Ja, best vreemd eigenlijk. Leek bij zijn terugkeer bij Ajax na (sterke) Vitesse-periode definitief door te breken, maar koos voor Turkse doekoe. Tja...
Het pad van een talent is glibberig, er liggen ontegenzeggelijk vele gevaren en verleidingen op de loer. We kunnen op jonge leeftijd alleen spreken over potentie, niet over garanties. En ja, Mo heeft meer potentie dan Maher ooit heeft gehad.
Werkelijk? Nog meer potentie?:

 
Als Luuk naar Ajax gaat, heeft deze wereld voor mij alle zin en betekenis verloren.
Dat Luuk tot zoiets laags in staat zou zijn , lijkt me onmogelijk.
Hoewel in een wereld waarin Guuis Meeuwis concerten geeft in ons stadion genaamd "Guus met een zachte G", terwijl hij inmiddels ook een rochelende harde "ch" produceert, kun je alles verwachten.
Doch neen, we blijven hoopvol en zien Luuk en Ruud samen een corona proof vuistgebaar maken waarna ze de schaal aan ons tonen op het Stadhuisplein.
We schrijven dan mei 2023. ;)
 
Dat Luuk tot zoiets laags in staat zou zijn , lijkt me onmogelijk.
Hoewel in een wereld waarin Guuis Meeuwis concerten geeft in ons stadion genaamd "Guus met een zachte G", terwijl hij inmiddels ook een rochelende harde "ch" produceert, kun je alles verwachten.
Doch neen, we blijven hoopvol en zien Luuk en Ruud samen een corona proof vuistgebaar maken waarna ze de schaal aan ons tonen op het Stadhuisplein.
We schrijven dan mei 2023. ;)
Hell yeah!!
 
Wel lekker, een voorhoede van Bergwijn, Luuk de Jong en Ihatarren.
Why? De een gaat altijd voor eigen succes en is niet constant. De andere kan nog steeds niet op CL niveau rennen en acteren. Dus Luuk krijgt geen aanvoer. Krijg je een beetje Sevilla achtige praktijken. Ik zeg doen! PSV kampioen
 
Why? De een gaat altijd voor eigen succes en is niet constant. De andere kan nog steeds niet op CL niveau rennen en acteren. Dus Luuk krijgt geen aanvoer. Krijg je een beetje Sevilla achtige praktijken. Ik zeg doen! PSV kampioen
Was een grapje, ik zie Luuk liever niet komen en acht ik ook totaal niet aan de orde.
 

Het ligt er wel heel dik bovenop dat alles op alles gezet moet worden om iedereen te overtuigen dat Mootje extra kilootje wél een goed persoon is

Ihattaren loopt met twee benen richting kleedkamer

Ihattaren gebruikt na het douchen een handdoek

Ihattaren geeft gas terug wanneer er bijna een vogel voor zijn auto zit

Ihattaren bestelt een shoarma schotel XL

Ihattaren is een lul

Mochten ze nog inspiratie zoeken.
 
Ihattaren loopt met twee benen richting kleedkamer

Ihattaren gebruikt na het douchen een handdoek

Ihattaren geeft gas terug wanneer er bijna een vogel voor zijn auto zit

Ihattaren bestelt een shoarma schotel XL

Ihattaren is een lul

Mochten ze nog inspiratie zoeken.
Ik merk dat ik al geïrriteerd raak als ik zijn naam lees. Apart eigenlijk. Kutventje :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan