Het idee was de jeugd centraal stellen gekoppeld aan resultaten. Na een periode dat Ajax veel kocht maar weinig resultaten haalde. Overigens opvallend dat dit idee eigenlijk los is gelaten en ze gewoon een al oud PSV idee hebben uitgevoerd. Zoveel mogelijk kopen en als er plek is wat jeugd neerzetten.

PSV voert ironisch genoeg het JC idee uit. Dus jeugd voorop en ervaring waar nodig.
Niet alleen dat laatste maar ook de ruimte geven aan de half fitte spelers om een beetje bij te komen hier :maniac:
 
Allemaal prima hoor. Maar het staat ons hier vrij om onze mening over de totstandkoming van de successen van ajax te plaatsen en of dat door de fluwelen revolutie komt of niet. Ik kan het ook omdraaien: jij zit in je ajax-bubbel en dan is de visie van iemand van buitenaf wellicht juist interessant. Of niet, dat is jou; maar een sarcastische reactie voegt hoe dan ook weinig toe.
Dit is een ajax-topic en het staat de ajacieden hier vrij om inhoudelijk mee te discussiëren en daarbij is het uiteraard helemaal prima als je de mening van een PSV-er bestrijdt met feiten omdat hij gebaseerd is op een onwaarheid.
Maar er hoeft niet vanuit de huisajacieden ingegrepen te worden omdat wij het in ons hoofd halen om uberhaupt een mening te hebben over ajax zonder per se in de juiste kringen te zitten die directer betrokken zijn bij ajax.
Overdreven reactie. Het staat iedereen vrij om hier van alles te beweren en te bediscussiëren; nooit ontkend. Net zoals dat het mij vrij staat om met sarcasme te reageren op terugkerende beweringen die naar mijn mening van geen kant kloppen. Om dat dan te framen als "ingrijpen" staat meer symbool voor hoe jij de zaken beleeft dan dat het te maken heeft met mijn werkelijkheid of intenties. Laten we elkaar lekker vrij laten in wat we beweren en hoe we reageren op beweringen, zou ik zeggen. Sarcastisch of niet.
 
Johan Cruijff zou zeggen dat je er helemaal niks van snapt!!
Als Johan Cruijf zou weten wat ik met hem anaal zou willen doen zou hij zich omdraaien in zijn graf!!

De waarheid zal in het midden liggen. De revolutie is vooral een succes gebleken omdat ze een aantal jeugdspelers voor grof geld konden verkopen. Daarna hebben ze de jeugd minder belangrijk gemaakt en hebben ze sterkhouders ingekocht. Waren de Jong en de Ligt niet geslaagd of in mindere mate dan was het plan ook niet gelukt.

De oud-spelers belangrijk maken heeft ook wat tegenslagen gehad dacht ik.
 
Het lag best in de lijn der verwachting dat hij nog heel belangrijk zou zijn voor Ajax
Ja, echt? Terwijl noch Schwaab noch Kuipers meer actief zijn op de Nederlandse velden?:ROFL:
En dan lees ik nog een paar vreemde dingen in dit topic waar ik zelden kom, omdat iedere minuut besteed aan dat overschatte clubje er een teveel is.
Iets over een fluwelen revolutie?
Alsof fluweel en Ajax in eén en dezelfde zin genoemd zouden kunnen worden.
Iets over het "gedachtengoed" van Johan Cruyff?
Wat impliceert dat deze meneer die geen foutloze begrijpelijke zin kon uiten, wel kon nadenken?

PS; Forza Utrecht. :)
 
Als Johan Cruijf zou weten wat ik met hem anaal zou willen doen zou hij zich omdraaien in zijn graf!!

De waarheid zal in het midden liggen. De revolutie is vooral een succes gebleken omdat ze een aantal jeugdspelers voor grof geld konden verkopen. Daarna hebben ze de jeugd minder belangrijk gemaakt en hebben ze sterkhouders ingekocht. Waren de Jong en de Ligt niet geslaagd of in mindere mate dan was het plan ook niet gelukt.

De oud-spelers belangrijk maken heeft ook wat tegenslagen gehad dacht ik.
Een revolutie gaat nooit helemaal zoals gepland.. En het plan wat er was wordt niet uitgevoerd.. Oftewel, gewoon stom toeval..
 
Als Johan Cruijf zou weten wat ik met hem anaal zou willen doen zou hij zich omdraaien in zijn graf!!

Het duurde effe tot deze viel, maar ik moest wel hard lachen :lmao:

Voor de gevoelige mensen, deze grap was bij mij ook goed gevallen bij overleden familie leden. Een beetje zwarte humor hoort erbij
 
Behalve dat dit van nogal laag niveau is; Cruijff is gecremeerd, hetgeen jouw fantasie nog meer onmogelijk maakt. 🙄
Laag niveau en wellicht een wat donkere humor. Maar wel een grapje zonder bijbedoelingen. Hopelijk is dat duidelijk en zo niet dan nu wel. :)

Trouwens even de credits geven waar die horen. Het grapje is een aangepaste van Theo Maassen. Volgens mij deed hij hem bij Annie MGR Schmidt
 
Terug
Bovenaan Onderaan