede keeper en dan is de selectie wel op orde.
Ja koop er nog een joh. T is maar goed dat Cruijff gecremeerd is anders hadden de seismologen al alarm geslagen wegens het vele draaien in zijn graf.
 
Gewoon prima goal toch? Snap probleem niet.
De bal was uit. De goal telt niet. Zorgde met een andere onterechte beslissing voor het kampioenschap. En voor vele miljoenen verschil.
Allemaal onterecht:cry::cry::cry:.

En dan kiezen ze deze goal als goal van het jaar, puur om te stangen. Sneuneuzen:speechless:

Verder geen trauma over gehouden aan afgelopen seizoen :p
 
5 miljoen voor een 24 jarige rechtsback uit Mexico die zogenaamd in de voorbereiding echt een geweldige indruk maakte. Aldus die kontenlikker van een Mike Verweij en die andere Ajax club pijper. Ik zal de boel wel weer kapot jinxen, maar ik word er nou niet bang van.
 
Heb mijzelf gemarteld door alle goals van ajax terug te kijken, dat ze deze uitpikken is niet heel sterk wat mij betreft. Er zijn goals uit mooiere situaties gemaakt, er zijn goals gemaakt die technisch sterker waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan