Vlgms NOS werkt Ajax niet goed mee aan het onderzoek van ISR mbt Marc Overmars.

Laat toch wel zien dat Ajax dit totaal niet serieus neemt en vooral naar buiten vriendelijk probeert te doen (maar zelfs dat mislukt).

Cancelen, cancelen, cancelen. Oh nee, levert teveel geld op
 
Echt hé, Maar de gemiddelde grasspriet in de Arena heeft meer recht op het “hebben van de schaal” dan Ihattaren. Om over Serdar en van Boekel maar niet te spreken.
Die Serdar is trouwens een Ajax fan....valt mij zelfs op...overdrijft het al een paar jaar.
 
Ja en hij heeft ook meer kilo's dan Schmidt.

Geloof overigens best dat dit gezegd is. Die gast blijft maar posten over die schaal waar hij letterlijk geen enkele seconde aan heeft bijgedragen, met z'n WZAWDB :fy:
En weer een bevestiging dat het gewoon een kutmenneke is en dat het niet perse aan Schmidt lag. Op VI konden ze het niet erg waarderen dat ik het zei maar voor mijn part breekt Mo beide benen. Zie niet in waarom hij beter is dan een Labyrat of Bakkawie
 
Zo hadden wij ook een penalty tegen kunnen krijgen tegen Vitesse en was 5-2 ook niet genoeg voor de titel destijds. Was ook een heel belangrijk moment voor Ajax destijds.
Ik lig niet meer wakker van voetbal dus dat kan ook schelen. Feit blijft dat PSV zichzelf veel te afhankelijk maakt van scheidsrechterlijke beslissingen. Speel Feyenoord verrot en maak gewoon 0-5, maar vanaf minuut 1 tweede helft kon niks meer. Geen bal normaal uitverdedigen of een bal even 3 keer naar een medespeler spelen. Dan blijft het een fout maar je had er helemaal niet afhankelijk van moeten zijn.
Maaaaarrrrrr toen was er geen var die het kon corrigeren! Ik heb altijd al vrede gehad met een fout van een scheids, maar nu er een var is om het eerlijker te laten verlopen gaaf het er bij niet in
 

Okay, daar gaan we weer, herstel daar ga ík weer.
Wat hebben ze te verbergen dat ze niet meewerken? Het wel en wee rond een paar dikpics is toch niet zo erg, of laat ik het zo zeggen, die schade is redelijk te overzien en al gemaakt.

Het interne rapport sprak over een broodnodige cultuuromslag, maar EtH lapte dat al vrijwel direct aan zijn laars door het kampioenschap min of meer op te dragen aan Overmars.

Is er wellicht een obscure kant van het verhaal die het daglicht niet kan verdragen?
Is de vrouw die zich niet meldt een lid van de medische staf of zo, alwaar, enz enz enz, Onana de dupe van is geworden en zich daarom zo raar heeft gedragen het afgelopen jaar enz enz enz.

Zo krijg je roddels in de wereld. Kortom, waarom werkt Ajax niet mee?
 
Zo hadden wij ook een penalty tegen kunnen krijgen tegen Vitesse en was 5-2 ook niet genoeg voor de titel destijds. Was ook een heel belangrijk moment voor Ajax destijds.
Ik lig niet meer wakker van voetbal dus dat kan ook schelen. Feit blijft dat PSV zichzelf veel te afhankelijk maakt van scheidsrechterlijke beslissingen. Speel Feyenoord verrot en maak gewoon 0-5, maar vanaf minuut 1 tweede helft kon niks meer. Geen bal normaal uitverdedigen of een bal even 3 keer naar een medespeler spelen. Dan blijft het een fout maar je had er helemaal niet afhankelijk van moeten zijn.
Zelfs dit ene voorbeeld van zogenaamd voordeel is onzinnig.
Want voór het moment waar jij op doelt was van Koné al een glaszuiver doelpunt afgekeurd en aan Farfan een strafschop onthouden.
Dus zou het al 7-1 hebben moeten staan als we jouw redenering volgen.
Gaarne volledige informatie volgende keer, zo er nog iets te vinden is aan dubieuze momenten uit deze eeuw waar niet Ajax maar PSV voordeel van had.

Dat PSV niet afhankelijk mag zijn van scheidsrechterlijke beslissingen slaat ook nergens op.
Ajax was dat immers ook tegen ons, tegen Feijenoord, tegen RKC en tegen Sparta. Alleen vielen die beslissingen
toevallig niet negatief voor hen uit.

Overigens lig ik ook niet meer wakker van voetbal. Zelfs na vorige zondag sliep ik prima 's nachts.
Wat ooit tegen een balletje trappen en Fair Play was is nu commercie, macht en geld.
Alleen blijf ik natuurlijk wel hoe dan ook PSV supporter. Dat gevoel gaat nooit over. :)
 
Dit hoort in het topic Russisch voetbal. Of gewoon Algemeen Nieuws.
Dat is onzin en je weet het. De onderzoeken liepen al toen hij nog speler van Ajax was. Het drugsverhaal en andere verdachtmakingen komen onder andere of met name voort uit de telefoontaps. En die waren er in de Ajax-tijd.
Geen enkele reden dus om het niet hier te posten. Zeker als mensen een verband willen trekken tussen de vele schandalen bij Ajax (dat gaat mij te ver).
 
Terug
Bovenaan Onderaan