Met deze headline en link lijkt het net of Ajax dit uitspreekt maar het gaat hier om de odds van een gok site.

Hoe zij jijzelf de kansen in voor Ajax en PSV (of andere club) qua kampioenschap?
Hoe logisch is het om al odds te bepalen als de komende 2 maanden de transfermarkt nog open ligt. Wat dat betreft is het voor mij veel te vroeg om conclusies te trekken.
 
Sinds de gloriedagen van Nederlandse spelers van de periode 95-05 is er eigenlijk maar 1 Nederlandse speler geweest die na zijn directe overstap van de ED naar de PL niet door de mand is gevallen, en dat is Gini. Da's wel een trieste statistiek en geeft wel weer hoe we er voor staan in Nederland qua kwaliteit.
Volgens mij bedoel je topspelers/clubs in de Premier League?
Er zijn nog wat Nederlandse spelers die vooral bij de wat mindere clubs in de PL redelijk gewaardeerd werden of aan spelen toe kwamen zoals Anita, Propper, Vorm, Pieters, Kuyt, Janmaat en een paar via een omweg zoals Van der Vaart en van Aanholt. Maar echte sterren zoals Van Nistelrooy heb ik na die periode niet meer gezien, geen goed teken.
 
Dat lijkt mij wel. Maar zeker niet torenhoog en van te veel factoren afhankelijk. Ajax heeft geen echte spits meer en nog maar zien hoe H2 is qua aankoopbeleid.
Benieuwd wie de spits wordt trouwens.
Brobbey is te blessure gevoelig en Zirkzee wellicht te onervaren. Beide zijn te duur.

Schijnt trouwens dat Brobbey 18 miljoen moet kosten. Meer als 10 moet Ajax niet doen.

Psv is zeker de belangrijkste jager.
18 miljoen?? Jammer voor Brobbey dan, maar dat is echt veel te veel.
 
Ik zou graag zien dat wij Brobbey halen…betaal maar €15 miljoen ofzo, is echt een goede voor ons…volgens mij zou hij hier echt excelleren en het is een jongen waar ik persoonlijk wel een zwak voor heb…die interviews zijn altijd hilarisch 🤣

En ook prima payback richting Amsterdam voor Ihattaren en Bergwijn maar dat is bijzaak…
 
Volgens mij bedoel je topspelers/clubs in de Premier League?
Er zijn nog wat Nederlandse spelers die vooral bij de wat mindere clubs in de PL redelijk gewaardeerd werden of aan spelen toe kwamen zoals Anita, Propper, Vorm, Pieters, Kuyt, Janmaat en een paar via een omweg zoals Van der Vaart en van Aanholt. Maar echte sterren zoals Van Nistelrooy heb ik na die periode niet meer gezien, geen goed teken.
Dat bedoelde ik inderdaad. Spelers die aansluiten in de middenmoot of lager en nooit een verdere stap zetten kan ik bij voorbaat al niet geslaagd noemen. Ik doel puur op de spelers die hier als uitzonderlijk talent worden beschouwd en dan de stap maken; veelal naar een topclub in de PL.
 

Jaja de volgende die nu wil cashen. Door je zo op te stellen slaan de meeste zuid Amerikanen deze club over. Je zit aan hun broodjes zalm.

Doe mij ook zo'n broodje
 
Ik zou graag zien dat wij Brobbey halen…betaal maar €15 miljoen ofzo, is echt een goede voor ons…volgens mij zou hij hier echt excelleren en het is een jongen waar ik persoonlijk wel een zwak voor heb…die interviews zijn altijd hilarisch 🤣

En ook prima payback richting Amsterdam voor Ihattaren en Bergwijn maar dat is bijzaak…
Ja dit snap ik ook wel. En idd ik heb ook wel een zwak voor hem maar het zou echt van de zotte zijn als Ajax teveel betaald. In het geval van PSV is het anders en is 15 miljoen helemaal niet zo gek want dat is ie ook zeker waard. Echter moet je dan wel een Luuk de Jong of Bas Dost achter de hand hebben want Brobbey gaat geen 10 wedstrijden op rij spelen.

Laat hem maar met z’n kont tegen de krib gooien en een deel mee betalen als hij zo graag weg wil daar. Gehaald door een trainer met mooie praatjes en die is al weg voordat je er bent.
 
Dat bedoelde ik inderdaad. Spelers die aansluiten in de middenmoot of lager en nooit een verdere stap zetten kan ik bij voorbaat al niet geslaagd noemen. Ik doel puur op de spelers die hier als uitzonderlijk talent worden beschouwd en dan de stap maken; veelal naar een topclub in de PL.
Dan telt Gini ook niet. Die ging eerst naar Newcastle.
 
Volgens mij zit er genoeg geld en desperation bij Manchester United dat ze mogelijk wel bereid zijn om meer dan €60 miljoen op tafel te leggen voor Antony, dus laat ze dat maar doen.
 
Volgens mij zit er genoeg geld en desperation bij Manchester United dat ze mogelijk wel bereid zijn om meer dan €60 miljoen op tafel te leggen voor Antony, dus laat ze dat maar doen.
Als ze hem voor 70m willen kopen prima.
Wel grotendeels investeren anders erbij houden.
Anthony is wel echt een goede buiten speler.
 
Ik mag toch hopen dat wij wel iets anders op het oog hebben als toekomstige spits dan die Brobbey. Dat beetje wat ik van hem zag toen hij tegen ons speelde maakte op mij weinig indruk.
Ik word blijer als ik namen als Luuk de Jong of Savinho voorbij hoor komen.
Nu Huntelaar niet meer speelt hoef ik geen spits van Ajax meer in Eindhoven te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan