Laag niveau en wellicht een wat donkere humor. Maar wel een grapje zonder bijbedoelingen. Hopelijk is dat duidelijk en zo niet dan nu wel. :)

Trouwens even de credits geven waar die horen. Het grapje is een aangepaste van Theo Maassen. Volgens mij deed hij hem bij Annie MGR Schmidt
Oh ik las alleen Schmidt :maniac::grin:
 
Ik vraag me ook af wie de vier spelers waren die positief getest waren. Als die belangrijk zijn nu dan zijn ze goed gematst door het illegaal gebruik maken van een privé vliegtuig 😅
Tja. Als ze genezen zijn (en dat zijn ze blijkbaar), hadden ze ook al weer terug geweest.
 
De regering had die 4 man gewoon hier 10 dagen in quarantaine moeten zetten, Ajax denkt dat ze boven de wet staan.
 
Ondanks dat het Driessen is toch veel terechte vragen. Ten hag steekt de hand niet in eigen boezem maar doet er een schepje bovenop en vergeet even dat het om het moment van terugkeren gaat waarin ze in overtreding zijn en niet om een scenario wat zich voor had kunnen doen als er geen extra tests waren.
 
Dus Ajax haalt de halve finale CL en doet het ook de jaren daarna goed. Maar feitelijk presteren ze niet top wanneer de individuele spelers verkassen naar teams waarin betere individuele spelers rondlopen.
Zijech, vd Beek, Klaassen, F de Jong, Dest en de Ligt toch ook wel, presteren gewoon niet goed.
Hoe kan dat nou?
Is Ten Hag een wondertrainer of is er een medisch wonderteam? Ik denk, nee, ik ga ervan uit dat de eerste 30% toevoegt en de medische ondersteuning de overige 70%.

Als je logisch nadenkt: het klopt gewoon niet.

Hoe ze ook reageren en doen na dat corona gevalletje. Hmmm, niet koosjer. Daar zal wel een bepaald beleid aan ten grondslag liggen.

Als je dat vergelijkt met PSV, waarbij ze zelf melden dat 50-60% van het team amper heeft kunnen trainen de afgelopen weken. Hoewel daar de huidige bakermat van de Nederlandse medische technologie (Philips) gehuisvest is (waar PSV gebruik van maakt) en PSV de weg ingeslagen is om het voetbalspel fysiek te benaderen dmv de contacten met het Red Bull-concern/Schmidt.

En nog gaat het daar meer mis dan bij Ajax?
Wappie-Humtoezje gelooft het gewoon niet.
 
Laatst bewerkt:
Dus Ajax haalt de halve finale CL en doet het ook de jaren daarna goed. Maar feitelijk presteren ze niet top wanneer de individuele spelers verkassen naar teams waarin betere individuele spelers rondlopen.
Zijech, vd Beek, Klaassen, F de Jong, Dest en de Ligt toch ook wel presteren gewoon niet goed.
Hoe kan dat nou?
Is Ten Hag een wondertrainer of is er een medisch wonderteam? Ik denk, nee, ik ga ervan uit dat de eerste 30% toevoegt en de medische ondersteuning de overige 70%.

Als je logisch nadenkt: het klopt gewoon niet.

Hoe ze ook reageren en doen na dat corona gevalletje. Hmmm, niet koosjer.

Als je dat vergelijkt met PSV, waarbij ze zelf melden dat 50-60% van het team amper heeft kunnen trainen de afgelopen weken.
Hebben ze een 'wonderdokter' a la wielrennen anno Armstrong denk je?
 
Hebben ze een 'wonderdokter' a la wielrennen anno Armstrong denk je?
Lijkt me sterk. Dan zouden er ook wel neveneffecten na verloop van tijd te zien zijn. Boven gemiddelde aantal hartfalen bij (oud) spelers of zo :unsure:

(ik geloof overigens niet dat er zoiets aan de hand is of niet meer dan in het algemeen in het voetbal)
 
Dus Ajax haalt de halve finale CL en doet het ook de jaren daarna goed. Maar feitelijk presteren ze niet top wanneer de individuele spelers verkassen naar teams waarin betere individuele spelers rondlopen.
Zijech, vd Beek, Klaassen, F de Jong, Dest en de Ligt toch ook wel, presteren gewoon niet goed.
Hoe kan dat nou?
Is Ten Hag een wondertrainer of is er een medisch wonderteam? Ik denk, nee, ik ga ervan uit dat de eerste 30% toevoegt en de medische ondersteuning de overige 70%.

Als je logisch nadenkt: het klopt gewoon niet.

Hoe ze ook reageren en doen na dat corona gevalletje. Hmmm, niet koosjer. Daar zal wel een bepaald beleid aan ten grondslag liggen.

Als je dat vergelijkt met PSV, waarbij ze zelf melden dat 50-60% van het team amper heeft kunnen trainen de afgelopen weken. Hoewel daar de huidige bakermat van de Nederlandse medische technologie (Philips) gehuisvest is (waar PSV gebruik van maakt) en PSV de weg ingeslagen is om het voetbalspel fysiek te benaderen dmv de contacten met het Red Bull-concern/Schmidt.

En nog gaat het daar meer mis dan bij Ajax?
Wappie-Humtoezje gelooft het gewoon niet.
Dit soort posts…echt van bedenkelijk nivo als je het mij vraagt en niet wat ik gewend ben hier…

🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan